Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Games (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=14)
-   -   Welke "Need For Speed" versie vindt jij de beste? (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=25687)

FunFair 17 January 2003 10:50

Welke "Need For Speed" versie vindt jij de beste?

Ik heb onlangs nfs3, 4, 5 en 6 zitten downloaden en allemaal ffentjes zitten testen. (behalve 4 dan, dat kreng krijg ik niet aan de praat :p)

Nfs3 Hot Persuit was bij mijn weten de eerste coole need for speed game, maar tegenwoordig kun je die niet meer op een hedendaags systeem spelen omdat alles veel te snel gaat :p

Nfs4 High Stakes was al een grote verbetering tov versie 3, maar nogsteeds niet goed genoeg.. bij mijn weten wilden ze het spel veel te veel laten glimmen.

Nfs5 Porche Unleashed vind ik tot nu toe de beste die ze hebben gedaan, veel vette Porches waarin je kunt rijden en leuke gamestyle :)
Je hebt damage waardoor je afwijkingen krijgt in het stuur of dergelijke. De auto's slippen ook lekker waardoor je echt beter moet worden om zo'n auto onder controle te houden.

Nfsp6 Hot Persuit 2 vraagt meteen al een stuk hogere systeemeisen dan de versies ervoor. Vooral doordat de omgeving teveel detail heeft gekregen, het gaat bij mij immers om het racen dus geef me maar een simpele omgeving, als je maar hard kan. Wel leuk is dat je weer met politieauto's kunt rijden.. en daarbij helicopter support kan vragen (wel lelijk gedaan, want die helikopter gooit vervolgens explosieven naar beneden om de 'racer' uit te schakelen.. maarjah die raakt jou ook :{
Een ander jammer punt is dat ze de damage eruit hebben gesloopt, zoals je bij versie 5 moest uitkijken dat je niet kapot ging (en versie 4 geloof ik ook :?) kun je nu weer met full speed tegen een muur op rijden en je bent nog heel :{
Verder rijden bijna alle auto's perfecte bochten, je raakt bijna nooit echt in een slip.

nou welke vonden/vinden jullie het coolst?

voor de info ik heb de spellen van KaZaA af gehaald voor mensen die ook interesse hebben om de nieuwste nfs game te hebben :x

Fade of Light 17 January 2003 11:10

NFS2SE

FunFair 17 January 2003 11:16

die is wel heel oldschool.... :p

Nightwolf 17 January 2003 11:48

ik ga met Fade mee :) (figuurlijk gesproken dan :+)

Stapper 17 January 2003 15:05

de eerste natuurlijk, daarna werd het allemaal een beetje allemaal van hetzelfde

!Y!US!C!30X 17 January 2003 15:47

Citaat:

Originally posted by Fade of Light
NFS2SE
enige Nfs spel die ik zelfs nu nog soms speel:)
de andere was ik allemaal niet zo gek van

Banaan 17 January 2003 16:44

Citaat:

Originally posted by Stapper
de eerste natuurlijk, daarna werd het allemaal een beetje allemaal van hetzelfde
*heeft hier niks aan toetevoegen*

aarsch 17 January 2003 17:36

Citaat:

NFS2SE
ja idd ziet er niet uit maar hij rijdt gewoon erg lekker:Y) hot persuit 2 ben ik niet echt kapot van

FunFair 17 January 2003 19:10

is NFS2 SE toevallig al abbandonwaren die ik ergens kan vinden? :p

Nightwolf 17 January 2003 19:11

nope

geitenwollens0x 17 January 2003 21:44

NFSHP2, want daarmee kun je multiplayen :D
of dat ook met porsche unlimited kan, dat weet ik nie....
weet iemand dat...?

FunFair 18 January 2003 00:04

geloof het wel....
maar volgens mij is dat met p2p...
weenie zeker zal wel eens checken :)

Smarthezz 19 January 2003 23:27

NFS3:HP.. Y? Omdat het de enige is met goeie hot-pursuit mode.. Dan is het misschien oud enzo.. maar boeiend! Het is echt superlache om over netwerk te spelen (met 8 players..).

NFS4 was echt crap, veeel slechter dan 3, teveel verandert enzo.. [goeie formule moet je niet teveel veranderen].

5 vond ik ook wel weer lachen om te spelen, maar verveelt te snel en de HP mode zit er niet goed in.. En Porsches zijn na verloop van tijd beetje saai imo.. =\

6.. Tja.. Uitmelkerij die vastloopt =\ Ik vond het leuk totdattie m'n systeem liet crashen..

dext0r 20 January 2003 19:58

Citaat:

NFS2SE

A-Man 21 January 2003 22:43

Citaat:

NFS2SE
oldskool maar cool

Die heb ik zelfs nog legaal! :O
En die draait teminste nog met alle opties grafische opties aan :DLoL:D

NFSHP2 is ook erg strak, maar op PS2 is ie nog strakker :p

MarkNMGN 22 January 2003 16:31

welke is de PSX versie waarmee je wel Hot Persuit heb en de codes:
Whirly
Hotrod
Nfs pd
flash enzow

SpiNe 24 January 2003 13:38

[/QUOTE]
NFSHP2 is ook erg strak, maar op PS2 is ie nog strakker :p [/B][/QUOTE]maar op de gamecube is ie nog strakker:Y)

lou 24 January 2003 14:04

de xbox en NGC versie van NFS:HP2 zijn eigenlijk lelijker dan de ps2 versie ;)

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 09:01.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.