![]() |
Hipperdehipp
ik ben weer hip 8) :$
|
nee je bent niet hip als je probeert stoer te zijn door je sign een punt langer dan 3 regels te maken.
|
nee jij bent lekker stoer dat je het ff aanpast voor hem en erna zo een quasi grappige/stoere opmerking erachteraan plaatst
|
Citaat:
|
stoer zijn is niet hip kerel. :D
vrijgezel zijn is hip O-) |
Citaat:
Het is trouwens mijn werk om dat aan te passen dus daar valt ook niks op aan te merken. Ik heb dan ook eerst die opmerking geplaatst en dan pas de sign aangepast.. dus .. wat is je probleem of probeer je gewoon weer je 'imago' hoog te houden ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en ik speel het wel op jouw manier mee ik heb dan ook nergens gezegt dat jij zegt dat je stoer bent het is trouwens ook zo dak niets zei over het feit dat het je "werk" is of niet, want dat zal me allemaal wel een rotzorg zijn ik heb dan ook helemaal niets over die volgorde van handeling gezegt dus wat probeer jij nou precies hiermee ? ("werk" wtf) |
Citaat:
Nouja dat doe je goed :thumbsup: (btw ik zou nog eens naar mijn werkwoorden kijken) |
Citaat:
sorry :( |
Citaat:
|
eej wanneer is die strand meeting ;) :9
|
hipperdehop
ik ben hip hop |
Citaat:
|
echt een opluchting trouwens dat t over is. ben vet blij terwijl ik toch stiekem veel om dr geef. :o :D:D Ben gewoon nog niet toe aan iets vast. :$
leve het playen O-) ;) |
Citaat:
|
blaat blaat wat een gezeik weer hoor
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 18:05. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.