![]() |
Op wie stem jij? Bush of Kerry?
Wie moet er volgens jou de verkiezingen winnen, die gehouden worden op 2 november.
Bush? Kerry? Je mag heel kort uitleggen waarom, of gewoon de naam noemen van degene die volgens jou president moet worden van de Verenigde Staten. |
Kerry
|
Bush
|
Bush, hij is de man die durft in te grijpen en die het terrorisme kan bestrijden.
Hiervoor hebben we trouwens een discussie forum |
ik mag ze allebei niet :no:
bush wordt steeds walgelijker, en kerry is ook al een walgelijk figuur. Als er een normalere persoon op de positie van Kerry gezeten had, had die op zn sloffen van GWB gewonnen. Ik stem dus blanco |
@ PFP: Ja, dat is niet helemaal waar. Het is dus niet de bedoeling met elkaar in discussie te gaan. Alleen zeggen voor wie je zou stemmen. :)
Dus hij zit hier goed volgens mij. |
Ik weet vrijwel 100% zeker dat Bush gaat winnen, dat kan gewoon niet fout gaan.
|
ts begint :z
Maarja, ik zou op Kerry stemmen. Gewoon omdat Bush er naar mijn mening de afgelopen 4 jaar helemaal niks van gebakken heeft. Onnodige oorlog in Irak, grotere verdeeldheid in de VS, gigantische oplopende staatschuld etc. Kortom, voor het voortbestaan van VS: Go Kerry :Y) nouja, het liefst zou ik eigenlijk op een andere kandidaat stemmen (Ralph Nader?), puur om het hele corrupte geldverslindende 2 partijen systeem te doorbreken... |
Citaat:
|
Citaat:
:kots: |
|
Citaat:
Maargoed, iedereen blijft altijd doorhameren op het Irak punt, maar ook op de andere punten heeft Bush gewoon gefaald |
Ik wil niet dat Bush wint maar ik wil ook niet dat Kerry zijn opvolger wordt. Gewoon omdat hij teveel speelt met Irak. Ik ben et dan wel eens met PFP dat Bush dan beter kan blijven als president.
|
ik ben voor kerry, die bush heeft veel teveel verprutst vind ik... socialezekerheid... de oorlog
dan geef ik liever die kerry een kans dat de komende 4 jaar weer verprutst worden. Beter iemand kiezen waarvan je niet zeker weet dat hiuet het verprutst ipv iemand die het zeker verprutst |
Bush natuurlijk een man van woord en iemand die zijn werk kan voortzetten en ik zie meneer Kerry dat niet doen.
Ik vind ook dat de media veel te links is qua begrip Kerry of Bush.. Bush word bestempelt als een dom iemand en bush doet alles fout terwijl dat niet zo is. |
omg.... als je kijkt naar de documantaires die worden gemaakt over bush en over kerry dan stem je echt geen bush... kerry is echt een rasechte politicus en heeft een achtergrond met prestaties. Bush heeft een achtergrond met alcohol en bedrijven de grond in boren :p
Daarnaast zit Bush er niet eens eerlijk. 4 jaar geleden was het al naatje bij de telling. Dit jaar zal het waarschijnlijk weer gebeuren. Vanmiddag was er nog een documantaire over FOX News channel... die gasten boren alles de grond in dat anti-Bush is en bepalen de mening van de stemmers door het geven van valse informatie etc. Kerry zou echt een verbetering zijn voor dat land. Intern en Extern. Als je de economische plannen van Kerry vergelijkt met Bush dan is het duidelijk dat Kerry er stukken beter over nadenkt. Hij geeft om de armere en niet om de rijkere. En Bush bestrijdt het 'kwaad' met kwaad (welk kwaad in Irak? die gasten konden helemaal niets meer) en hij doet het ook nog niet eens goed. Anders zou Bin Laden al wel gevangen zijn net als Saddam. ik snap niet dat Bush nog zoveel aanhang heeft... ik snap ook niet waarom PFP zo'n Bush aanhanger is, maarjah... Oorlog voeren is wat hij kan... en daarmee houdt het ook op.. maar of het nou zo'n geweldig idee is om zomaar oosterse landen binnen te vallen en 'democratie' door te drukken.. ? Ze zorgen dat 1 land een dictator kwijt is, maar ze krijgen er een heleboel terroristen voor terug. Net als de palestijnen versus de israëliers. btw.. als Kerry president wordt zal hij echt niet z'n troepen uit Irak halen. Het is daar nog niet afgerond en hij kan het land daar niet zomaar achterlaten. Daarnaast blijft de legerleiding precies zoals bij Bush. En die mensen maken uiteindelijk de aanvalsplannen. Daar heb je echt geen Bush bij nodig... maarjah... de oorlogsindustrie doet het tenminste goed :Y) |
Citaat:
|
Bush, Kerry weet niet van doorpakken.
|
Een oorlogsmaniak of een marsmannetje aan het hoofd van de VSA.
Pfff ... de macht van de Amerikaanse president is erg groot, wat dus heel gevaarlijk is. Hij is staatshoofd EN opperbevelhebber van het leger. Zijn beslissingen kunnen zware gevolgen hebben voor Europa. Neem dan maar het marsmannetje. |
Bush, ik vind Kerry een lul.
|
Citaat:
|
Citaat:
"kerry heeft een groot hoofd, dat kan niet goed zijn!" maarjah... bush ziet eruit als m'n demente opa die alleen nog maar voor het raam zit.. duszz... |
Citaat:
|
Citaat:
Je argumentatie is echt top :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Kerry!:thumbsup:
|
Citaat:
Ik zou zelf op Kerry stemmen, al is het maar omdat die mij de minst erge van de 2 lijkt. |
volgens mij zijn vele kerry stemmer gewoon 'alles-is-beter-dan-bush'-stemmers en luistere ze niet wat die gast allemaal loopt te lullen..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik kan het trouwens niet meer aanhoren, dat 'when i was in vietnam...' :'( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als er werd gevraagd van : hoe gaat u de werkloosheid aanpakken? Dan was het antwoord door meer banen te creëren :z Dus het is niet zo'n voordeel om beter uit zo'n debat te komen. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
en ik snap niet waarom mensen nog steeds op bush willen stemmen.... trouwens, bush die 1 of andere wet uit de burgeroorlog haalt om te voorkomen dat zwarten.... ja alleen zwarten, niet op kerry kunnen stemmem. Wat voor mongool moet je zijn om kiesgerechtigden met 1 of andere wet aan te pakken die al bejaard is :no: dat gaat bij mij echt het verkeerde keelgat in!! :@ |
Citaat:
|
Kerry.
|
Citaat:
Ik ben het echt helemaal met je eens! :thumbsup: Scheelt mij weer een stuk typen! |
ben ik de enige hier die dat echt geen ruk intereseert?
ik bedoel kom nou, waarom zou ik me in godsnaam druk maken wie daar gekozen word. al dat gezeik over kerry bush bush kerry, ik word er echt stront ziek van.:kots: |
Citaat:
Ik doe dan ook economie en zo genoeg aan de cijfers alleen al het verschil tussen Bush & clinton en de ernstige gevolgen voor de rest van de wereld.. Kerry dus. |
ik hoop kerry, maar bush wint tog wel door zijn vriendjes die stemmachines produceren
http://www.daanspeak.com/VoteScam06.html |
kerry :yes:
|
Kerry omdat hij toch wat progressiever is maar hij verliest waarschijnlijk toch ... :(
|
Citaat:
|
Citaat:
1) toch wel graag op de hoogte willen zijn van wat er zich in de wereld afspeelt, aangezien een beetje actualiteitenkennis nooit kwaad kan. 2) vroeg of laat ook te maken krijgen met de gevolgen van de verkiezingen omdat de president van de VS op zo'n beetje alles in de wereld een grote invloed kan uitoefenen. Het valt nog mee dat de president van de VS geen zeggenschap heeft in de EU... :rolleyes: |
Kerry hij is de man die de terrorisme positief kan bestrijden
|
als ik moet kiezen geloof ik meer in bush dan in kerry.
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 18:49. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.