Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Aan de Bar... (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=26)
-   -   Grootste irritaties aan BALLO's (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=49286)

Devilish 26 August 2004 22:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Steady
het valt me op dat er nog geen tegen reactie is gekomen :? want er zal heus toch wel een ballo opzitten op dit forum?

jaaa man ik met me kraagjes :z

Bird Of Prey 26 August 2004 22:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door FroX
ik ga trouwens voor de combinatie: Overdreven gedragingen (doen alsof ze iedereen mogen, iedereen op de schouders slaan enz..) + Bekakte accent

8-)

Die combi bevalt me wel. :yes: Ik heb btw op overdreven gedragingen gestemd, want dat kakaccent vind ik eigenlijk een onderdeel van het overdreven gedrag. Dat kakaccent is naar mijn idee puur om aan te tonen dat het rijkeluiskindjes zijn.

Atjeuh 26 August 2004 22:55

als je altijd je kraag omhoog hebt staan hoef je nog geen ballo te zijn

zucht

BlauweWolf 26 August 2004 23:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Atjeuh

jawel :yes:

bartje518 26 August 2004 23:11

Citaat:

het valt me op dat er nog geen tegen reactie is gekomen :? want er zal heus toch wel een ballo opzitten op dit forum?
Vroeger hadden we Jolie 8)

Red_Scorpion 26 August 2004 23:18

Ik vind kakkers leuk

Kampie 26 August 2004 23:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Vroeger hadden we Jolie 8)
En we hebben onze Rhoonse Sneekweek fan ook nog..

bruggi 26 August 2004 23:26

Ik erger me er alleen aan wanneer ze zich superieur aan anderen voelen, verder kunnen het hele leuke mensen zijn.

De term 'ballo's' is trouwens nieuw voor me :z .

dext0r 26 August 2004 23:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kampie
En we hebben onze Rhoonse Sneekweek fan ook nog..
die begint net tegen me te ouwehoeren op msn over vereniging bladiebla..

lol!

L_angeldc 26 August 2004 23:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Red_Scorpion
Ik vind kakkers leuk
grapjas

Red_Scorpion 26 August 2004 23:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door L_angeldc
grapjas
Dan geloof je het niet

The Phit 26 August 2004 23:33

anders nl. aan helemaal niets.
ik heb wel wat beters te doen dan me irriteren aan ballo's zeg :z

bruggi 26 August 2004 23:37

Het is trouwens 'ergeren aan' en 'iets irriteert je', niet 'irriteren aan'.
Ik ben irritant, ik weet het 8-) .

bartje518 27 August 2004 00:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bruggi
Het is trouwens 'ergeren aan' en 'iets irriteert je', niet 'irriteren aan'.
Ik ben irritant, ik weet het 8-) .

Ik erger me aan je 8-)

Waarom komt ons Rhoonaar niet meer hier posten trouwens? :o

bruggi 27 August 2004 00:13

Citaat:

Ik erger me aan je 8-)

Goedzo, zo hoort ie 8-) .

LexS 27 August 2004 00:30

Van die fucking kraagjes krijg je echt neigingen om ze iets te doen die gasten. :p

Ar-Tuur 27 August 2004 00:35

Ik stem voor de op één na laatste optie: het meerderwaardigheidscomplex. Mensen mogen van mij zelf weten hoe ze zich kleden, zelfs hoe ze denken te moeten praten of doen tegenover vriendjes (ballen-term overigens :D), zolang ze zich maar normaal tegenover mij gedragen. Helaas komt het tevaak voor dat dergelijke types zich beter voelen terwijl ze geen RUK meer gepresteerd hebben maar wel toevallig lid zijn van het corporale clubje. Aan die arrogante attitude heb ik een grote hekel..

Maar Bart, ik kom uit de Achterhoek en heb geloof ik niet echt een sterk Achterhoeks accent. Ben ik dan niet trots op mijn afkomst? :(

bartje518 27 August 2004 00:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ar-Tuur
Maar Bart, ik kom uit de Achterhoek en heb geloof ik niet echt een sterk Achterhoeks accent. Ben ik dan niet trots op mijn afkomst? :(
Beweerde ik dat dan? 8) Je hoort trouwens wel waar je vandaan komt hoor.. Maar waar ik op doelde is dat je je accent gaat aanpassen als je ergens anders gaat wonen. Dat jij nu met een Utrechtse tongval zou gaan praten om je afkomst te verloochenen, of dat ik ineens Brabants zou gaan praten. Geen haar op mijn hoofd! 8)

Ar-Tuur 27 August 2004 00:44

Ik had dan ook geen zin om dit topic aandachtig tot de laatste post uit te pluizen, derhalve probeerde ik het maar met een pittige stelling in jouw richting 8)

AmbyPur 27 August 2004 12:05

ik prefereer trouwens de term: 'balletjes' 8)

psychobunny 27 August 2004 12:29

Citaat:

zucht

True, kraagjes zijn hip.

Maar ik vind de belgische snobs best lekker :$ Ok, ze kunnen ook wel irri zijn enzo, maar de praten niet met een raar accent enzo? De meeste zijn best hot :$

Femezz 27 August 2004 13:09

De kraagjes! bah :)

Sanne 27 August 2004 14:50

Ik heb DE leerlingenballo gevonden:

BoB-HenK

En wat draagt onze BoB_Henk (zie search)
Gaastra Schoenen
Wit G-Star Basic Shirt
Rood Wit geruit Hilfiger overhemd
Strakke blauwe Hilfiger trui
G-Star spijkerbroek
Rode ribpet (Ralph Lauren)
:D

ja ik verveel me 8) :d

LoeLoe 27 August 2004 18:43

Dat velen van hen het idee hebben dat ze meer zijn dan de rest

L_angeldc 27 August 2004 22:45

Citaat:

Beweerde ik dat dan? 8) Je hoort trouwens wel waar je vandaan komt hoor.. Maar waar ik op doelde is dat je je accent gaat aanpassen als je ergens anders gaat wonen. Dat jij nu met een Utrechtse tongval zou gaan praten om je afkomst te verloochenen, of dat ik ineens Brabants zou gaan praten. Geen haar op mijn hoofd! 8)
of die tongval slipt er gewoon in omdat je er constant mee in aanraking komt, dat wil nog niet zeggen dat je dat met de bedoeling om je afkomst te verloochenen doet ;)

Karma-Killer 27 August 2004 22:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sanne1811
Ik heb DE leerlingenballo gevonden:

BoB-HenK

En wat draagt onze BoB_Henk (zie search)
Gaastra Schoenen
Wit G-Star Basic Shirt
Rood Wit geruit Hilfiger overhemd
Strakke blauwe Hilfiger trui
G-Star spijkerbroek
Rode ribpet (Ralph Lauren)
:D

ja ik verveel me 8) :d

OMG :huh:

The Phit 27 August 2004 23:08

hier bij de hockeyclub zijn de zogenaamde Ballo's uit heel europa verzameld :z

LexS 28 August 2004 01:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Karma-Killer
OMG :huh:
Beter had ik het niet kunnen formuleren. :)

Atjeuh 28 August 2004 11:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Phitje
hier bij de hockeyclub zijn de zogenaamde Ballo's uit heel europa verzameld :z

niet alle hockeyers zijn ballo's hoor, niet alle mensen die hun kraag omhoog hebben staan zijn ballo's en niet alle mensen die met een rrrr praten zijn ballo's

zucht
:+

bartje518 28 August 2004 12:44

Citaat:

niet alle hockeyers zijn ballo's hoor, niet alle mensen die hun kraag omhoog hebben staan zijn ballo's en niet alle mensen die met een rrrr praten zijn ballo's

zucht

Jij bent ballo zonder aan die eisen te voldoen? :+

L_angeldc 28 August 2004 19:20

Citaat:

zucht

klopt
ik ken iemand die op hockey zit en ondanks dat toch een stoere man is :+
maar dat is de uitzondering die de regel bevestigt

nfl 28 August 2004 22:02

xyz

Citaat:

:p die hebben vast een iegen forum :(

The6thgate 29 August 2004 14:19

anders nl al deze punten

Atjeuh 29 August 2004 14:24

Citaat:

Jij bent ballo zonder aan die eisen te voldoen? :+
nee dat zeg ik niet :+

ik ken hockeyers die geen ballo's zijn, ken mensen die met een rr praten maar ook geen ballo zijn en met je kraag omhoog ben je geen ballo, das hip

L_angeldc 29 August 2004 14:45

Citaat:

nee dat zeg ik niet :+

ik ken hockeyers die geen ballo's zijn, ken mensen die met een rr praten maar ook geen ballo zijn en met je kraag omhoog ben je geen ballo, das hip

aaargh.. kraag omhoog hip?!
wat een onzettend verkeerd gebruik van het woord hip :(

BoB_HenK 29 August 2004 19:16

Ik heb het complete topic niet doorgelezen, duurt me te lang (komt vast commentaar op, degenen die het niet laten kunnen, ga je gang),maar wat is het probleem met kraagjes? Ik ga iemand die compleet in het zwart loopt toch ook niet afzeiken?

Zinloos hersenspinsel: Hebben jullie dan ook iets tegen mensen met een coltrui?

FunFair 29 August 2004 19:20

komt gewoon door het stereotype.... als ik iemand met een kraagje omhoog zie lopen... zie ik die persoon ook vaak lopen met zo'n attitude van "ik ben beter dan de rest"
dus het gevolg is dat je denk dat die gasten zich beter voelen...
Dit is precies hetzelfde als bij alto's...

mensen moeten gewoon meer hunzelf zijn ipv kuddedieren...

Karma-Killer 29 August 2004 19:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BoB_HenK
Ik heb het complete topic niet doorgelezen
Dat is maar goed ook :d

CharmedOne 29 August 2004 20:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BlackTurtle
ik ga niet stemmen, want al die irritaties gaan bij mij op gadverredamme wat heb ik een hekel aan kakkers, ik ben goed want mijn pappa heeft geld BLEEGH.
zelfde

Sanne 30 August 2004 03:14

Citaat:

hoezo dan? O-) :D

appelshampoo 30 August 2004 08:16

Citaat:

ken mensen die met een rr praten maar ook geen ballo zijn
haahhaha nynke :+

stiekum heb ik zelf ook een beetje een rr :$
Maar ik heb dan ook een roze polo met het kraagje omhoog, en ook bij mijn super de boer polo heb ik mijn kraagje omhoog :9

maar ik heb ook een half geschoren hoofd :O

ik heb gestemd op het meerderwaardigheidscomplex

Atjeuh 30 August 2004 09:15

zie je nou dat ik gelijk had :+ met een kraagje en met een rrr hoef je geen ballo te zijn

zucht :+

BoB_HenK 30 August 2004 17:09

Citaat:

Err, dat heb ik wel gelezen. Maar goed, waarom ben je opeens een ballo waarneer je die kleding draagt? Waarom ben je een ballo wanneer je hockeyt (wat ik niet doe)? Kan het niet toevallig zijn dat ik die kleding mooi vind? Luistert een ballo graag naar Marilyn Manson, zoals ik dat doe? Kortom, waarom zijn er zoveel vooroordelen? Ik ga totaal niet om met wat jullie "ballo's" noemen, ik praat niet bekakt, dus wat is het probleem?

Zijn jullie jaloers omdat "ballo's" bepaalde DURE kleding dragen?

EDIT:
Citaat:

ik ga niet stemmen, want al die irritaties gaan bij mij op gadverredamme wat heb ik een hekel aan kakkers, ik ben goed want mijn pappa heeft geld BLEEGH.
Even voor de duidelijkheid. Ja m'n ouders hebben dan misschien een behoorlijk bovenmodaal inkomen (allebij) en ja m'n pa is dan misschien arts, maar daar hebben die mensen ook voor gewerkt! Het is geen oud geld. M'n opa's en oma's hebben met moeite m'n ouders naar een universiteit/hbo (of hoe die opleiding toen ook heette) kunnen sturen. M'n ouders en dan vooral m'n vader, heeft keihard moet werken voor elke cent om te kunnen studeren. Die mensen komen ook uit een simpel arbeidersgezin, ze hebben hun weg omhoog gewerkt, dus kom ajb niet met die "m'n papa heeft geld" shit aanzetten, want volgens mij zou je zelf maar al te graag hebben dat je een papa met geld hebt.

Just my 2 cents

Stevie 30 August 2004 17:11

Citaat:

Err, dat heb ik wel gelezen. Maar goed, waarom ben je opeens een ballo waarneer je die kleding draagt? Waarom ben je een ballo wanneer je hockeyt (wat ik niet doe)? Kan het niet toevallig zijn dat ik die kleding mooi vind? Luistert een ballo graag naar Marilyn Manson, zoals ik dat doe? Kortom, waarom zijn er zoveel vooroordelen? Ik ga totaal niet om met wat jullie "ballo's" noemen, ik praat niet bekakt, dus wat is het probleem?

ooh dus je draagt de kleding alleen omdat het duur is :x

Sanne 30 August 2004 17:12

Citaat:

haha ik ben echt niet jaloers op jou dure kleding...maar komop..je draagt een rode ribpet!:D

BoB_HenK 30 August 2004 17:15

Citaat:

haha ik ben echt niet jaloers op jou dure kleding...maar komop..je draagt een rode ribpet!:D
Dus? Mag het? Ik ga jongens met een hanekam en zwarte oogmascara toch ook niet uitschelden?

Edit: Volgens mij komt het uit een topic met de vraag wat je die dag droeg. Ik droeg die pet die dag, ik draag 'm eigenlijk alleen maar wanneer het nodig is, met hier en daar een uitzondering wanneer ik een pet wil dragen.
Had het minder erg geweest wanneer gezegd had dat ik een zwarte merkloze pet zou dragen?

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stevie
ooh dus je draagt de kleding alleen omdat het duur is :x
Als dat het beste is wat je kan bedenken, dan hoef ik er eigenlijk niet op in te gaan. Zoals ik zelf al aangaf vind ik het simpelweg MOOIE kleding.

Edit: Was is het probleem nu eigenlijk. Als ik niet in dat ene topic verteld had wat ik draag, had je het dan daadwerkelijk kunnen merken? Maakt het me een mindere poster, of een minder iemand? Misschien moet je mij eerst is leren kennen voordat je me afschrijft als ballo? Ik nodig iedereen die wat te zeiken heeft graag een weekendje uit om langs te komen, kan je zien hoe ik me gedraag, wat ik wel en niet doe, met wie ik om ga, etc.. Spreken we elkaar daarna weer..

Stevie 30 August 2004 17:17

naja een paar van mijn vrienden dragen polo's van tommy en RL en hockeyen. toch kan ik het goed met ze vinden, terwijl ik zelf helemaal geen "ballo" ben (alhoewel ik wel een paar polo's heb, waarvan 1 roze, maar die vind ik gewoon cool). daarom heb ik helemaal niks tegen kraagjes, maar kan ik me wel irriteren aan ballo's met een meerderwaardigheidscomplex, maar die ken ik er gelukkig niet veel. :Y)

Stevie 30 August 2004 17:18

Citaat:

Als dat het beste is wat je kan bedenken, dan hoef ik er eigenlijk niet op in te gaan. Zoals ik zelf al aangaf vind ik het simpelweg MOOIE kleding.
waarom suggereer je dan dat wij jaloers zijn op jouw DURE kleding

Sanne 30 August 2004 17:18

Citaat:

Dus? Mag het? Ik ga jongens met een hanekam en zwarte oogmascara toch ook niet uitschelden?
Die geven tenminste nog toe dat ze alto zijn :d

je moet niet zo happen joh

BoB_HenK 30 August 2004 17:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stevie
waarom suggereer je dan dat wij jaloers zijn op jouw DURE kleding
Waarom zou je anders commentaar hebben? Vaak wordt commentaar geboren uit het feit dat iemand jaloers is.

Citaat:

Die geven tenminste nog toe dat ze alto zijn :d

je moet niet zo happen joh

Hoezo happen? Het slaat gewoon nergens op dat iemand me voor ballo uitmaakt terwijl dat niet zo is.

Edit: Bij deze, kom gerust is langs, voeg me toe @ msn, bel me op, het maakt me niet uit, maar komt niet aanzetten met je vooroordelen, wil je?

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 23:18.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.