|
The Lounge Post hier al je onderwerpen die wat meer zijn dan alleen ouwehoersel! Subforum: Schrijf je in voor de actuele forummeetings! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
boooooooooooooooooooring
|
![]()
ik heb een enquete van school over het asielzoekersbeleid, en ik weet dat het hier nu thuishoort maar hier komen meer mensne op het forum dus pleur ik het hier neer.
![]() -Weet je wat het huidige asielzoekers beleid is? ja/nee als 1e vraag 'ja' is, verder gaan -Vind je het een goed beleid? ja/nee/ het boeit me niet -vind je dat ze hier na 5 jaar mogen blijven? ja/nee -Vind je dat economische vluchtelingen hier ook magen blijven? ja/nee -Vind je dat asielzoekers door de gemeente opgevangen moeten worden? ja/nee -vind je dat asielzoekers hier in nederland rechten hebben ja/nee dit waren mn vragen, ik moest er gewoon wat hebben voor mn po vaar ma1, vul ff in, duurt nie zo lang ![]()
![]() |
#2 | |
Lid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Banned
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#5 |
Guest
|
![]()
-Weet je wat het huidige asielzoekers beleid is?
ja als 1e vraag 'ja' is, verder gaan -Vind je het een goed beleid? nee -vind je dat ze hier na 5 jaar mogen blijven? nee -Vind je dat economische vluchtelingen hier ook magen blijven? nee -Vind je dat asielzoekers door de gemeente opgevangen moeten worden? nee -vind je dat asielzoekers hier in nederland rechten hebben nee Laat die plannen van Nawijn maar komen! Het loopt echt de spuigaten uit... |
![]() |
![]() |
#6 |
Guest
|
![]()
ja als 1e vraag 'ja' is, verder gaan -Vind je het een goed beleid? nee -vind je dat ze hier na 5 jaar mogen blijven? nee -Vind je dat economische vluchtelingen hier ook magen blijven? nee -Vind je dat asielzoekers door de gemeente opgevangen moeten worden? nee -vind je dat asielzoekers hier in nederland rechten hebben nee |
![]() |
![]() |
#7 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#8 | |
LuisterNietNaarJeMoeder
|
![]() Citaat:
oja.. deze gaat naar cybertalk >>
![]() |
![]() |
#9 |
Guest
|
![]()
ja als 1e vraag 'ja' is, verder gaan -Vind je het een goed beleid? nee -vind je dat ze hier na 5 jaar mogen blijven? nee -Vind je dat economische vluchtelingen hier ook magen blijven? nee -Vind je dat asielzoekers door de gemeente opgevangen moeten worden? nee -vind je dat asielzoekers hier in nederland rechten hebben ja |
![]() |
![]() |
#10 |
Guest
|
![]()
ja -Vind je het een goed beleid? nee -vind je dat ze hier na 5 jaar mogen blijven? ja -Vind je dat economische vluchtelingen hier ook magen blijven? nee -Vind je dat asielzoekers door de gemeente opgevangen moeten worden? ja -vind je dat asielzoekers hier in nederland rechten hebben ja |
![]() |
![]() |
#11 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#12 |
Guest