![]() |
Grootste irritaties aan BALLO's
Ik neem tenminste aan dat ik niet de enige ben die zich mateloos kan irriteren aan ballo's tijdens het uitgaan. Gisternacht had ik de twijfelachtige eer om getuige te zijn van het feest tijdens de Inkom in Maastricht. Ik had mijn kaartje al laten kopen (à €6) en al 10 bonnen gekocht, anders was ik zo weggeweest, nu moest ik ze dus opmaken.
Wat ik om me heen zag was echt té erg. Alleen maar kakkers en ballo's. Totaal geen sfeer, mensen beplakt met stikkers/slingers, kakkers met kraagjes omhoog, bootsschoenen en als klap op de vuurpijl hele groepen in dezelfde kleding, zonnebril op in het donker enzovoorts. Op zich natuurlijk ieder zijn ding en moeten ze het zelf weten, maar toch ff de vraag waar jullie je het meest aan irriteren 8) |
Ik irriteer me het meest aan meiden die allemaal hetzelfde eruit zien en je met zoveel woorden aankijken van : " Tsja... "
|
die kutkraagjes ggrrrrrrrrrrrr
|
dan ga ik voor; Overdreven gedragingen (doen alsof ze iedereen mogen, iedereen op de schouders slaan enz..)
|
Ik ga voor de zonnebril dan
|
waar is de multiple choice ':'(
heb maar voor de kraagjes gekozen :no: |
hey niks tegen kakkers he :+
|
overdreven gedragingen
|
ik ga ook voor dat overdreven gedrag, want de rest is allemaal gewoon een kledingstijl, en alto's/gothics zien er (in mijn ogen) ook allemaal hetzelfde uit.
|
Die fucking kraagjes!
|
Ik beken dat ik ook wel is een kraag omhoog heb staan.
Maar ehm maakt dat mij gelijk een ballo (what the **** is een ballo eigenlijk?) |
Nix tegen de kraagjes huh...
Maar wtf zijn ballo's? Ik heb gestemd op de overdreven gedragingen |
Overdreven gedragingen
maar ik vind kraagjes omhoog ook echt TE erg :D |
Citaat:
Ik stemde de zonnebril op in een discotheek :no: |
Citaat:
|
Het kwadraat van een kakker, toema..
Dan stem ik denk ik toch wel de bootschoenen. |
Citaat:
|
f0ck wat moeilijk 8)
Ik ging maar voor de : Zonnebril op binnen Maar de: Overdreven gedragingen, had ook gekund.. ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Die was ik nog vergeten :D Sommigen stonden ook in pak en met stropdas om binnen :no:
|
Ik vind een yup en een ballo niet hetzelfde hoor. Ballo's willen denk ik graag yuppen zijn, alleen stellen ze niks voor
Ja ik ben een echte balloliefhebber :D |
wat heeft iedereen toch tegen mij :'(
edyt:kheb ook altijd mn kraagje omhoog van mn spijkerjack dan en polo's draag ik alleen als ik niet buiten kom :D |
Citaat:
|
Citaat:
kheb gekozen voor het overdreven gedrag hoewel alle andere dingen ook behoorlijk irritant kunnen zijn 8) |
ik ga trouwens voor de combinatie: Overdreven gedragingen (doen alsof ze iedereen mogen, iedereen op de schouders slaan enz..) + Bekakte accent
8-) |
Citaat:
[/ballo accent] |
Citaat:
|
ik ga niet stemmen, want al die irritaties gaan bij mij op gadverredamme wat heb ik een hekel aan kakkers, ik ben goed want mijn pappa heeft geld BLEEGH. enige waar ze goed voor zijn is om op te boksen.|:(
|
Ik heb op de meest afschuwelijke uitvinding van de eeuw gestemd: bootschoenen :{ Het overdreven gedrag is trouwens ook buitengewoon irritant
Ook ik draag wel eens een kraagje omhoog :$ |
Citaat:
:+ |
Als ik me eraan zou irriteren van wat ik zou zien had ik al zelfmoord gepleegd.. je ziet het in Groningen echt teveel..
Ik hoef pas te spugen van ze als ze hun mond open doen... gatverdamme.. ik mag ze nog niet horen hoesten.. :kots: rrrrrrrrrr |
het meerderwaardigheidscomplex dat ze uitstralen
8) :+ (sorry,...trauma :( ) |
Ik heb niks tegen ballo's opzich, alleen sommige ballo's praten wel wat te erg overdreven :+
|
ik mag dit soort topics wel :7
|
Citaat:
maar wat ik nog het walgelijkste van alles vind zijn die dubbele namen die ze dan afkorten naar letter henk-jan - HJ jean pierre JP BLEEGH KOTS BAH |
De ergste die ik laatst heb gehoord was:
Floris-Hendrik.. |:( @ Frox: het probleem is niet dat ze bekakt praten, maar dat ze zich dat zelf hebben aangeleerd omdat ze het interessant vinden :no: En karma: Bootsschoenen, met 3/4-broek zonder sokken he!! |
Citaat:
Iedereen heeft op zich wel een accentje 8) ik hou t wel bij rotterdams :) |
Citaat:
hoewel ik vrees dat ik het leidse accent ga overnemen :o :( |
Citaat:
Hoe triest wanneer je je eigen afkomst verloochend door anders te gaan praten 8| |
Citaat:
|
Citaat:
ik blijf standvastig vasthouden aan mijn houdoe en kei en ons mam/pap :d maar ik heb zowieso al beetje een hoah en kdenk dat wanneer ik in leiden ga wonen ik het 24/7 hoor dat het dan iets erger wordt enzo :$ |
Citaat:
|
Citaat:
Tis gewoon een kwestie van er niet open voor staan en trots zijn op je eigen afkomst :thumbsup: @ Stevie: ik hoorde de familie van Rob Bontje, Limburgse volleyballer, welliswaar uit het noorden, maar toch, praatten niet eens met een zachte G :{ |
Meestal de kakker wijven hebben de kragen omhoog (tenminste, in deze omgeving)
ARROGANTE *********! Dat moest er ff uit :{ |
Citaat:
ik blijf gewoon lekker brabants praten 8) |
Citaat:
_0_ :Y) |
het valt me op dat er nog geen tegen reactie is gekomen :? want er zal heus toch wel een ballo opzitten op dit forum?
|
Citaat:
|
Citaat:
@ berend : je moet het niet zo serieus nemen joh :) |
Citaat:
jaaa man ik met me kraagjes :z |
Citaat:
|
als je altijd je kraag omhoog hebt staan hoef je nog geen ballo te zijn
zucht |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind kakkers leuk
|
Citaat:
|
Ik erger me er alleen aan wanneer ze zich superieur aan anderen voelen, verder kunnen het hele leuke mensen zijn.
De term 'ballo's' is trouwens nieuw voor me :z . |
Citaat:
lol! |
Citaat:
|
Citaat:
|
anders nl. aan helemaal niets.
ik heb wel wat beters te doen dan me irriteren aan ballo's zeg :z |
Het is trouwens 'ergeren aan' en 'iets irriteert je', niet 'irriteren aan'.
Ik ben irritant, ik weet het 8-) . |
Citaat:
Waarom komt ons Rhoonaar niet meer hier posten trouwens? :o |
Citaat:
|
Van die fucking kraagjes krijg je echt neigingen om ze iets te doen die gasten. :p
|
Ik stem voor de op één na laatste optie: het meerderwaardigheidscomplex. Mensen mogen van mij zelf weten hoe ze zich kleden, zelfs hoe ze denken te moeten praten of doen tegenover vriendjes (ballen-term overigens :D), zolang ze zich maar normaal tegenover mij gedragen. Helaas komt het tevaak voor dat dergelijke types zich beter voelen terwijl ze geen RUK meer gepresteerd hebben maar wel toevallig lid zijn van het corporale clubje. Aan die arrogante attitude heb ik een grote hekel..
Maar Bart, ik kom uit de Achterhoek en heb geloof ik niet echt een sterk Achterhoeks accent. Ben ik dan niet trots op mijn afkomst? :( |
Citaat:
|
Ik had dan ook geen zin om dit topic aandachtig tot de laatste post uit te pluizen, derhalve probeerde ik het maar met een pittige stelling in jouw richting 8)
|
ik prefereer trouwens de term: 'balletjes' 8)
|
Citaat:
Maar ik vind de belgische snobs best lekker :$ Ok, ze kunnen ook wel irri zijn enzo, maar de praten niet met een raar accent enzo? De meeste zijn best hot :$ |
De kraagjes! bah :)
|
Ik heb DE leerlingenballo gevonden:
BoB-HenK En wat draagt onze BoB_Henk (zie search) Gaastra Schoenen Wit G-Star Basic Shirt Rood Wit geruit Hilfiger overhemd Strakke blauwe Hilfiger trui G-Star spijkerbroek Rode ribpet (Ralph Lauren) :D ja ik verveel me 8) :d |
Dat velen van hen het idee hebben dat ze meer zijn dan de rest
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hier bij de hockeyclub zijn de zogenaamde Ballo's uit heel europa verzameld :z
|
Citaat:
|
Citaat:
niet alle hockeyers zijn ballo's hoor, niet alle mensen die hun kraag omhoog hebben staan zijn ballo's en niet alle mensen die met een rrrr praten zijn ballo's zucht :+ |
Citaat:
|
Citaat:
ik ken iemand die op hockey zit en ondanks dat toch een stoere man is :+ maar dat is de uitzondering die de regel bevestigt |
xyz
Citaat:
:p die hebben vast een iegen forum :( |
anders nl al deze punten
|
Citaat:
ik ken hockeyers die geen ballo's zijn, ken mensen die met een rr praten maar ook geen ballo zijn en met je kraag omhoog ben je geen ballo, das hip |
Citaat:
wat een onzettend verkeerd gebruik van het woord hip :( |
Ik heb het complete topic niet doorgelezen, duurt me te lang (komt vast commentaar op, degenen die het niet laten kunnen, ga je gang),maar wat is het probleem met kraagjes? Ik ga iemand die compleet in het zwart loopt toch ook niet afzeiken?
Zinloos hersenspinsel: Hebben jullie dan ook iets tegen mensen met een coltrui? |
komt gewoon door het stereotype.... als ik iemand met een kraagje omhoog zie lopen... zie ik die persoon ook vaak lopen met zo'n attitude van "ik ben beter dan de rest"
dus het gevolg is dat je denk dat die gasten zich beter voelen... Dit is precies hetzelfde als bij alto's... mensen moeten gewoon meer hunzelf zijn ipv kuddedieren... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
stiekum heb ik zelf ook een beetje een rr :$ Maar ik heb dan ook een roze polo met het kraagje omhoog, en ook bij mijn super de boer polo heb ik mijn kraagje omhoog :9 maar ik heb ook een half geschoren hoofd :O ik heb gestemd op het meerderwaardigheidscomplex |
zie je nou dat ik gelijk had :+ met een kraagje en met een rrr hoef je geen ballo te zijn
zucht :+ |
Citaat:
Zijn jullie jaloers omdat "ballo's" bepaalde DURE kleding dragen? EDIT: Citaat:
Just my 2 cents |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Edit: Volgens mij komt het uit een topic met de vraag wat je die dag droeg. Ik droeg die pet die dag, ik draag 'm eigenlijk alleen maar wanneer het nodig is, met hier en daar een uitzondering wanneer ik een pet wil dragen. Had het minder erg geweest wanneer gezegd had dat ik een zwarte merkloze pet zou dragen? Citaat:
Edit: Was is het probleem nu eigenlijk. Als ik niet in dat ene topic verteld had wat ik draag, had je het dan daadwerkelijk kunnen merken? Maakt het me een mindere poster, of een minder iemand? Misschien moet je mij eerst is leren kennen voordat je me afschrijft als ballo? Ik nodig iedereen die wat te zeiken heeft graag een weekendje uit om langs te komen, kan je zien hoe ik me gedraag, wat ik wel en niet doe, met wie ik om ga, etc.. Spreken we elkaar daarna weer.. |
naja een paar van mijn vrienden dragen polo's van tommy en RL en hockeyen. toch kan ik het goed met ze vinden, terwijl ik zelf helemaal geen "ballo" ben (alhoewel ik wel een paar polo's heb, waarvan 1 roze, maar die vind ik gewoon cool). daarom heb ik helemaal niks tegen kraagjes, maar kan ik me wel irriteren aan ballo's met een meerderwaardigheidscomplex, maar die ken ik er gelukkig niet veel. :Y)
|
Citaat:
|
Citaat:
je moet niet zo happen joh |
Citaat:
Citaat:
Edit: Bij deze, kom gerust is langs, voeg me toe @ msn, bel me op, het maakt me niet uit, maar komt niet aanzetten met je vooroordelen, wil je? |
Citaat:
// enne: ik spreek hierbij niet voor mezelf, check mijn posts hiervoor.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Edit: M'n kraagje draag ik niet omhoog en ik heb geen zonnebril, laat staan dat ik er een binnen draag.. Anyhoe, ga maar lekker verder met mij afkraken op basis van kleding, ik ga werken.. |
Dus als ik alles goed begrijp:
Als je een kraagje draagt ben je een ballo Als je arrogant bet ook Als je dure kleding mooi vind ook Ook met bootschoenen moet je niet aankomen Allemaal dezelfde kleding is ook niet meer toegestaan Een zonnebril op omdat je last hebt van de zon mag neit meer. Iemand aardig vinden ook niet Praaten met je eigen accent ook niet Jezelf goed vinden is ook verboden. Om de criteria op mijzelf los te laten: Ik draag vaak een polo, weet je hoe relax die dingen zijn, en het kraagje omhoog, waarom niet het schijnt respect af tedwingen. Arrogant ben ik ook. Vraag maar aan de mensen in mn directe omgeving. Dure kleding is vaak mooier en zit ook fijner en is beter voor je huid. Polyester ademt niet zo goed maar dat zal julile waarschijnlijk niet zoveel zeggen. Ook is een Design shirt van Dolce & Gabanna veel mooier dan een H&M huismerk shirt, **** it dat die duurder zijn. Bootschoenen, hmz die heb ik niet, ik vind mn converse schoentjes mooier. (Bootschoenen zijn ook niet erg duur, mochten sommigen dat denken) Dezelfde kleding, hmz dat gaat een financiële strop worden voor de H&M die hebben maar 1 asortiment voor de gehele zomer. Dat ik over 20jaar een gezicht beschadiging heb omdat ik mn Okley zonnebril niet meer mag dragen, (O hij heeft een dure okley daar moet hij weer mee patseren, EUH ja sorry dat zijn gewoon goede kwaliteit brillen, waar geen enkel merk aan kan tippen, en ze hebben ook nog eens een leuk design.) We veranderen dus ook maar in kansloze nerds die 24/7 achter hun computertje zitten omdat je niemand aardig mag vinden. We leren allemaal engels omdat je eigen cultuur nu toch al volledig naar de tyfus is geholpen. Globalisering ten top. Nee een beetje zelfverzekerdheid is ook niet meer goed laat iedereen maar lekker over je heen lopen ga aan ieders voeten liggen, maar kijk nooit met een afkeurende blik. Sorry maar ik ken NIEMAND die al deze criteria zonder problemen doorstaat. Misschien is het een tip om eerst eens goed naar jezelf te kjijken voordat je over een afstandje over iemand gaat oordelen. Zoals Bob net ook al aangaf, ga eerst is ff een weekje met elkaar om dan kun je zien hoe iemand is. Laat iedereen nou lekker zichzelf zijn en houdop met dit soort nutteloze topics. Als we nou allemaal lekker een volmaakt iemand worden die voor iedereen perfect is wordt het toch ook niet leuk. Laat de kanslozen nou lekker afkeer krijgen voor de kakkers die met hun mooie meiden alles mogen en krijgen, laat de kakkers ban zijn voor alle spirituele onzin van de ALto's, laat de Nerds bang zijn voor de Scooter gasten, laat de Allochtonen afkeer houden voor de racisten. Ik bedoel te zeggen, HOUD LINKS EN RECHTS INSTAND alleen dan kunnen we praten en krijgen we echte discussies aan ja knikkers hebben we weinig maar ook zij moeten er zijn. Houd de ongelijkheid in stand, hierdoor zullen de "minderen" op kijken tegen de "sterkere" en hierbij willen horen, waardoor ze zichzelf gaan verbeteren, hierdoor wordt alles beter en de mensen die te lui zijn om zich te verbeteren zullen achter blijven waardoor we een sterke multi-culturele samenleving over houden, waarin ieder de ander zal respecteren en waarderen. Damn deze post is te lang. :loser: |
:O
En we leefden nog lang en gelukkig.. |
dat TAJ zich voor een dergelijk 'betoog' hier gaat registreren :d
op zijn pikkie getrapt or what? :p |
Citaat:
|
Citaat:
Als BoB-HenK en jij geen ballo's zijn dan hoeven jullie je toch ook helemaal niet aangevallen te voelen? |
ik heb ook bootschoenen. En polo's. En merkpetten. en ook een rrr trouwens. Maar die heb ik altijd al gehad. En de rest vind ik gewoon mooi, behalve die bootschoenen, maar dat was een fase :p En je mag mensen dus gewoon niet in hokjes stoppen, want niet bij elke omhoogstaande kraag hoord een arrogante bal.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
*Houd zich ongelofelijk in*
|
Citaat:
Een Armani en/of een Dolce & Gabbana shirt is minstens even duur (zo niet, duurder) en daar hoor je niemand over. Gek he. ;) |
Citaat:
|
Citaat:
Het enige criterium waaraan ik voldoe zijn de bootschoenen, verder niet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ga me nog de moeite nemen ook om m te beantwoorden 8-) Straks krijg ik weer klachten dat ik een newbe wegpest :o
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Dus, :wave: aan alle zeikerds |
Ciao dan maar :?:wave:
|
Ik wel, ik bedoelde alleen te zeggen dat je elkaar moet respecteren als iemand een ander om zijn of haar kleding niet kan respecteren dan is het toch ver te zoeken in deze wereld.
om jullie ook even uit de droom te helpen dat ik een ontzettende ballo ben: Ik kom uit het meest afgelegen plattelands gebied wat dit land kent, mn ouders mogen blij zijn met 70% van een modaal inkomen, het enigste wat ik te spenderen heb is het geld dat ik met mijn werk verdien. Daar ben ik trots op en dat is misschien wel een reden waarom ik arrogant rond loop, gewoon omdat ik trots ben op wat ik draag omdat ik dat lekker zelf heb gespaard. Dus mij vergelijken met een marokkaan (omdat hij ook D&G draagt) is niet helemaal terecht denk ik. Maar als jullie me toch in een hokje willen plaatsen: ik kom van een boerderij dus ik ben een Boer, maar nee die link hadden jullie nog niet gezien, misschien is iets meer ervaring in de grote boze wereld achter de bacardi breezers. Daarom zeg ik mensen stop met dit soort onzin en ga over de echte dingen praten... Bartje518: Mij weg pesten? Neuh na een paar posts kap ik toch weer op dit forum en ga ik weer op de echte fora posten. En als ik jou post zo lees mag ik er dus niks aan doen om mezelf beter te voelen dan een ander, weet je dat jij nu precies hetzelfde doet, door te proberen mijn argumenten aftekraken met leuke praatjes, probeer jij jezelf goed te vinden, beter dan mij, respect af te dwingen, weet ik het wat, maar jongen dat zal je niet lukken. Ik weet toch dat ik ver boven jou niveau sta, of dat nou met of zonder kraagje is. Over die zonnebril nog ff, er zijn ook mensen die niet tegen bepaalde golflengtes van licht kunnen en daardoor veel baat bij een zonnebril hebben ook die mensen schoppen jullie hard onderuit om jezelf beter te voelen. Kleine kick voor alle hokjes politiek mensen: Links: Egoïstische mensen die er niet tegen kunnen dat andere mensen egoïstisch zijn. Centrum: Egoïstische mensen die ontkennen dat ze het zijn. Recht: Egoïstische mensen die het toegeven en zo goed en kwaad als het gaat toch iets minder egoïstisch over te komen. Deel jezelf maar weer net zo in als jullie mij ingedeeld hebben waar weinig van bleek te koppen. Dus ik wens alle posters hiero nog een fijn en kortzichtig langdurig lijdend leven. Ik ga weer verder op de EJP (europees jongeren parlement) fora, daar wordt tenminste op echt niveau gediscussieërt. Niet of je door je kleding een ballo wordt maar of je kleding bijdraagt aan je so called self image en of het goed is voor je zelfvertrouwen, iets dat velen hier nog moeten ontwikkelen, wel zielig opzich, ben je straks 20 heb je nog geen eens een eigen mening maar dan kun je iig vertellen dat je erover gepraat hebt ........ sweet dreams. Laat ik dus nog één keer zeggen wat ik wil tegen iedereen: RESPECTEER ELKAAR NOU EENS!!!!! AMEN (het is gezegt en het zij zo) |
Citaat:
|
Citaat:
(Geen tijd om verder t hele topic te lezen.) |
Ik weet niet of ik de enige ben die een lachkick krijgt van bovenstaand geneuzel, maar duidelijk is dat we geen traan hoeven te laten dat meneer weer vertrekt richting EJP-forum. Ik zou zeggen: de hartelijke groeten daar, arrogant stuk ongeluk.
Neuzelen dat je elkaar dient te respecteren, maar tegelijkertijd de breezer-cultuur compleet onderuit schoffelen en roepen dat je jezelf ver verheven voelt boven een miezerig figuur als ik. Goed zo, grote jongen! De rest van de onzin acht ik niet meer de moeite waard om nog op te reageren :z |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ballo's :no: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
* ow kijk dr staat beverly heuvel polo club op, dat is lijp, nouja hij is roze, MAAR ER STAAT BVERLY HEUVEL KEUTEL CLUB OP, pappa heeft er de centjes voor dus KOPEN * nee dankje. enneuh, alsof jij zon blouse hebt... |
TAJ Viewing Thread Grootste irritaties aan BALLO's 23:38
En ik maar denken datie terug was naar zijn literaire EJP-forum 8) |
Citaat:
|
ik zat al te hope ndat ie zou reageren:]
|
hehe dit topic wordt steeds beter:D
|
Citaat:
|
Citaat:
Ontopic en beetje offtopic: Wtf zijn bootschoenen eigenlijk 8) Voorbeeldje ajb? |
Ik heb ook een hekel aan ballo's, en het EJP-forum is voor stumperds.
|
Citaat:
http://www.polyarc.nl/shipshop/images/storm/120-2.jpg :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Nou...:+
|
Citaat:
gniffel gniffel:d |
Hoewel ik wel het gevoel heb dat jij wel eens roze hoeden draagt BlackTurtle. ;) :+
|
*vindt het +wc het ergste*
En het hypocriete, maar dat stond er niet tussen geloof ik. Citaat:
Maar ik zou niet weten waarom ik daarmee zou moeten opscheppen... Citaat:
Daarom ben ik geen ballo (ik denk toch niet dat ik er een ben), maar als je nu net niet aan die twee voldoet, maar de rest wel, zou ik toch wel eens beginnen nadenken ... Citaat:
|
Citaat:
En wat doe jij aan het eind van je pleidooi? |
Citaat:
maar het is wel waar ik praat met een r maar ik doe mijn uiterste best dit te veranderen, en het is eigenlijk nog niet eens zo heel erg.. daarbij komt natuurlijk dat ik wel een gaastra jas heb en van zeilen houd, dus dat maakt het er ook niet beter op.. maar ik erger me niet zo erg aan kakkers, heb wel wat beters te doen :) |
Iedereen bij mij op school praat met zo'n bekakte R, is best wel zwaar irritant, zijn maar een paar mensen die normaal praten en daarmee bedoel ik niet brabants of bosch maar gewoon met een fatsoenlijke acceptabele R. :{
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
erg huh.... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 04:31. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.