Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Prev Vorige Bericht   Volgende Bericht Next
Oud 7 August 2004, 11:02   #1
Suepahfly
Jopjopjopjopjopjop...

Suepahfly's Avatar

Standaard Zucht

Ok,dit is hoe het zit...

Volgende week vrijdag(de 13e) ben ik jarig...
Dat niet alleen, dan ben ik ook 4 maand samen met mijn vriendin(op dezelfde dag,cool he)
Dat wordt dus gevierd. Ik ga met wat vrienden karten of paintball doen, daarna gaan zwemmen en daarna bbq. Lekker gezellig,maar er is een probleem. Ik wil een vriendin van me uitnodigen,maar mijn vriendin(men liefje om het duidelijker te zggen) is wat jaloers en heeft al helemaal geen zin meer om te komen als ze hoort dat zij ook komt.
Dit komt alleen maar omdat ik 1x met dat meisje naar de bioscoop ben geweest, en toen hebben we 2 vriendinnen van men liefje gezien, en 1 van die 2 is gaan zeggen tegen haar dat ik dat meisje vasthad en kuste enzo (is ook helemaal niet gebeurd)
Ik heb haar verteld dat het niet waar is, en ze geloofd me,daar ben ik zeker van,maar sinds dan is ze vrij jaloers op dat meisje...

Wat kan ik hier aan doen want ik wil dat ze beiden komen, ik kan toch niet zomaar zeggen tegen een goeie vriendin dat ze niet mag komen,omdat men vriendin jaloers is op haar

Ik vind jaloezie een hatelijke eigenschap, ok het laat zien dat ze me graag ziet,maar toch...als ik mijn vrienden moet zeggen dat het niet gaat omwille van men vriendin, gaat het toch bijna te ver voor mij...

Wat vinden jullie?

edit:het is meer een verjaardagsfeest he en niet een feest omdat we 4 maand samen zijn, want dan hadden we wel iets samen prive gedaan

If you see me running...try to keep up

Laatst aangepast door Suepahfly : 7 August 2004 om 11:06
Suepahfly is offline   Met citaat antwoorden

Berichting Regels