|
Games Blijf jij nog steken bij Tetris, of heb je Quake 8 al uitgespeeld? Breng je ook je weekenden door met het spelen van de Kolonisten van Catan of wint jouw xbox het ook van je buurman zijn ps2? |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
.
|
![]()
Ik heb onlangs nfs3, 4, 5 en 6 zitten downloaden en allemaal ffentjes zitten testen. (behalve 4 dan, dat kreng krijg ik niet aan de praat
![]() Nfs3 Hot Persuit was bij mijn weten de eerste coole need for speed game, maar tegenwoordig kun je die niet meer op een hedendaags systeem spelen omdat alles veel te snel gaat ![]() Nfs4 High Stakes was al een grote verbetering tov versie 3, maar nogsteeds niet goed genoeg.. bij mijn weten wilden ze het spel veel te veel laten glimmen. Nfs5 Porche Unleashed vind ik tot nu toe de beste die ze hebben gedaan, veel vette Porches waarin je kunt rijden en leuke gamestyle ![]() Je hebt damage waardoor je afwijkingen krijgt in het stuur of dergelijke. De auto's slippen ook lekker waardoor je echt beter moet worden om zo'n auto onder controle te houden. Nfsp6 Hot Persuit 2 vraagt meteen al een stuk hogere systeemeisen dan de versies ervoor. Vooral doordat de omgeving teveel detail heeft gekregen, het gaat bij mij immers om het racen dus geef me maar een simpele omgeving, als je maar hard kan. Wel leuk is dat je weer met politieauto's kunt rijden.. en daarbij helicopter support kan vragen (wel lelijk gedaan, want die helikopter gooit vervolgens explosieven naar beneden om de 'racer' uit te schakelen.. maarjah die raakt jou ook ![]() Een ander jammer punt is dat ze de damage eruit hebben gesloopt, zoals je bij versie 5 moest uitkijken dat je niet kapot ging (en versie 4 geloof ik ook ![]() ![]() Verder rijden bijna alle auto's perfecte bochten, je raakt bijna nooit echt in een slip. nou welke vonden/vinden jullie het coolst? voor de info ik heb de spellen van KaZaA af gehaald voor mensen die ook interesse hebben om de nieuwste nfs game te hebben ![]()