|
Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
Bekijk resultaten enquête: Grootste irritatie aan ballo's ![]() |
|||
Kraagjes omhoog |
![]() ![]() ![]() ![]() |
10 | 23,26% |
Bootsschoenen |
3 | 6,98% |
Allemaal dezelfde kleding |
0 | 0% |
Zonnebril op binnen |
3 | 6,98% |
Overdreven gedragingen (doen alsof ze iedereen mogen, iedereen op de schouders slaan enz..) |
12 | 27,91% |
Bekakte accent |
5 | 11,63% |
Het meerderwaarigheidscomplex dat ze uitstralen |
7 | 16,28% |
Anders nl... |
3 | 6,98% |
Stemmers: 43. Je mag niet stemmen in deze enquête |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Aachen TSV
|
![]()
Ik neem tenminste aan dat ik niet de enige ben die zich mateloos kan irriteren aan ballo's tijdens het uitgaan. Gisternacht had ik de twijfelachtige eer om getuige te zijn van het feest tijdens de Inkom in Maastricht. Ik had mijn kaartje al laten kopen (à €6) en al 10 bonnen gekocht, anders was ik zo weggeweest, nu moest ik ze dus opmaken.
Wat ik om me heen zag was echt té erg. Alleen maar kakkers en ballo's. Totaal geen sfeer, mensen beplakt met stikkers/slingers, kakkers met kraagjes omhoog, bootsschoenen en als klap op de vuurpijl hele groepen in dezelfde kleding, zonnebril op in het donker enzovoorts. Op zich natuurlijk ieder zijn ding en moeten ze het zelf weten, maar toch ff de vraag waar jullie je het meest aan irriteren ![]()
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-.. |
![]() |
![]() |