Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 23 June 2005, 16:19   #1
Dimi_1
Guest
 
Berichten: n/a
Lightbulb ruzie --->je & je vriendin

hallow, ik ben benieuw of jullie meisjes/jongens mannen/vrouwen, al veel ruzie gehad hebben + hoe et afliep...
Want ik heb al laatste tijd veel ruzie me men liefke, ma het loopt altijd goed af , en nu hebben we elkaar beloofd, om dit nooit te doen, en het werkt precies want we hebben al 5 maanden geen ruzie gehad

Zo..vertel 's of da jullie vaak ruzie hebben, andres voel ik me soms als nen "jerk" dat vroeger om zo stoeme dinges ruzie om maak.
  Met citaat antwoorden
Oud 23 June 2005, 19:12   #2
Paranoize
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

heb nou ruzie ...ze lag in het bad te slapen op een luchtbed...en ik ging sneaky onder het lucktbed en duwde haar om...nu is ze erg kwaad ...maarja dat komt wel weer goed ...we hebben eigenlijk nooit ruzie...wel soms aardig pittige discussie's...maarja we denken ook allerbei soms erg verschillend in sommige dingen ...maar het is ook erg interresant om onze meningen samen te delen
  Met citaat antwoorden
Oud 23 June 2005, 19:44   #3
chica
Bianca
 
chica's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: de Zilk
Berichten: 6.892
Stuur een bericht via MSN naar chica
Standaard

Las ik dat goed..

Je vriendin lag in bad.. te slapen.. op een luchtbed
__________________
http://juf-bianca.blogspot.com
- Als je loslaat heb je twee handen vrij -
- Verander vastbesloten van mening -
chica is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 June 2005, 19:56   #4
Paranoize
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door chica
Las ik dat goed..

Je vriendin lag in bad.. te slapen.. op een luchtbed
ja zo een zwembad
  Met citaat antwoorden
Oud 23 June 2005, 19:57   #5
chica
Bianca
 
chica's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: de Zilk
Berichten: 6.892
Stuur een bericht via MSN naar chica
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paranoize
ja zo een zwembad
Oh oke. Ik dacht een bad om schoon te worden, ik denk al
__________________
http://juf-bianca.blogspot.com
- Als je loslaat heb je twee handen vrij -
- Verander vastbesloten van mening -
chica is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 June 2005, 21:25   #6
Paranoize
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door chica
Oh oke. Ik dacht een bad om schoon te worden, ik denk al
ja sorry, ik type soms wel dat ik het snap maar de rest niet...beetje luiheid van mij
  Met citaat antwoorden
Oud 23 June 2005, 21:30   #7
AmbyPur
Lid
 
Geregistreerd op: 12 April 2002
Locatie: Groningen
Berichten: 13.799
Standaard

en deze gaat naar L&D >>

ruzie.... volgens mij hebben wij niet meer zoveel ruzie sinds we samenwonen laatste tijd niet meer in ieder geval. of ik ben gewoon iets volwassener geworden
AmbyPur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 June 2005, 21:46   #8
Paranoize
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AmbyPur

of ik ben gewoon iets volwassener geworden
aaah...daarheb je het al
  Met citaat antwoorden
Oud 23 June 2005, 23:11   #9
K@rima!
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

We hebben nooit echt ruzie gehad. Wel eens irritaties ofzo . En verder gewoon van die 'relatie-gesprekken', ff checken of alles nog goed zit enzo. Maar nooit echt een ruzie, bah daar hou ik ook niet van.
  Met citaat antwoorden
Oud 24 June 2005, 15:53   #10
biffyclyro
Lid
 
biffyclyro's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 September 2002
Locatie: leidschendam
Berichten: 11.855
Standaard

ik heb nog nooit ruzie gehad met vriendjelief

maar we hebben ook pas een maand ofzo
__________________
We are two mariners, our ships' sole survivors in this belly of a whale
biffyclyro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 June 2005, 16:30   #11
Jamiel
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

We hebben 2 keer ruzie gehad over 1 ding : Koken

Hij is de hobbykok en ik ben de tweelinkerhandenassistente, dus wat krijg je als ik meehelp: niks gaat goed. Dan gaat zijn eten weer verloren en dan wordie pissig. En dan word ik pissig omdat hij niet duidelijk zegt wat en hoe het allemaal moet.
En dan word hij weer pissig omdat hij zo zeker is dat hij alles duidelijk heeft gezegd, waarop ik weer zeg dat hij dingen weglaat zodat ik alsnog beter niks kan doen waarop hij weer zegt dat ik mij niet zo moet aanstellen waarop ik zeg dat het zijn schuld is en waarop hij zegt.... afijn we koken nooit meer samen

En voor de rest kleine irritaties, maar dat is wel normaal in een relatie denk ik
  Met citaat antwoorden
Oud 24 June 2005, 16:46   #12
lies-in-love
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

wij zijn al twee jaar samen, maar als we boos zijn of teleurgesteld klappen we allebei dicht...
dus ruzie hebben we niet echt, maar later komen we er op terug en dan wordt et wel uitgepraat.
als we er allebei over hebben nagedacht

en gewoon irritaties enzo, maar das denk ik idd normaal...
  Met citaat antwoorden
Oud 25 June 2005, 12:39   #13
Kolkie
KnikkerOog!
 
Kolkie's Avatar
 
Geregistreerd op: 13 January 2005
Locatie: Ulft
Berichten: 2.142
Standaard

ik heb met mijn ex nooit echt ruzie gehad...
maar meer discussies..
en een relatie zonder ruzie is ook niet goed...
__________________
Soms heb je er gewoon geen woorden voor.
Kolkie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 June 2005, 17:22   #14
lies-in-love
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

je hoeft toch geen echte ruzie te hebben om en goeie relatie te hebben??

heb ik geen last van...

een meningsverschil hebben is normaal, maar dat hoeft toch niet perse uit te lopen op ruzie?
wij praten het altijd later uit, en dat gaat al heeeel lang goed hoor
  Met citaat antwoorden
Oud 25 June 2005, 18:46   #15
Balance
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ja 1. we hebben soms wel ruzie over wie er boven en wie er onder ligt, 2. of ik haar eerst moet beffen of zij mij eerst pijpen en 3. welke smaak condoom we gaan gebruiken, maar daar hebben we een prima oplossing voor.

1. we blijven staan.
2. standje 69
3. Geen

Hehe
  Met citaat antwoorden
Oud 25 June 2005, 19:57   #16
Paranoize
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Balance
Ja 1. we hebben soms wel ruzie over wie er boven en wie er onder ligt, 2. of ik haar eerst moet beffen of zij mij eerst pijpen en 3. welke smaak condoom we gaan gebruiken, maar daar hebben we een prima oplossing voor.

1. we blijven staan.
2. standje 69
3. Geen

Hehe
wahahaha...dit had ik laatst dus ook...en echt gaat eigenlijk nergens over...maarja wat doe je er tegen
  Met citaat antwoorden
Oud 25 June 2005, 22:47   #17
Balance
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paranoize
wahahaha...dit had ik laatst dus ook...en echt gaat eigenlijk nergens over...maarja wat doe je er tegen
Nouja het was niet allemaal in één keer dat we over al die dingen ruzie maakten, maar we hebben meestal wel over één ding ruzie, of dan zegt ze: Je bent te lui, doe je best eens, op een hele serieuze toon, en daarvan word je echt helemaal gek.
  Met citaat antwoorden
Oud 26 June 2005, 10:05   #18
Doperwt
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Nouja het was niet allemaal in één keer dat we over al die dingen ruzie maakten, maar we hebben meestal wel over één ding ruzie, of dan zegt ze: Je bent te lui, doe je best eens, op een hele serieuze toon, en daarvan word je echt helemaal gek.
1 woord omg.
1 teken
  Met citaat antwoorden
Oud 26 June 2005, 14:47   #19
Suepahfly
Jopjopjopjopjopjop...
 
Suepahfly's Avatar
 
Geregistreerd op: 7 September 2002
Locatie: Belgie
Berichten: 3.784
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Balance
dan zegt ze: Je bent te lui, doe je best eens, op een hele serieuze toon
dat heeft men vriendin nog niet tegen mij gezegd,maar als ze het zou zeggen zou mijn antwoord iets zijn in de aard van:"doe het dan zelf als je het beter kunt"
__________________
I'm THE Bomb Disposal Expert

If you see me running...try to keep up
Suepahfly is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 June 2005, 17:38   #20
Paranoize
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Balance
Je bent te lui, doe je best eens, op een hele serieuze toon, en daarvan word je echt helemaal gek.
hmm...heeft me vriendin ook nog nooit tegen me gezegd...zal wel aan jou liggen dan he ...je hebt wel van die energie drankjes
  Met citaat antwoorden
Oud 26 June 2005, 20:25   #21
MrInsane
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Nou momenteel ben ik zelf vrijgezel, maar met mijn ex had ik wel af en toe ruzie.
Maar vaak ging dit echt om helemaal nix of was het vaak veroorzaakt door een misverstand bv.
Want we hebben een keer gehad dat haar beste vriendin (Willeke) samen met haar vrien (Rico) uit zou gaan met ons.
Nu was er in die Discotheek een andere jongen waar Willeke wat mee gehad had, en deze jongen had gezegd tegen haar dat hij Rico wel even in mekaar zou meppen.
Dus Willeke had hem gezegd ga maar niet met hem praten (wat hij dus wel weer deed ).
Maar op dat moment dat hij stond te praten met die jongen wou ik hem een sigaret vragen en liep er dus heen, maar halverwege zei me vriendin iets in de trend van "nee niet doen".
Dus ik probeer snel duidelijk te maken dat ik alleen sigaret ga halen en terwijl ik erheen loop zie ik dus dat Rico met die jongen staat te praten, maar op moment dat ik bij hun kom lopen ze net uit mekaar.
Nou uiteindelijke resultaat : 1 sigaret en een dikke ruzie met mijn vriendin
Bleek dus dat ze dacht dat ik me ermee zou willen bemoeien
Wat natuurlijk niet mijn bedoeling was, maar goed later is het opgelost en uiteindelijk nog ff potje make-up sex

Maar zeggen dat je nooit meer ruzie gaat maken heeft geen zin, want ruzie in een relatie is wel gezond af en toe
  Met citaat antwoorden
Oud 27 June 2005, 05:56   #22
Melisss
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Had eerst ruzie over kleine dingetjes hij is een keer best lang boos op me geweest omdat ik hem niet had gebeld om me te komen ophalen na uitgaan En ook wel is over blowen enzo.. En later ruzie omdat hij zn afspraken niet nakwam.. Hadden we zo ongeveer elk weekend ruzie.. En nu is het uit, en dat is eigenlijk beter
  Met citaat antwoorden
Oud 27 June 2005, 07:46   #23
Doperwt
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik had altijd ruzie omdat ik ze teveel aandacht gaf :s
  Met citaat antwoorden
Oud 27 June 2005, 11:27   #24
Balance
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paranoize
hmm...heeft me vriendin ook nog nooit tegen me gezegd...zal wel aan jou liggen dan he ...je hebt wel van die energie drankjes
Soms ben ik ook gewoon lui en dan zeg ik, dat zij zich mag vermaken met mij omdat ik de laatste week zo intensief met haar bezig ben geweest, of je zegt gewoon: dan ga ik nu slapen, en als ze geil genoeg is, houdt ze meteen op met dat te zeggen, en heb je daar een tijdje geen last meer van tot dat...
  Met citaat antwoorden
Oud 27 June 2005, 12:00   #25
Paranoize
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Balance
Soms ben ik ook gewoon lui en dan zeg ik, dat zij zich mag vermaken met mij omdat ik de laatste week zo intensief met haar bezig ben geweest, of je zegt gewoon: dan ga ik nu slapen, en als ze geil genoeg is, houdt ze meteen op met dat te zeggen, en heb je daar een tijdje geen last meer van tot dat...
ik had je allang gedumpt als ik haar was ...neuh grapje, ik heb zelf nooit het probleem dat ik te lui ben voor sex
  Met citaat antwoorden
Oud 27 June 2005, 12:37   #26
MrInsane
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paranoize
ik had je allang gedumpt als ik haar was ...neuh grapje, ik heb zelf nooit het probleem dat ik te lui ben voor sex
Kijk daar heb ik nou ook nooit last van gehad , ik had altijd wel zin in sex eigelijk dus dat was nooit een probleem.
  Met citaat antwoorden
Oud 27 June 2005, 12:43   #27
Paranoize
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MrInsane
Kijk daar heb ik nou ook nooit last van gehad , ik had altijd wel zin in sex eigelijk dus dat was nooit een probleem.
ja ik ook, heb ook altijd zin daarom doen we het ook vaak
  Met citaat antwoorden
Oud 27 June 2005, 13:07   #28
Jamiel
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Nou is het wel duidelijk hoor Para
  Met citaat antwoorden
Oud 27 June 2005, 13:08   #29
Paranoize
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jamiel
Nou is het wel duidelijk hoor Para
Sorry
  Met citaat antwoorden
Oud 27 June 2005, 23:53   #30
bruggi
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Met mn laatste serieuze ex had ik in een jaar tijd misschien 2x een soort van 'ruzie' . En dat ging beide keren om berichtjes die we verkeerd hadden geinterpreteerd . Te dom gewoon, gebeurt me nooit meer.
Met mn huidige vriendje is er tot nu in de verste verte geen aanleiding tot ruzie . Verwacht ook eigenlijk niet dat dat gebeurt, omdat we allebei heel nuchter en open zijn en ons allebei eigelnijk niet snel ergens druk om maken.

Ik vind het echt onzin om te zeggen dat je in goede relaties soms lekker ruzie moet maken. Het hoeft niet erg te zijn, maar ik vind het nergens voor nodig. Ruzie maken is onzinnig.
  Met citaat antwoorden
Oud 28 June 2005, 08:08   #31
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Ik denk dat mensen dat bedoelen in de trant van 'dan weet je erna weer helemaal wat je aan elkaar hebt, en dat je die ander niet kwijt wilt', of zoiets..
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 June 2005, 09:01   #32
bruggi
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Ik denk dat mensen dat bedoelen in de trant van 'dan weet je erna weer helemaal wat je aan elkaar hebt, en dat je die ander niet kwijt wilt', of zoiets..
Ja dat denk ik ook idd, maar daar geloof ik dus niet in. Ik bedoel: ik snap wel dat je je dat allemaal weer realiseert nadat je een ruzie hebt goedgemaakt (of niet hebt goed gemaakt, maar dan realiseer je je wat je kwijtraakt oid), maar zonder ruzies kan dat ook prima .
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 08:46.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.