![]() |
bagger
|
saaaaai
|
Ik voel me niks x'D
|
verdrietig
|
:aai: blugh ik weet hoe het voelt om zover uit elkaar te zijn..
Maar ik voel me goed! :) |
Nog maar iets meer dan een week, en dan gaan we samenwonen :D
|
lol
|
Goed !
|
Hmm ik heb me weleens beter gevoeld :(. Aan de ene kant wil ik mijn ex niet meer terug maar zoals ik al zei zou ik zo graag gewild hebben dat mn kindje opgroeid met twee ouders die van elkaar houden. Maar helaas... gelukkig groeit het wel op met 2 ouders die zielsveel van hem/haar houden! Nog 2,5 week en dan is ze uitgerekend (10 november). Vind het nu wel spannend worden!:yes:
|
oh beterrrr
nog geen kinderen in aantocht, maar toch |
Och , het gaat wel goed :p soms zie/lees ik alleen dat jongens zo gek op hun vriendin zijn en ernaar verlangen. Ik weet wel dattie van mijn houdt, maar hij zal het nooit zo laten merken jammer genoeg.
|
ik begin het nou toch wel te missen dat gefriemel en gedoe enzo :(
|
slecht... eigenlijk slechter dan slecht.
|
belabbert, kut,klote nog meer of hebben jullie het al door?
kus voor alle mooie meiden:wave: :love: :wave: |
bumpzort
ontopic: aanuitaanuitaanuitaanuitaanuitaanuitaanuit |
flieft
|
wanhopig |:(
|
joah.. wel goed he..
verlieeeeeeeeeefd!!! |
Morgen 14 maanden, kwamen we vandaag achter:p
Het gaat goed, lekker weekendje zeeland gehad:) Ik ben wat onzeker geweest van het weekend, dat was erg vervelend.. Maar dat is na gister weer helemaal weg, en al met al was het een heerlijk weekend:9 |
Ik ben inmiddels wel behoorlijk gek op iemand denk ik.. :)
|
ik weet het niet meer :'(
|
dooie boel :huh:
|
tja..
|
lekkerrrrrrr :9
|
Citaat:
|
hoevaak zien we elkaar nou?
|
bedroooggeennnnnn :'( mijn wuppiej is van het dashboard gevallen :(
|
goed, ook al weten we samen dat het momenteel niks kan worden :)
|
goed :love:
|
gaat best zo, ze zegt dat ze me geweldig vind. :z
|
Citaat:
|
:(
beetje minder currently |
superrr :)
|
mwoa
|
Citaat:
|
bijna 11 maanden:7
zien elkaar de komende tijd alleen niet echt veel |
krijgt weer hoop hoor
|
Bwuuuh.
|
Ik heb geen liefdesleven meer, want het is helemaal dood bij mij!!
|
We zien elkaar de laatste tijd een stuk meer, maar toch hebben we minder tijd voor elkaar :P
|
Welke liefde?
|
Ex is opgenomen in t ziekenhuis vanwege hartinfarct :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ja hij is 20, maar hij is nu thuis en het gaat wel beter nu gelukkig. Was een moeilijke situatie aangezien het net pas uit is. Was bang dat ik hem teleur zou stellen of te bezorgd zou doen, maar ben in de rol van ex gebleven en hij ook. Wel een bezorgde en lieve ex hoor ;) |
Citaat:
|
Citaat:
Ja precies, ik was bang dat ik weer teveel gevoelens voor hem zou krijgen en hij voor mij, maar dat was gelukkig niet het geval :yes: |
aight, misschien toch wel ooit <3
|
hoe blijf je in de rol van ex?
ehhh ik voel me niet onaardig |
Citaat:
Citaat:
|
goed ... heb dr de afgelopen dagen niet gezien, maar ze komt straks weer terug uit Phoenix
|
Citaat:
Dit klinkt heel erg fout. En ikzelf: zou ik, of zou ik niet... ? O-) |
Goed... ik ben een happy single :love:
|
vrijgezel.
|
Citaat:
:aai: ? |
Citaat:
|
Citaat:
/hug, |
:aai:
|
aaaaaaaah lieverd! :aai:
No love, just ... :$ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:aai: |
ze heeft geen tijd... (voor mij?) :(
|
All I need is love :')
|
Citaat:
|
goed, maar wel beetje sipjes nu ik weet dat ze misschien ook nog halfjaar langer in buitenland wil blijven :< ook al komt ze wel met goede voorstellen en compromis enzo om t allemaal nog draaglijk te maken.... t blijft beetje stommie
|
Citaat:
Is dat een hint? :{ |
Lekker rustig
|
Heel goed nog steeds :love: .
Al zitten we ook wel met wat issues in ons achterhoofd als het gaat om naar het buitenland gaan en wel of niet met de ander meegaan en dus je eigen plannen omgooien.... maar daar komen we op een of andere manier wel uit hopelijk. |
Ja, eigenlijk erg goed :$
|
Idem dito :D
|
Citaat:
jullie komen er vast wel uit samen! |
Citaat:
Het komt vast wel goed :aai: |
Superformiweldigeindefantakolosachtig:love:
|
kaa uu tee
|
Hij schijnt het nogal normaal te vinden om tegen mij chagerijnig te doen als hij boos is dat hij appartement niet heeft gekregen.
|
Citaat:
|
Citaat:
:+ Soms wel.. Ik ben ook wel eens chagrijnig tegen hem als me andere dingen dwarszitten die niks met hem te maken hebben:p |
Citaat:
|
Citaat:
Leef jij nog Ms Waldorf? :o |
Vorig jaar dacht ik dat ik mijn prins op witte paard had ontmoet.. bijna een jaar relatie mee gehad..!! ineens uit het niets ging het uit.. ik ben echt halfjaar depressed geweest ofzo.. en nu bijna eenjaar later heb ik weer een nieuw vriendje.. morgen hebben we een maand! Tgaat weer heel erg goed.. echt geweldig om weer in Love te zijn!!!
|
Ik dacht vorig jaar mijn prins op het witte paard te hebben ontmoet.. ik heb bijna een jaar met hem een relatie gehad.. ineens maakte hij het uit zonder dat ik het zag aankomen ofzo.. ik ben echt halfjaar depressed daarvan geweest.. nu een jaar later gaat het echt weer goed met me.. heb een nieuwe vriend.. morgen hebben we een maand.. echt heerlijk om weer verliefd te zijn!!
|
Blair Waldorf, hoe gaat het met Serena van der Woodsen?
|
:love: eigenlijk gaat het best wel goed
bijna 1 maand samen, niet zo lang. ma we zijn wel al 3 maanden verliefd. Maar soms heb ik zo het gevoel van, zij heeft niet graag dat ik bij haar ben... en dan denk ik van, ik ga ze een goed verwennen. maar hoe pak je dat nou het beste aan? |
Citaat:
Bij mij gaat het goed. :) |
Goed hoor
|
vandaag mag ze van mij wel tegen een lantaarnpaal aanlopen ofzoo
|
Citaat:
|
ik voel me echt kut
maar ik heb wel de 20000ste post in L&D dat maakt veel goed _0_ |
tiptoppie
|
felix: :'''''''''''')
|
goed <3
|
nogsteeds 't zelfde :+
|
flieft?
|
zeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer chill :love:
|
Citaat:
|
die felix :')
|
wat :p
|
Citaat:
|
oepsie :+ achja geef er maar gewoon antwoord op :p
|
Mijn dushiiiiiiiii is de liefstee :love:
En ik mis haar :( |
awwwh :aai:
|
kvind egd raar!
kben helemaal verliefd mar kweet nie wat ik er me moet! :S |
Citaat:
|
k voel me verschrikkelijk!!! :(:(:(
kben gefrustreerd soms kwaad en soms kan ik lekker over haar wegkwijnen :love: |
Citaat:
|
weer vrijgezel ...
|
nog steeds vrijgezel, en eigelijk kom ik ook niemand meer tegen de laatste tijd waarmee ik een relatie zou willen beginnen.
Dus het gaat best wel triest met de liefde :p |
Goed :yes::love:
|
Citaat:
|
Haha, ja, sinds 2 weken 8)
|
Citaat:
|
Citaat:
istie ookwel hoor |
sooo, bartje aan de meid hoor. Weer in Noord Holland kerel? :p Is het Zowiofzo? :D
|
Dit keer niet, Stef ;)
|
Het gaat echt fuckin slecht. Maar dat is eigenlijk ook wat ik wil..denk ik.. Het sucks best wel om nu al 3 jaar een heel serieuze relatie te hebben.
|
Hoezo, Karima? :o Te weinig vrijheid?
|
IK HEB IETS MET FROX
hahahahahha hij is goedzak. |
Citaat:
|
vrouwen kunnen moeilijk doen over iets wat over een half jaar pas zal gebeuren. Tja, nu houdt ze hopelijk eens over op. :p Verder gaat het perfect. 8)
|
Citaat:
En bij mij gaat het best goed:) |
Citaat:
|
Hahaha :D
|
hehehe :D gelukkig niet. :p :z
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:love: :love: :love: ooeeeeh wat een gekwijl hieroo :9~ :9~ :9~
|
maar in werkelijkheid ben ik al een jaar op iemand
maar mijn trots> mijn geluk ahaha. |
apart.
|
waarom
|
nou gewoon!
ik vecht altijd heel veel |
Een beetje verliefd :$
|
:love:!!!!!!!
|
ik heb warempel een vriendin, geloof ik
|
verliefd op een meisje en ze heeft dezelfde gevoelens, en ze heeft al 5 jaar een vriend
wat een KUT situatie. |
Geirriteerd :o
|
Citaat:
Maar hij heeft me onlangs weer hoop gegeven :Y). |
sorrie thali maar het betekende eigelijk niks :$
|
ik heb vannacht over een meisje gedroomd :{ Weird
|
Lalalalaaaaaaa ik voel me gewoon gelukkig!
Happy happy joy joy :d |
Citaat:
|
Citaat:
|
zondag hebben we 3 maanden :d still in love :)
|
Pas 15 maanden :)
|
tiptopperdetiptop
|
Citaat:
|
Gaat het nog allemaal goed dan? Of ook een beetje last van gewenning? ;)
|
Citaat:
Als je nu moe bent of chagrijnig, laat je dat eerder aan elkaar merken dan aan het begin. Je hoeft niet meer steeds lief, aardig of leuk voor elkaar te zijn om te weten wat je aan elkaar hebt. Dat heeft ook zo zijn charmes, vind ik;) |
Heeft twee kanten inderdaad, maar soms irriteer ik me ook mateloos aan der. En dan heb je er al 20x iets van gezegd, maar dan doet ze het gewoon weer :Y)
|
:love: 3,5 jaar samen en net terug van een midweekje centerparcs
|
3,5 jaar :O Dat je het volhoudt :D
|
gerecupereerd
|
Citaat:
|
:( :( :'(
stomme kut situatie. ik denk fokking hele dag aan dr maar t kan gewoon niet, in geen enkele manier. fucking tyfus tering hoeresooi god de tering. |
Dat gezeik weer :rolleyes:
|
Ik heb der dus nu al 3,5 maand niet gezien, en we hebben eigenlijk alleen nog maar ruzie op msn en telefoon. Beter dat ik binnekort ff naar huis ga :)
|
voel me plezierig, fijn en gelukkig :D
|
Het is alweer een tijdje uit en ik voel me erg goed! Heerlijk om vrijgezel te zijn!
|
Citaat:
|
:o idd!
|
voel me ook nie egt jofel, tis bijna oud en nieuw, en heb niemand om het mee te vieren....
|
Citaat:
|
Voel me echt super met haar :o Ze is er echt voor me. :love:
|
heb dr al 4 dagen niet gezien ik mis dr gigantisch |:(
|
Goed
|
:love:
|
het gaat superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
|
het gaat bijna goed
|
Uhm saai eigenlijk:P
|
voor de moment voel ik me 2 zijdig aan de ene kant ben ik super gelukkig dat ik iemand heb gevonden die ik doodgraag zie en ook nooit meer kwijt wil maar aan de andere kant voel ik me dan een beetje ongelukkig door
http://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=60920 |
Lekker vrijgezel en voel me er super goed bij!
|
Echt weer iets voor mij. Ben ik er gistere 8ter gekomen (en ja het klinkt heel belachelijk) dat ik gewoon al die keren dat ik (d8 dat ik) verliefd was, dus eigelijk helemaal níét verliefd was:$ . Ik bedoel maar, das echt heel erg vaag eigenlijk tog? Maar goe. Gister tijdes stappe echt de mooiste jonge ooit gezien. Ik keek hem in zijn ogen en het was meteen kassa. M'n hart sprong op naar de hoogte van m'n keel en twas gedaan met alle andere mensen die daar stonden te dansen. Ma hij had al een vriendin |:( . Ik haat da, al die mooie gasten zijn bezet, die hebbe allemaal een lief. Nie da ik denk da ik een kans maakt, maar toch. Zo frustrerend as je niej op iemand af durft te stappen. Gelukkig was er dan altij mijn beste vriendin die mij troostte:aai: , want das natuurlijk niet echt een vrolijke situatie als je zo half kwijlend naar iemand staat te kijken en je ziet ineens da die staat te plekken met zo'n afschuwelijk lelijk meiske. Aan de andere kant, da meiske zoende zowat met elke jongen van die groep, dus ja wat moet je dan denken. Over 2 weken gaan we weer stappe dus mssn hebk wel geluk. Ma ik vraag me af of ik hem nog wel ooit trug zal zien :( .
|
Citaat:
|
Gooooed :) We zijn allebei gestopt met een opleiding en hebben meer tijd voor elkaar. Eigenlijk een slechte reden, maar altijd als ik thuiskwam van school, moest ik gewoon door met opdrachten maken en dat beinvloedde vaak ons avondje samen.
We hadden dan ook best vaak woordwisselingen, omdat ik altijd zo chagrijnig en vermoeid was door die school. En daarbij komt, dat na de zomervakantie we op dezelfde hogeschool zitten. Mooi te combineren :) Binnen een half jaar zal ik op mijzelf gaan wonen en dan hebben we ook niet iedere keer bij mij thuis een vervelende spanning. Zal alleen maar beter gaan in de toekomst ! |
vrijgezel maar dat kan me geen reet meer boeien, het was toch een gestolen relatie :+.
|
verward
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het voelt nog steeds goed zo, misschien zelfs nog beter. Ik ben aan het scharrelen:+. En dat is heerlijk als je uit een relatie van ruim 3 jaar komt, je eerste relatie. Ik had gister nog een leuke date:thumbsup:. |
perfect, net terug van een week vakantie met haar, die wel een paar weken langer had mogen duren. :z
|
nog steeds in de war :(
|
Goedgoedgoed:love:
|
3 maanden vieren? :')
|
Citaat:
|
bij mij gaatie trouwens supah! Binnenkort gaan we een weekendje naar antwerpen :9
|
Citaat:
|
wat zijn de kosten dan van weekendje antwerpen? ik bedoel trein kaartje vanaf de grens naar antwerpen + overnachting? goede tips iemand?
|
:')x2
|
dinodino
|
Citaat:
|
We zijn echt hartstikke blij met elkaar x']
we zien elkaar aardig vaak, en heel af en toe zo'n kleine bekgevecht, maar eindigt altijd weer met kusje kusje knuffel :P |
Citaat:
En een weekendretour met OV kost maar iets van 8 euro, ook al snap ik dat niet, maar goed dat gaf de kaartautomaat aan :? En als je een hotelletje zoekt: www.nachtjeweg.nl of www.hotelspecials.nl. Erg goedkope hotelletjes en vaak midden in of aan de rand van het centrum. |
Ik heb nu een aantal maandjes 'verkering' met iemand maar er gebeurd niet zo veel omdat we allebei kei verlegen zijn :( ... Dus word ik snel jaloers als hij plezier met andere meidjes hed en voel me soms snel onzeker.. alles lijdt er ook onder enzo maar heb ook tijden gehad dat het super ging.. Hed iemand tips tegen jaloezie? Kwor er gestoord van..
|
Tevreden.:)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:|
vlieft |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 19:08. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.