Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Aan de Bar... (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=26)
-   -   Op wie stem jij? Bush of Kerry? (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=50505)

Jochemmm 3 November 2004 14:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AmbyPur
als ik nu een mailtje stuur naar cnn dat Kerry heeft gewonnen zou het dan ook net zo gaan als vier jaar terug? :+
hoezo, heb je toen ook een mailtje gestuurd :Y)

AmbyPur 3 November 2004 14:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jochemmm
hoezo, heb je toen ook een mailtje gestuurd :Y)
sssst

K@rima! 3 November 2004 14:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door LexS
540 miljoen hey. Wtf. Amerika is echt een dom land. Alle mensen die er wonen zijn dom. Waarom stemmen op iemand die zo veel geld aan campagnes en weetikhetwat uitgeeft.

Moest Balkenende in Nederland eens gaan doen. Denk niet dat er veel op hem zouden stemmen.

Ja precies! Echt bullshit dat er zoveel geld daaraan wordt besteed!(vooral de Bush campagne, het enige wat ie deed was Kerry door het slijk halen, dat duidt toch op zwakheid?) Dat terwijl er echt op elke straat wel een zwerver is te vinden. als je nou eens op die manier campagne zou voeren, door zwakkeren van de samenleving te helpen, krijg je meteen de meerderheid van de bevolking. Aangezien je zoveel armen hebt in de VS.

Loy 3 November 2004 14:20

Deed Balk-ellende dat nou maar in Nederland..

daar wil ik wel een beetje meer belasting voor betalen om die kerel van zijn plekkie af te krijgen!

Alpha 3 November 2004 14:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door K@rima!
Ja precies! Echt bullshit dat er zoveel geld daaraan wordt besteed!(vooral de Bush campagne, het enige wat ie deed was Kerry door het slijk halen, dat duidt toch op zwakheid?) Dat terwijl er echt op elke straat wel een zwerver is te vinden. als je nou eens op die manier campagne zou voeren, door zwakkeren van de samenleving te helpen, krijg je meteen de meerderheid van de bevolking. Aangezien je zoveel armen hebt in de VS.
Verkiezingscampagnes gaan altijd zo in de Verenigde Staten. 90-95% van de campagne is moddergooien

eniT 3 November 2004 15:35

ik word er ziek van! der zou toch is echt imand diene bush ne kogel door z'n kop moete schiete he.

Red_Scorpion 3 November 2004 15:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eniT
ik word er ziek van! der zou toch is echt imand diene bush ne kogel door z'n kop moete schiete he.
Ja, vind je Bush ook zo'n gemene man?:(

Waarom doe je het zelf niet? :Y)

eniT 3 November 2004 16:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Red_Scorpion
Ja, vind je Bush ook zo'n gemene man?:(

Waarom doe je het zelf niet? :Y)

je hebt gelijk.. laat ik nu m'n koffers pakke en vertrekke om hem af te knallen, als jullie me niet verklikke he!

:x :+

Red_Scorpion 3 November 2004 16:10

hihi

Tenminste geen homohuwelijk nu (het bijna zeker is dat) Bush blijft :Y) En weer knallen in Irak!

PFP 3 November 2004 16:18

Citaat:

En daar deden de democraten idd he-le-maal niet aan mee :wave:

Ze hebben niet eindeloos lopen zeuren dat bush niet gevochten had in Vietnam en ze hebben niet alle bekende Amerikanen opgetrommeld om een goed woordje te doen voor Kerry met spectaculaire shows...
En ze hebben niet het alcohol en drugs verleden van Bush helemaal opnieuw opgerakeld.

doe aub niet zo naïef

Ar-Tuur 3 November 2004 16:35

Helaas, ik had meer vertrouwen in Kerry, voor zover er inhoudelijke standpunten te ontdekken zijn in het vreemde spel dat Amerikaanse verkiezingen heet :{

Ik zou toch voor Kerry gegaan zijn, met name voor wat betreft buitenlands beleid, milieubeleid en sociale issues en omdat ik niet in de conservatieve hoek van Bush zit.
Maar ik denk dat mijn politieke voorkeur bij beide kandidaten op zich niet echt te vinden is :o

Ar-Tuur 3 November 2004 17:04

Wel geinige uitzendingen vannacht trouwens, bij de NOS zat de ene docent van me (Van Rossem) en de ander zat bij Barend en van Dorp (Boekesteijn). :)

Sanne 3 November 2004 17:34

http://frontpage.fok.nl/nieuws/47926

bartje518 3 November 2004 18:34

Allebei één pot nat. Het zal me dus ook een zorg zijn wie er gaat regeren.. Bush nu, als het Kerry was geweest zou het echt niet anders gegaan zijn..

PFP 3 November 2004 18:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ar-Tuur
Wel geinige uitzendingen vannacht trouwens, bij de NOS zat de ene docent van me (Van Rossem) en de ander zat bij Barend en van Dorp (Boekesteijn). :)
Die van Rossem is op tv altijd zo verbitterd, is dat in het echt ook zo?

Boekesteijn voind ik wel goed commentaar geven, ook toen met de beginfase van de oorlog in irak kon hij er goed over vertellen.

K@rima! 3 November 2004 19:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PFP
En daar deden de democraten idd he-le-maal niet aan mee :wave:

Ze hebben niet eindeloos lopen zeuren dat bush niet gevochten had in Vietnam en ze hebben niet alle bekende Amerikanen opgetrommeld om een goed woordje te doen voor Kerry met spectaculaire shows...
En ze hebben niet het alcohol en drugs verleden van Bush helemaal opnieuw opgerakeld.

doe aub niet zo naïef

Naief, ik? Dat is wel het laatste wat ik ben hoor :) ..
Maar om weer ff op jou te reageren: Nee, zeuren (?) over dat Bush in Vietnam had gevochten, dat deden ze idd niet..Ze deden iets wat nog zieliger is, zeggen dat het een grote leugen is. Dan gaan ze in hun campagne daar over zeuren. Nou, lieg dan beter nog iets wat je een held kan maken.. :wave:

PFP 3 November 2004 20:40

Citaat:

Naief, ik? Dat is wel het laatste wat ik ben hoor :) ..

Dat zou ik ook zeggen als ik naïef was

Stevie 3 November 2004 22:24

Citaat:

Dat zou ik ook zeggen als ik naïef was
ghehe geweldig

Ar-Tuur 4 November 2004 12:49

Citaat:

Die van Rossem is op tv altijd zo verbitterd, is dat in het echt ook zo?

Boekesteijn voind ik wel goed commentaar geven, ook toen met de beginfase van de oorlog in irak kon hij er goed over vertellen.

Dat verbitterde en dat cynisme, dat pedante en eigenwijze toontje, het is een beetje zijn houding. In het echt is hij ook zo :) Wel een interessante man op zich, en altijd met een mening over Amerika en de internationale poltiek die hout snijdt, of je het er nou mee eens bent of niet.

Was het in de beginfase van de oorlog inderdaad ook vaak met hem eens. Hij krabbelt op sommige punten wat terug en geeft hier en daar zn ongelijk toe, maar is nog steeds voor de oorlog en voor een langer verblijf in Irak. Zijn colleges zijn echt sterk, hij kan enthousiast vertellen en houdt alles dicht bij de actualiteit

Bazzemans 4 November 2004 17:15

Citaat:

hij kan enthousiast vertellen en houdt alles dicht bij de actualiteit
inkoppertje: Huh en je studeert geschiedenis? :+

FunFair 4 November 2004 19:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Red_Scorpion
hihi

Tenminste geen homohuwelijk nu (het bijna zeker is dat) Bush blijft :Y) En weer knallen in Irak!

jajoh je bent geweelllddiiggg

PFP 4 November 2004 22:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door FunFair
jajoh je bent geweelllddiiggg
Schroef!

not-known 5 November 2004 00:07

Citaat:

Heb jij les van van Rossem? lol! Ik vind hm altijd maar een beetje populair praten op tv. Overal een mening over, maar net niet doorgrondend. Imho zoekt hij te vaak een uitweg. Maargoed, dat kan aan mij liggen :p

Ar-Tuur 5 November 2004 19:20

Beide docenten vinden zichzelf wel interessant, zeker omdat ze ook op TV zijn, maar hun verhalen zijn altijd wel boeiend. Vooral Van Rossem heeft altijd een uitgesproken mening, en inderdaad een geval van 'overal verstand van' :D

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 23:58.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.