|
Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
ik ben weer hip
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Geen Super Lid
|
![]()
nee je bent niet hip als je probeert stoer te zijn door je sign een punt langer dan 3 regels te maken.
Heb je een eigen mening en ben je niet bang om andere meningen als onzin af te schrijven ? Kick je ook op slotjes plaatsen en waarschuwingen versturen ? Meld je dan nu aan als stafflid en vind de job van je leven ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
nee jij bent lekker stoer dat je het ff aanpast voor hem en erna zo een quasi grappige/stoere opmerking erachteraan plaatst
|
![]() |
![]() |
#4 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#5 |
Guest
|
![]()
stoer zijn is niet hip kerel.
![]() vrijgezel zijn is hip ![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Geen Super Lid
|
![]() Citaat:
Het is trouwens mijn werk om dat aan te passen dus daar valt ook niks op aan te merken. Ik heb dan ook eerst die opmerking geplaatst en dan pas de sign aangepast.. dus .. wat is je probleem of probeer je gewoon weer je 'imago' hoog te houden ?
Heb je een eigen mening en ben je niet bang om andere meningen als onzin af te schrijven ? Kick je ook op slotjes plaatsen en waarschuwingen versturen ? Meld je dan nu aan als stafflid en vind de job van je leven ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Geen Super Lid
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Guest
|
![]() Citaat:
en ik speel het wel op jouw manier mee ik heb dan ook nergens gezegt dat jij zegt dat je stoer bent het is trouwens ook zo dak niets zei over het feit dat het je "werk" is of niet, want dat zal me allemaal wel een rotzorg zijn ik heb dan ook helemaal niets over die volgorde van handeling gezegt dus wat probeer jij nou precies hiermee ? ("werk" wtf) |
|
![]() |
![]() |
#10 | |
Geen Super Lid
|
![]() Citaat:
![]() Nouja dat doe je goed ![]() (btw ik zou nog eens naar mijn werkwoorden kijken)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Geen Super Lid
|
![]() Citaat:
![]() sorry ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#13 |
Lid
|
![]()
eej wanneer is die strand meeting
![]() ![]()
![]() |
#14 |
Über Mensch
|
![]()
hipperdehop
ik ben hip hop |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#16 |
Guest
|
![]()
echt een opluchting trouwens dat t over is. ben vet blij terwijl ik toch stiekem veel om dr geef.
![]() ![]() ![]() ![]() leve het playen ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Storend Lid
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#18 |
Guest