Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Seksualiteit
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Seksualiteit Hier kun je terecht met al je vragen en ervaringen op het gebied van sex en alles wat daar mee te maken heeft.

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 8 December 2005, 08:05   #1
john88
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard kan ze zwanger zijn

ik heb dus met me vriendin het een en andere gedaan. het was op haar 21e dag na haar eerste dag dat ze ongesteld was. we hebben het gedaan met condoom en voor zingen de kerk uit. daarna deed ik de condoom af, en is er iets sperma om me ring vinger en pink gekomen. ze heeft toen haar string weer aan gedaan, en ik heb volgens mij me hand iets of wat afgeveegd, en toen ze haar string weer aan had hooguit 2 min haar gevingerd met me middelvinger. is er een kans dat ze zwanger kan zijn, er kan alleen maar sperma op haar clitoris hebbe gezette en niet veel. het was dus op haar 21e dag is de kans dan groot dat ze zwanger kan zijn groeten john
  Met citaat antwoorden
Oud 8 December 2005, 10:25   #2
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

waarom is ze niet aan de pil? en de kans dat ze zwanger is, is wel bijzonder klein. en niet alleen omdat de kans dat er een spermacel heeft overleefd en de juiste weg heeft gevonden al klein is. want als ze een regelmatige cyclus van 28 dagen heeft, is de eisprong al geweest en heeft ze haar vruchtbaarste week al achter de rug.
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 December 2005, 14:47   #3
patriesje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ja dat kan want op je 21ste dag ben je vruchtbaar.
dus het kan zo zijn maar dat hoeft niet als ze het echt niet vertrouwd dan moet ze een uitstrijkje laten maken bij de huisarts of een zwangerschapstest laten doen.
verder weet ik het ook niet want ik ben geen arts maar ze kan wel dingen opzoeken op intenet of aan dr huisarts vragen.
sterkte er mee!!
  Met citaat antwoorden
Oud 8 December 2005, 15:03   #4
AmbyPur
Lid
 
Geregistreerd op: 12 April 2002
Locatie: Groningen
Berichten: 13.799
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patriesje
ja dat kan want op je 21ste dag ben je vruchtbaar.
dus het kan zo zijn maar dat hoeft niet als ze het echt niet vertrouwd dan moet ze een uitstrijkje laten maken bij de huisarts of een zwangerschapstest laten doen.
verder weet ik het ook niet want ik ben geen arts maar ze kan wel dingen opzoeken op intenet of aan dr huisarts vragen.
sterkte er mee!!
Nou de kans is echt ontzettend klein hoor. Je moet niet alleen vruchtbaar zijn om zwanger te kunnen raken, er moet ook wel aardig wat sperma regelrecht met de vagina in aanraking komen wil de kans er zijn.. en volgens mij is dat hier niet gebeurd.

Als ik het goed begrijp moet ze binnenkort ongesteld worden dus daar kan ze op wachten. Maar zeker niet gaan stressen (daardoor kan de ongesteldheid ook niet komen) want de kans is echt heel erg klein Maar vertrouwt ze het echt, dan kan ze het beste naar de huisarts gaan
AmbyPur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 December 2005, 16:57   #5
john88
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik weet het niet zeker als ik me hand heb afgeveegd vermoet het van wel het kan verder niet veel zijn geweest wat bij haar vagina is gekome, en het is ook niet naar binne gegaan denk ik
  Met citaat antwoorden
Oud 8 December 2005, 18:24   #6
pruttelpot
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Tuurlijk kan dat, Maria had niet eens een vent nodig ervoor!

De kans is alleen extreeeem klein, sterker nog, al had je geen condoom gebruikt en was je in dr gekomen had je alsnog niet een al te grote kans gehad, met condoom is de kans nog veel kleiner en voor sperma OP dr vagina hoef je niet echt bang te zijn, die hebben een flinke weg af te leggen om naar binnen te komen en dat lukt ze echt niet hoor.
  Met citaat antwoorden
Oud 11 December 2005, 13:57   #7
MissDuplex
Lid
 
MissDuplex's Avatar
 
Geregistreerd op: 25 October 2005
Berichten: 973
Standaard

Ik zou me er ook niet druk om maken. De kans is erg klein zoals meerdere al zeiden. Gewoon wachten totdat ze ongesteld word.. En ik raad t wel aan om haar aan de pil te laten gaan. Dat scheelt een hoop gestress zoals dit! Succes..
MissDuplex is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 17:09.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.