Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Liefde & Relaties (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=11)
-   -   Zucht (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=48914)

Suepahfly 7 August 2004 11:02

Zucht

Ok,dit is hoe het zit...

Volgende week vrijdag(de 13e:+) ben ik jarig...
Dat niet alleen, dan ben ik ook 4 maand samen met mijn vriendin(op dezelfde dag,cool he:p)
Dat wordt dus gevierd. Ik ga met wat vrienden karten of paintball doen, daarna gaan zwemmen en daarna bbq. Lekker gezellig,maar er is een probleem. Ik wil een vriendin van me uitnodigen,maar mijn vriendin(men liefje om het duidelijker te zggen) is wat jaloers en heeft al helemaal geen zin meer om te komen als ze hoort dat zij ook komt.
Dit komt alleen maar omdat ik 1x met dat meisje naar de bioscoop ben geweest, en toen hebben we 2 vriendinnen van men liefje gezien, en 1 van die 2 is gaan zeggen tegen haar dat ik dat meisje vasthad en kuste enzo:[ (is ook helemaal niet gebeurd)
Ik heb haar verteld dat het niet waar is, en ze geloofd me,daar ben ik zeker van,maar sinds dan is ze vrij jaloers op dat meisje...

Wat kan ik hier aan doen want ik wil dat ze beiden komen, ik kan toch niet zomaar zeggen tegen een goeie vriendin dat ze niet mag komen,omdat men vriendin jaloers is op haar|:(

Ik vind jaloezie een hatelijke eigenschap, ok het laat zien dat ze me graag ziet,maar toch...als ik mijn vrienden moet zeggen dat het niet gaat omwille van men vriendin, gaat het toch bijna te ver voor mij...

Wat vinden jullie?

edit:het is meer een verjaardagsfeest he en niet een feest omdat we 4 maand samen zijn, want dan hadden we wel iets samen prive gedaan:)

Sanne 7 August 2004 14:02

ik ben zelf ook wel heel jaloers en mijn vriend heeft dat geaccepteerd en hij zou mij het belangrijkste vinden en dus dat andere meisje niet uitnodigen.

Suepahfly 7 August 2004 14:21

ik heb net ontdekt dat ze schrik heeft om mij te verliezen en ze denkt dat dat andere meisje mij wilt afpakken van haar...

maar ze weet goed genoeg dat ik haar niet zou laten vallen

en ik mag toch ook nog andere vriendinnen uitnodigen op een verjaardagsfeest:{

bootje 7 August 2004 15:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Suepahfly
ik heb net ontdekt dat ze schrik heeft om mij te verliezen en ze denkt dat dat andere meisje mij wilt afpakken van haar...

maar ze weet goed genoeg dat ik haar niet zou laten vallen

en ik mag toch ook nog andere vriendinnen uitnodigen op een verjaardagsfeest:{

je beseft toch wel dat als je dat andere meisje uitnodigt, je vriendin de hele tijd bij je zal willen zijn en je de hele tijd in de gaten zal houden en zich daardoor misschien niet zal amuseren...

BlauweWolf 7 August 2004 15:46

Ik vind dat je dat andere meisje gewoon moet uitnodigen als het een goede vriendin is :thumbsup:
Een keer dat je vrienden / vriendinnen niet meer mag uitnodigen omdat je vriendin ze niet mag ben je verkeed bezig vind ik :no:

bootje 7 August 2004 15:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BlauweWolf
Ik vind dat je dat andere meisje gewoon moet uitnodigen als het een goede vriendin is :thumbsup:
Een keer dat je vrienden / vriendinnen niet meer mag uitnodigen omdat je vriendin ze niet mag ben je verkeed bezig vind ik :no:

ik zou ook wantrouwig worden mocht mijn vriend naar de bioscoop gaan met een ander en mijn vriendinnen komen dat achteraf melden...

BlauweWolf 7 August 2004 16:07

En zou jij het leuk vinden moest je vriend je verbieden om 1 van je goede vrienden op je eigen verjaardagsfeest uit te nodigen ? :?
Dat ze niet wil dat je alleen met haar naar de cinema gaat ok, maar dat ze niet wil dat die vriendin naar een verjaardagfeest komt waar zij nota bene zelf zal zijn..
ietwat overdreven toch :+

Suepahfly 7 August 2004 16:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bootje
ik zou ook wantrouwig worden mocht mijn vriend naar de bioscoop gaan met een ander en mijn vriendinnen komen dat achteraf melden...

ik heb het haar zelf verteld de volgende x dat ik ze zag dat ik met haar naar de cinema was gegaan, en 2 dagen later had die vriendin van haar dat gezegd.

als er echt iets zou gebeurd zijn had ik wsl niets gezegd,maar ik zou haar niet bedriegen want ik doe nooit iets bij iemand wat ik niet wil dat ze bij mij doen:no:

WishfulDreaming 7 August 2004 17:42

Gewoon uitnodigen joh. Je gaat toch geen vrienden laten zitten omdat je vriendin er niet mee om kan? Maak haar duidelijk op één of andere reden dat ze niet jaloers moet zijn, en zeg haar dat je voor je "vier maanden samen of-ziets" beloofd nog iets leuks gezellig achteraf te doen?

Ik vind niet dat je die vriendin mag laten zitten omdat je lief het maar nx vind :{

anemic 7 August 2004 17:46

als je na 4 maanden al vrienden niet uit mag nodigen zal het nog wat worden!

meisjes :no:

Suepahfly 7 August 2004 18:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door anemic

nou,het is wel zo dat haar moeder me heeft verteld dat ze(men vriendin) niet van haar moet hebben, en dat ze geen zin heeft om te komen omdat zij daar ook zal zijn...

zelf durft ze me dat denk ik niet te vertellen,waarom weet ik niet want ik ben nog nooit kwaad op haar geweest maar ik denk dat ze bang is dat ik het wel ga worden...maar ze zal mij nooit verbieden iemand te zien:no:

ik ben er niet kwaad om,maar wel enorm gefrustreerd|:(

DarkAngel 7 August 2004 18:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door anemic

meisjes :no:

nee mannen dan, ik mocht van ex niet meer met mn beste vriend omgaan. Ten eerst is mijn beste vriend homo en ten tweede hadden we net een maand |:(

Maarja ik zou dat meisje gewoon uitnodigen hoor, je accepteert haar vrienden toch ook zeker. En als ze echt zo jaloers is neem ik juist aan dat ze erbij wilt zijn wanneer jij haar uitnodigt ;)

WishfulDreaming 7 August 2004 18:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DarkAngel
En als ze echt zo jaloers is neem ik juist aan dat ze erbij wilt zijn wanneer jij haar uitnodigt ;)
Met in het achterhoofd de gedachte dat
a) de eerste ruzie het moeilijkst is ;p
b) make up seks altijd leuker is ;D

thali 8 August 2004 10:28

Re: Zucht

Ik ga eventjes tegen de rest in reageren ...

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Suepahfly
Dit komt alleen maar omdat ik 1x met dat meisje naar de bioscoop ben geweest, en toen hebben we 2 vriendinnen van men liefje gezien, en 1 van die 2 is gaan zeggen tegen haar dat ik dat meisje vasthad en kuste enzo:[ (is ook helemaal niet gebeurd)
Ik heb haar verteld dat het niet waar is, en ze geloofd me,daar ben ik zeker van,maar sinds dan is ze vrij jaloers op dat meisje...

De manier waarop ze toen reageerde, is echt wel fantastisch. Veel meisjes die eerder hun vriendin zouden geloven en het zouden uitmaken op basis van die leugens.

Mss doen zoals DarkAngel zegt en je vriendin (/liefje) meevragen als je haar (het andere meisje) gaat uitnodigen...

Suepahfly 8 August 2004 12:41

Re: Re: Zucht

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door thaliaaglaja
De manier waarop ze toen reageerde, is echt wel fantastisch. Veel meisjes die eerder hun vriendin zouden geloven en het zouden uitmaken op basis van die leugens.

Nou,toen we een maand samen waren heeft een vriend van mij gezegd dat zij me had bedrogen met iemand anders enzo, en toen ben ik ook kalm naar haar toe gegaan, heb het gevraagd en uitgepraat want bleek dat ze helemaal niets gedaan had maar er wel iemand was die het met haar had aangevraagd enzo van die dingen...

Berend 8 August 2004 20:34

Dat soort jaloezie is zo fout. Zou gek worden als mijn vriendin zoiets zou hebben.
Mijn advies : Praten. Want nu is het deze vriendin, volgende keer is het een andere vriendin, keer daarna is het het meisje van de supermarkt, daarna het buurmeisje, etc etc
Waar eindigt het ?

Jamiel 10 August 2004 00:45

Dat je ze beiden op je feestje wil hebben, zegt mij genoeg lijkt me :)
Dat is al een reden dat je helemaal niks op je geweten hebt.

Als je wel iets gedaan zou hebben, en je had het verzwegen ( wat ik overigens heel zwak vind van sommige mensjes --> niet dat jij dat doet ozzo hoor :) ) dan had je toch veel meer moeite gehad om die ene vriendin uit te nodigen

Nou praat ik wel makkelijk hoor :p kan zelf ook strontjaloers zijn

anemic 11 August 2004 10:16

ik ben blij met mn vriendin die ik nu heb gelukkig niet zo'n zeikerd..
zo te lezen ga ik maar vrijgezel worden als het uit gaat ooit..
djeez wat een gehuil..

ontopic.
als ze het je nog niet zelf verteld heeft, maar wel je moeder , gewoon haar recht toe vragen.
ze verzwijgt dan ook shit voor jou.. al zal ze dat zelf wel anders zien (meisjes..:no: )
en laat haar voelen dat je die shit niet pikt, dat je niet vindt dat iemand jou moet vertellen wie wel en wie niet komt..
net zo min als jij dat niet bij haar moet doen.
Als je over je heen laat lopen, wordt dat alleen maar erger.

dan is het inderdaad de volgende keer je buurmeisje 'want die zit de hele tijd naar je te kijken' of je beste vriendin 'want ze is zo vaak bij je, dat kan niet goed zijn''of je sportmaatje 'dat hoor je toch met jongens te doen, jullie gaan vast ook samen de sauna in'

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 02:48.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.