![]() |
enquete
ik heb een enquete van school over het asielzoekersbeleid, en ik weet dat het hier nu thuishoort maar hier komen meer mensne op het forum dus pleur ik het hier neer.
:{ -Weet je wat het huidige asielzoekers beleid is? ja/nee als 1e vraag 'ja' is, verder gaan -Vind je het een goed beleid? ja/nee/ het boeit me niet -vind je dat ze hier na 5 jaar mogen blijven? ja/nee -Vind je dat economische vluchtelingen hier ook magen blijven? ja/nee -Vind je dat asielzoekers door de gemeente opgevangen moeten worden? ja/nee -vind je dat asielzoekers hier in nederland rechten hebben ja/nee dit waren mn vragen, ik moest er gewoon wat hebben voor mn po vaar ma1, vul ff in, duurt nie zo lang8) |
Re: enquete
Citaat:
|
Re: Re: enquete
Citaat:
|
Citaat:
|
-Weet je wat het huidige asielzoekers beleid is?
ja als 1e vraag 'ja' is, verder gaan -Vind je het een goed beleid? nee -vind je dat ze hier na 5 jaar mogen blijven? nee -Vind je dat economische vluchtelingen hier ook magen blijven? nee -Vind je dat asielzoekers door de gemeente opgevangen moeten worden? nee -vind je dat asielzoekers hier in nederland rechten hebben nee Laat die plannen van Nawijn maar komen! Het loopt echt de spuigaten uit... |
ja als 1e vraag 'ja' is, verder gaan -Vind je het een goed beleid? nee -vind je dat ze hier na 5 jaar mogen blijven? nee -Vind je dat economische vluchtelingen hier ook magen blijven? nee -Vind je dat asielzoekers door de gemeente opgevangen moeten worden? nee -vind je dat asielzoekers hier in nederland rechten hebben nee |
Citaat:
|
Citaat:
oja.. deze gaat naar cybertalk >> |
ja als 1e vraag 'ja' is, verder gaan -Vind je het een goed beleid? nee -vind je dat ze hier na 5 jaar mogen blijven? nee -Vind je dat economische vluchtelingen hier ook magen blijven? nee -Vind je dat asielzoekers door de gemeente opgevangen moeten worden? nee -vind je dat asielzoekers hier in nederland rechten hebben ja |
ja -Vind je het een goed beleid? nee -vind je dat ze hier na 5 jaar mogen blijven? ja -Vind je dat economische vluchtelingen hier ook magen blijven? nee -Vind je dat asielzoekers door de gemeente opgevangen moeten worden? ja -vind je dat asielzoekers hier in nederland rechten hebben ja |
Citaat:
|
Nee
|
Nee.
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 04:39. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.