![]() |
Ik voel me vandaag...
Maak af;
Ik voel me vandaag *smilie omdat... Ik voel me vandaag :[ omdat ... Ik een kut dag heb, huiswerk etc. En mn pa heeft net de rits van mn jas gemold :@ dus doe ik de dagen dat geen nieuwe jas heb er elke ochtend 10 min over voordat ik aan heb.. :@ |
Ik voel me vandaag ook kut,
stom huiswerk, niemand die tijd heb om langs te komen :[ bah, eeningste pluspuntje is dat ik vuurwerk heb bestald :thumbsup: |
nog meer :@
We eten ranzige meuk. |
normaal :d
|
Ik voel me :) omdat alles wel lekker en gezellig gaat.
|
8) omdak veel geleerd heb ( en het snap :p )
:love: omdak zo naar me vriendje ga *) omdak vandaag lekker alle verzorgingsproductjes van Dove heb geprobeerd en het hier ook mooi opgeruimd is op me kamer :) |
moe :Z omdat ik er vanochtend asociaal vroeg werd uitgeschopt :[
|
:Z Omdat ik vanochtend om 4.45 mijn bed uit moest
:love: Vandaag is Niek hier geweest *) Nieuwe televisiej |
Ik voel me vandaag :O .. omdat ik net vrij ben van me werk, en kapot ben..
Maar :thumbsup: omdak zo naar me vriendin ga! |
Ik voel me vandaag....
:@ omdat ze op men werk lomp doen en mij de schuld gaven. En omdat ik f0cking jeuk heb AARGH :@ al de héle tijd! :notgood: |
Vanmiddag: :( omdat ik me heel alleen voelde en omdat sommige dingen gewoon een beetje verwarrend zijn soms
Nu: *) omdat ik een miljoen waard ben |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik voel me kut :[
had al hoofdpijn, heb nu nog teveel champagne gedronken. het is hier veel te warm. |
:Y) en :7
omdat ik honger heb en nu aan t relaxen ben en strakkies uit gaat |
Citaat:
ik dacht altijd dat een leven van onschatbare waarde was? |
:) in wording, want ik kijk verschrikkelijk hard uit naar het einde van de examens en donderdag een avondje heerlijk stappen en doorzakken
maar nu voel ik mij eigelijk nog altijd :[ want morgen wacht weer een dagje vol wiskunde... |
:+ omdat ik vreselijk verkouden ben
:Y) omdat ik net een chocolade reep heb gespot :love: omdat ik van mn vriendje hou :( omdat ik hem mis :thumbsup: omdat ik strax naar een kerstbal ga |
:rolleyes: nog beetje raar gevoel in me hoofd van gistere
:O nog een beetje moe van gistere :{ nog een beetje de gaarheid :9 heb honger :love: hehe mooi meisje vorige week ontmoet, zin om der weer te zien :) het zonnetje schijn weer eens sinds lang :thumbsup: |
:love: Niek
:{ Dadelijk wedstrijd handballen waar ik helemaal geen zin in heb omdat ik liever ff naar de stad was gegaan :) Lekker geslapen vanacht :{ Morgen weer naar school en straks nog heel was huiswerk maken |
:love: Amanda
:( ik Amanda mis :) ik overheerlijk heb uitgeslapen :( ik dadelijk moet werken waar ik totaal geen zin in heb |
:love: omdat mijn vriendje zo lief voor me is
:9 omdat ik gisteren bij hem ben blijven slapen :O omdat ik nu super moe ben |
:O doordat ik vannacht wakker gehouden werd door het bezoek
:[ omdat ik niet kon leren door :O :'( tsja |
:7:Y) omdat ik gisteravond en vannacht naar een leuke feest ben geweest
:love: omdat ik m'n vriendin vrijdagavond heb gezien en hopelijk aankomende week weer |
:*
Neutraal |
:{ 8|
brakjes.. |
:love: kreeg net een lief mailtje.
:| morgen weer school. :D zin in woensag. |
ik voel me wakker :thumbsup: omdaat ik pas om half 7 vanochtend ging slapen maar tog om half 5 wakker werd en dus genoeg uurtjes heb gemaakt
:love: Omdak vannacht een heeeeel knap meisje het ontmoet :? omdak me zelf niet snap 8) |
Citaat:
dat bij jullie in de schuur bijvoorbeeld :yes: :9 |
8| :no: |:( :'(
Verrot |
:) kort dagje vandaag, mooi weer, heerlijk
|
8| omdat ik geen zin heb in huiswerk
:love: omdat ik een lief vriendje heb :) omdat het lekker weer is, en ff lekker buiten gelopen met m'n hond + kerstkaartjes op de bus gedaan ;p. |
Citaat:
8| geen zin om mn wiskunde te maken/leren. :| omdat ik weet dat ik nu een onvoldoende ga halen. :) omdat ik het toch wel ophaal :9 omdat we zo gaan eten :love: zin in woensdag! |
:love: heerlijk weer
:$ ik ken een leuk meisje 8) wel 2 8| en ik vind er 1 meer dan leuk, maar ik weet t niet zeker |
Citaat:
|
Citaat:
|
:love: omdat ..... me sexy vindt :9
:@ omdat de ggz pimps zijn :+ omdat ik vandaag in een :+-bui ben |
:love: Amanda
:Z omdat ik slecht geslapen heb :( omdat ik Amanda mis 8-) omdat ik geen herkansingen heb en dus niet hoef te leren |
:kots: omdat ik nie heb geslapen
:loser: omdat ik nu nie op school zit:p |
:d want de examens zijn gedaan !
:thumbsup: kga straks naar een bescheiden drum&bass feestje :love: omdat ik van m'n lieverd hou |
Citaat:
examens in de winter.... kheb medelij met je :aai: |
Citaat:
ik heb ze goed gekunnen en nu zijn toch gedaan;) |
:z omdat ik moet studeren en 't is werkelijk waar slaapverwekkend
:d omdat ik morgen laatste examen heb |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 14:58. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.