![]() |
Heeft twee kanten inderdaad, maar soms irriteer ik me ook mateloos aan der. En dan heb je er al 20x iets van gezegd, maar dan doet ze het gewoon weer :Y)
|
:love: 3,5 jaar samen en net terug van een midweekje centerparcs
|
3,5 jaar :O Dat je het volhoudt :D
|
gerecupereerd
|
Citaat:
|
:( :( :'(
stomme kut situatie. ik denk fokking hele dag aan dr maar t kan gewoon niet, in geen enkele manier. fucking tyfus tering hoeresooi god de tering. |
Dat gezeik weer :rolleyes:
|
Ik heb der dus nu al 3,5 maand niet gezien, en we hebben eigenlijk alleen nog maar ruzie op msn en telefoon. Beter dat ik binnekort ff naar huis ga :)
|
voel me plezierig, fijn en gelukkig :D
|
Het is alweer een tijdje uit en ik voel me erg goed! Heerlijk om vrijgezel te zijn!
|
Citaat:
|
:o idd!
|
voel me ook nie egt jofel, tis bijna oud en nieuw, en heb niemand om het mee te vieren....
|
Citaat:
|
Voel me echt super met haar :o Ze is er echt voor me. :love:
|
heb dr al 4 dagen niet gezien ik mis dr gigantisch |:(
|
Goed
|
:love:
|
het gaat superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
|
het gaat bijna goed
|
Uhm saai eigenlijk:P
|
voor de moment voel ik me 2 zijdig aan de ene kant ben ik super gelukkig dat ik iemand heb gevonden die ik doodgraag zie en ook nooit meer kwijt wil maar aan de andere kant voel ik me dan een beetje ongelukkig door
http://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=60920 |
Lekker vrijgezel en voel me er super goed bij!
|
Echt weer iets voor mij. Ben ik er gistere 8ter gekomen (en ja het klinkt heel belachelijk) dat ik gewoon al die keren dat ik (d8 dat ik) verliefd was, dus eigelijk helemaal níét verliefd was:$ . Ik bedoel maar, das echt heel erg vaag eigenlijk tog? Maar goe. Gister tijdes stappe echt de mooiste jonge ooit gezien. Ik keek hem in zijn ogen en het was meteen kassa. M'n hart sprong op naar de hoogte van m'n keel en twas gedaan met alle andere mensen die daar stonden te dansen. Ma hij had al een vriendin |:( . Ik haat da, al die mooie gasten zijn bezet, die hebbe allemaal een lief. Nie da ik denk da ik een kans maakt, maar toch. Zo frustrerend as je niej op iemand af durft te stappen. Gelukkig was er dan altij mijn beste vriendin die mij troostte:aai: , want das natuurlijk niet echt een vrolijke situatie als je zo half kwijlend naar iemand staat te kijken en je ziet ineens da die staat te plekken met zo'n afschuwelijk lelijk meiske. Aan de andere kant, da meiske zoende zowat met elke jongen van die groep, dus ja wat moet je dan denken. Over 2 weken gaan we weer stappe dus mssn hebk wel geluk. Ma ik vraag me af of ik hem nog wel ooit trug zal zien :( .
|
Citaat:
|
Gooooed :) We zijn allebei gestopt met een opleiding en hebben meer tijd voor elkaar. Eigenlijk een slechte reden, maar altijd als ik thuiskwam van school, moest ik gewoon door met opdrachten maken en dat beinvloedde vaak ons avondje samen.
We hadden dan ook best vaak woordwisselingen, omdat ik altijd zo chagrijnig en vermoeid was door die school. En daarbij komt, dat na de zomervakantie we op dezelfde hogeschool zitten. Mooi te combineren :) Binnen een half jaar zal ik op mijzelf gaan wonen en dan hebben we ook niet iedere keer bij mij thuis een vervelende spanning. Zal alleen maar beter gaan in de toekomst ! |
vrijgezel maar dat kan me geen reet meer boeien, het was toch een gestolen relatie :+.
|
verward
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het voelt nog steeds goed zo, misschien zelfs nog beter. Ik ben aan het scharrelen:+. En dat is heerlijk als je uit een relatie van ruim 3 jaar komt, je eerste relatie. Ik had gister nog een leuke date:thumbsup:. |
perfect, net terug van een week vakantie met haar, die wel een paar weken langer had mogen duren. :z
|
nog steeds in de war :(
|
Goedgoedgoed:love:
|
3 maanden vieren? :')
|
Citaat:
|
bij mij gaatie trouwens supah! Binnenkort gaan we een weekendje naar antwerpen :9
|
Citaat:
|
wat zijn de kosten dan van weekendje antwerpen? ik bedoel trein kaartje vanaf de grens naar antwerpen + overnachting? goede tips iemand?
|
:')x2
|
dinodino
|
Citaat:
|
We zijn echt hartstikke blij met elkaar x']
we zien elkaar aardig vaak, en heel af en toe zo'n kleine bekgevecht, maar eindigt altijd weer met kusje kusje knuffel :P |
Citaat:
En een weekendretour met OV kost maar iets van 8 euro, ook al snap ik dat niet, maar goed dat gaf de kaartautomaat aan :? En als je een hotelletje zoekt: www.nachtjeweg.nl of www.hotelspecials.nl. Erg goedkope hotelletjes en vaak midden in of aan de rand van het centrum. |
Ik heb nu een aantal maandjes 'verkering' met iemand maar er gebeurd niet zo veel omdat we allebei kei verlegen zijn :( ... Dus word ik snel jaloers als hij plezier met andere meidjes hed en voel me soms snel onzeker.. alles lijdt er ook onder enzo maar heb ook tijden gehad dat het super ging.. Hed iemand tips tegen jaloezie? Kwor er gestoord van..
|
Tevreden.:)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:|
vlieft |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 07:57. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.