|
Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Looking at you
|
![]()
Kris: hehe nee hoor weet wel dat belgen ook mensen zijn...
Kris: ...alleen wat dommer ![]() Nick World Order /\ Ik heb een foto van JOU op me achtergrond ![]() Kris: awie Kris: wanneer kom je ![]() Nick World Order /\ Ik heb een foto van JOU op me achtergrond ![]() ![]() Kris: nee na 2? Nick World Order /\ Ik heb een foto van JOU op me achtergrond ![]() ![]() Kris: wat is er poedeliewoepsie ![]() Nick World Order /\ Ik heb een foto van JOU op me achtergrond ![]() ![]() ![]()
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
MWUAHAHAHAHAHA
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Looking at you
|
![]()
ja hij wilde me niet uitschelden
![]() nu wel ![]()
![]() |
#4 |
Geen Super Lid
|
![]()
Ze liegt
![]()
Heb je een eigen mening en ben je niet bang om andere meningen als onzin af te schrijven ? Kick je ook op slotjes plaatsen en waarschuwingen versturen ? Meld je dan nu aan als stafflid en vind de job van je leven ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Looking at you
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#6 |
Geen Super Lid
|
![]()
zeker wel
![]()
Heb je een eigen mening en ben je niet bang om andere meningen als onzin af te schrijven ? Kick je ook op slotjes plaatsen en waarschuwingen versturen ? Meld je dan nu aan als stafflid en vind de job van je leven ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Looking at you
|
![]() Citaat:
![]() kom op zeg jij beweert zelfs dat belgen worden gekweekt ![]()
![]() |
![]() |
#8 |
Geen Super Lid
|
![]()
Kris: hey belg
Kris: scheld me uit Nick World Order /\ Ik heb een foto van JOU op me achtergrond : nee ik vind je lief ![]() Kris: aw dat vind je niet Kris: schelden of ik ga je pesten Nick World Order /\ Ik heb een foto van JOU op me achtergrond : nee ik scheld niet ![]() Kris: nee ? dan zal ik je eens belachelijk maken op het forum Nick World Order /\ Ik heb een foto van JOU op me achtergrond : doe je toch niet ![]() Kris: wacht maar .. zo ging het ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Looking at you
|
![]()
Kris: does lief
Nick World Order /\ Ik heb een foto van JOU op me achtergrond ![]() Kris: doe liever Kris: en scheld me verrot ![]() Nick World Order /\ Ik heb een foto van JOU op me achtergrond ![]() ![]() Kris: waarom niet ![]() Nick World Order /\ Ik heb een foto van JOU op me achtergrond ![]() ![]() Kris: jawel Kris: ik vind lief dus alsjeblieft doe ![]() Nick World Order /\ Ik heb een foto van JOU op me achtergrond ![]() Kris: alsjeblieft ![]() Nick World Order /\ Ik heb een foto van JOU op me achtergrond ![]() ![]() Kris: toe nou ![]() zo ging het begin hoor ![]()
![]() |
#10 |
Geen Super Lid
|
![]()
schaam je je niet zo maar dingen uitvinden
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Looking at you
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#12 | |
Guest