![]() |
Op verzoek van Poedeliewoepsie
Kris: hehe nee hoor weet wel dat belgen ook mensen zijn...
Kris: ...alleen wat dommer :p Nick World Order /\ Ik heb een foto van JOU op me achtergrond :p: :fuckyou: Kris: awie Kris: wanneer kom je :p Nick World Order /\ Ik heb een foto van JOU op me achtergrond :p: niet na 3 sec :p Kris: nee na 2? Nick World Order /\ Ik heb een foto van JOU op me achtergrond :p: shit :( Kris: wat is er poedeliewoepsie :(? Nick World Order /\ Ik heb een foto van JOU op me achtergrond :p: mijn geheim is uitgelekt :$ :Y) |
MWUAHAHAHAHAHA :] :] :] :]
|
ja hij wilde me niet uitschelden :(
nu wel :Y) |
Ze liegt :yes:
|
Citaat:
|
zeker wel :yes:
|
Citaat:
kom op zeg jij beweert zelfs dat belgen worden gekweekt :p |
Kris: hey belg
Kris: scheld me uit Nick World Order /\ Ik heb een foto van JOU op me achtergrond : nee ik vind je lief :) Kris: aw dat vind je niet Kris: schelden of ik ga je pesten Nick World Order /\ Ik heb een foto van JOU op me achtergrond : nee ik scheld niet :no: Kris: nee ? dan zal ik je eens belachelijk maken op het forum Nick World Order /\ Ik heb een foto van JOU op me achtergrond : doe je toch niet :p Kris: wacht maar .. zo ging het :( |
Kris: does lief
Nick World Order /\ Ik heb een foto van JOU op me achtergrond :p: *doet lief* Kris: doe liever Kris: en scheld me verrot :) Nick World Order /\ Ik heb een foto van JOU op me achtergrond :p: kan ik nie :) Kris: waarom niet :(? Nick World Order /\ Ik heb een foto van JOU op me achtergrond :p: das niet lief :p Kris: jawel Kris: ik vind lief dus alsjeblieft doe :) Nick World Order /\ Ik heb een foto van JOU op me achtergrond :p: nee ;p Kris: alsjeblieft :( Nick World Order /\ Ik heb een foto van JOU op me achtergrond :p: nee :aai: Kris: toe nou :( zo ging het begin hoor :Y) |
schaam je je niet zo maar dingen uitvinden :huh:
|
Citaat:
|
Re: Op verzoek van Poedeliewoepsie
Citaat:
|
Re: Re: Op verzoek van Poedeliewoepsie
Citaat:
|
Re: Op verzoek van Poedeliewoepsie
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 00:01. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.