Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Seksualiteit
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Seksualiteit Hier kun je terecht met al je vragen en ervaringen op het gebied van sex en alles wat daar mee te maken heeft.

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 4 October 2007, 18:16   #1
jumpaz
Guest
 
Berichten: n/a
Wink vraag aan mods of hoe ze ook noeme

gelieve op deze vraag serieus te antwoorde ik haat t waneer er over erge dinge gelache word hoe moete die mense zich dan wel voele ? denk daar is aan maar goed mijn vraag is : mijn vrindin en ik zijn nu al 1 jaar same en doen het al redelijk lang we zijn er zeker van dat er gn 1 van de 2 is vreemd gegaan maar zij had nu een bacteriele infectie ze is daarvoor naar de dokter geweest want dit jeukte enorm en was pijnlijk vr haar zij neemt de pil en we doen het altijd met condoom ze neemt nu medicatie en binnen enkele dage is die infectie normaal gezien weg en gn probleem maar zij zou nu wille dat ik ook naar de dokter ga om me te late controle maar zij was mn eerste meisje dus normaal heb ik niks vn ziektes of soa's ofzo dus we doen het altijd met condoom dus kan ik nu iets vn haar hebbben ogedaan ofniet of zij vn mij als je het met condoom doet en zij neemt nu medicatie is het dan nodig dat ik naar de dokter ga normaal heb ik niks en zij is er nu ook bijna verlost van ik vind het onodig om me te late controlere hoeft dit of niet wat denke de wijze mods er van? gr .
  Met citaat antwoorden
Oud 4 October 2007, 19:21   #2
vosjen
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ok ben wel geen moderator ma kom...
een bacterieele infectie is genen SOA e hmm u vriendin geen uitleg aan den dokter gevraagd? Normaal mag je wel geen seks emme zolang je er last van hebt... hmm en medicatie? Normaal geven ze een zalf... Dus zeker dat het wel een bacterieele infectie is? Bacterieele infecties zijn vaak voorkomend bij vrouwen, bij mannen komt dit ver nooit voor, maar indien je zelf jeuk mocht krijgen breng dan een dag of 10 zelfde zalf als haar aan. Lees anders de bijsluiter ervan eens, bij die van mij stond er alles in uitgelegd.
Hopelijk ben je hier iets mee.
  Met citaat antwoorden
Oud 4 October 2007, 19:25   #3
blabla1993
Super Lid
 
blabla1993's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 October 2006
Berichten: 10.729
Standaard

Waarom zou je dit alleen aan de mods vragen? (Of liever mod aangezien de anderen er eik niet eens meer zijn.) Wat is er mis mee om gewoon even langs de dokter te gaan voor de zekerheid? En wat is er mis mee om interpunctie te gebruiken?
__________________
1234hoedjevanpapier
blabla1993 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 October 2007, 19:41   #4
jumpaz
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

dokter zij wel da bacteriele infectie was ze moet daar nu iets in steke fzo en da werkt zoals die zalf en ze neemt voor de zekerheid ook iet denk ik ,aje en we hebbe gne sex nu ze da heeft voor we wete da ze da niet meer heeft ma da vn die dag of 10 da zij die dokter idd tege haar ze moet da n dag of 10 doen ma kvroeg dit gwn om da k wil wete kan ik nu iets hebbe ookal hebbe we altij condooms gebruikt baja ik wil wel bij den dokter langsgaan maja egt plezierig is da ni he over zo'n dinge bij dokter moete gn buh zij is er wel erg gestrest vn das de 1ste keer da ze zoiets heeft he en ze vind da wreed erg enzo dusja ma ist eigelijk nodig da ik mij laat controlere ik em van niks last ofzo dus kweni ze zou k da doktoor gaan fni ?
  Met citaat antwoorden
Oud 4 October 2007, 20:51   #5
jumpaz
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard to vosjn

dokter zij wel da bacteriele infectie was ze moet daar nu iets in steke fzo en da werkt zoals die zalf en ze neemt voor de zekerheid ook iet denk ik ,aje en we hebbe gne sex nu ze da heeft voor we wete da ze da niet meer heeft ma da vn die dag of 10 da zij die dokter idd tege haar ze moet da n dag of 10 doen ma kvroeg dit gwn om da k wil wete kan ik nu iets hebbe ookal hebbe we altij condooms gebruikt baja ik wil wel bij den dokter langsgaan maja egt plezierig is da ni he over zo'n dinge bij dokter moete gn buh zij is er wel erg gestrest vn das de 1ste keer da ze zoiets heeft he en ze vind da wreed erg enzo dusja ma ist eigelijk nodig da ik mij laat controlere ik em van niks last ofzo dus kweni ze zou k da doktoor gaan fni ?
  Met citaat antwoorden
Oud 4 October 2007, 21:00   #6
blabla1993
Super Lid
 
blabla1993's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 October 2006
Berichten: 10.729
Standaard

Jep, helemaal mee eens. Vergeet je niet je etcetera mee te nemen?
__________________
1234hoedjevanpapier
blabla1993 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 October 2007, 22:10   #7
Chrizlybeer
Beheerder
 
Chrizlybeer's Avatar
 
Geregistreerd op: 4 January 2003
Locatie: Hel
Berichten: 4.989
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door vosjen Bekijk Bericht
ok ben wel geen moderator ma kom...
een bacterieele infectie is genen SOA e hmm u vriendin geen uitleg aan den dokter gevraagd? Normaal mag je wel geen seks emme zolang je er last van hebt... hmm en medicatie? Normaal geven ze een zalf... Dus zeker dat het wel een bacterieele infectie is? Bacterieele infecties zijn vaak voorkomend bij vrouwen, bij mannen komt dit ver nooit voor, maar indien je zelf jeuk mocht krijgen breng dan een dag of 10 zelfde zalf als haar aan. Lees anders de bijsluiter ervan eens, bij die van mij stond er alles in uitgelegd.
Hopelijk ben je hier iets mee.
Als je ergens geen verstand van hebt, ga dan ook geen advies geven...
Een bacteriele infectie kan wel een SOA zijn (Gonorroe is bijvoorbeeld en bacteriele infectie). En nee bij een bacteriele infectie geven ze niet zomaar zalf, maar over het algemeen een soort van antibiotica kuurtje. Daarnaast moet je nooit zomaar de medicatie van een ander gaan gebruiken ook al denk je dat je hetzelfde hebt....

@TS
Ik zou van je vriendin toch graag willen weten wat voor infectie het precies is, "bacteriele infectie" is geen peil op te trekken.
Daarnaast kan het wel weg zijn maar moet zij wel eerst de kuur afmaken anders heb je kans dat het daarna resistent terug komt.
En misschien is het wel verstandig om je ook te laten testen, jij kan dan misschien wel geen last hebben van de infectie, maar dat wil niet zeggen dat je het niet met je meedraagt, anders is je vriendin er net af, ga je dr een keer overheen heeft ze het weer.
Dus kortom, vraag aan je vriendin wat voor infectie ze precies heeft laat je testen, dan speel je op veilig en dat is toch wel zo verstandig...
__________________
Kijk.... Poep.... Poep is mooi.... Jij bent niet mooi....
Chrizlybeer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 October 2007, 09:48   #8
vosjen
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Chrizly is wat mijn dokter zei: zei et toch ook dacht ik, in mijn geval. hmm zijn ik stukje vergeten met, alst soa is zal dokter da wel speciaal vo getest emme? En iets over laten weten hebben. Daarbij Jumpaz zei ook da et ni kan dat soa is e
  Met citaat antwoorden
Oud 5 October 2007, 10:34   #9
Chrizlybeer
Beheerder
 
Chrizlybeer's Avatar
 
Geregistreerd op: 4 January 2003
Locatie: Hel
Berichten: 4.989
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door vosjen Bekijk Bericht
Chrizly is wat mijn dokter zei: zei et toch ook dacht ik, in mijn geval. hmm zijn ik stukje vergeten met, alst soa is zal dokter da wel speciaal vo getest emme? En iets over laten weten hebben. Daarbij Jumpaz zei ook da et ni kan dat soa is e
Sorry wat?
__________________
Kijk.... Poep.... Poep is mooi.... Jij bent niet mooi....
Chrizlybeer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 October 2007, 15:33   #10
jumpaz
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

bon heb me late teste ik heb niks en me liefje neemt nu medicatie en normaal gezien is ze er binne 2 dage helemaal vanaf groete jmpaz zeker bedankt voor jullie uitleg ...
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 19:41.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.