|
Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop! |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
26 August 2006, 01:31 | #1 |
Guest
|
nOg steeds op*
Ik ben nog steeds op *,
maar ik heb nu een lief... Toen ik nog geen lief had en hij wel had ik hem vertelt dat ik op hem was en dan heeft die mij een maand ni mer gesproke nu is alles terug goed hij helpt me heel veel en laat me ook kei hard lachen.Maar ik ebn nog steeds verliefd op hem.Toen ik hem tegenkwam zei ik dat ik een lief had nu denk die natuurlijk dat ik niet meer op hem bent...Maar ik ben er nog steeds op...Ik heb geen gevoelens meer voor me lief maar ik wacht wanneer ik hem ziet op school misschien krijgt ik dan terug gevoelens voor me lief maar ik kan echt* niet uit me hoofd zetten wat nu ??? |
26 August 2006, 09:07 | #2 |
Guest
|
Is hij nog steeds bezet?
Als ie bezet is,en hij wil gewoon met haar verder. Dan moet je hem toch proberen te vergeten. Maar je kan dan nog wel vrienden blijven |
30 August 2006, 16:54 | #3 |
Guest
|
nauwja als je verliefter bent op 1 of ander persoontje dan je lief zou ik de relatie met je lief in elk geval verbreken. Enne dan tegen die jongen zeggen dat je nogsteeds wat voor hem voelt. Mee uitvragen ofzo.
|
30 August 2006, 20:05 | #4 |
Guest
|
van een goeie vriend je lief maken, draait vaak verkeerd uit! Als ie mss ooit eens interesse op dat vlak voor je krijgt en je bent een koppel en het gaat uit denk er dan aan dat jullie vriendschap niet meer zal zijn wat het geweest is.
Beter een hele boel goede vrienden en 1 vriendje waar je echt van houd Als je je vriend terug ziet na de vakantie voel je waarschijnlijk wel weer veel voor hem is mij ook al overkomen hoor. maar is dat niet zo weet dan dat als je met iemands gevoelens speelt je met vuur speelt. lieg nooit over wat je hart zegt dat brengt onheil... |