|
|||||||
| Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
![]() |
|
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
|
#1 |
|
Guest
|
Maak af;
Ik voel me vandaag *smilie omdat... Ik voel me vandaag omdat ... Ik een kut dag heb, huiswerk etc. En mn pa heeft net de rits van mn jas gemold :@ dus doe ik de dagen dat geen nieuwe jas heb er elke ochtend 10 min over voordat ik aan heb.. :@
|
|
|
|
#2 |
|
Guest
|
Ik voel me vandaag ook kut,
stom huiswerk, niemand die tijd heb om langs te komen bah, eeningste pluspuntje is dat ik vuurwerk heb bestald |
|
|
|
#3 |
|
Guest
|
nog meer :@
We eten ranzige meuk. |
|
|
|
#4 |
|
Guest
|
normaal
|
|
|
|
#5 |
|
p 0 m p . .
|
Ik voel me
omdat alles wel lekker en gezellig gaat.
"this is for information purposes only,and although I have done my best to ensure its accuracy, I cannot be held responsible for any errors. I always suggest getting professional help which can be found by contacting your local psychiatrist" |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Guest
|
omdak veel geleerd heb ( en het snap ) omdak zo naar me vriendje ga omdak vandaag lekker alle verzorgingsproductjes van Dove heb geprobeerd en het hier ook mooi opgeruimd is op me kamer
|
|
|
|
#7 |
|
Guest
|
moe
omdat ik er vanochtend asociaal vroeg werd uitgeschopt
|
|
|
|
#8 |
|
Amanda
|
Omdat ik vanochtend om 4.45 mijn bed uit moest Vandaag is Niek hier geweest Nieuwe televisiej
|
|
|
#9 |
|
Guest
|
Ik voel me vandaag
.. omdat ik net vrij ben van me werk, en kapot ben..Maar |
|
|
|
#10 |
|
...
|
Ik voel me vandaag....
:@ omdat ze op men werk lomp doen en mij de schuld gaven. En omdat ik f0cking jeuk heb AARGH :@ al de héle tijd!
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Guest
|
Vanmiddag:
omdat ik me heel alleen voelde en omdat sommige dingen gewoon een beetje verwarrend zijn soms Nu: omdat ik een miljoen waard ben
|
|
|
|
#12 | |
|
.
|
Citaat:
|
|
|
|
#13 | |
|
Guest
|
Citaat:
... nee ik ben het WAARD, betekent niet dat ik te koop ben .
|
|
|
|
|
#14 |
|
Meest gerespecteerde forummer
|
ik voel me kut
had al hoofdpijn, heb nu nog teveel champagne gedronken. het is hier veel te warm.
We'll meet again, don't know where, don't know when, but I know we'll meet again some sunny day. Laatst aangepast door bootje : 18 December 2004 om 20:43 |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Guest
|
en omdat ik honger heb en nu aan t relaxen ben en strakkies uit gaat |
|
|
|
#16 | |
|
.
|
Citaat:
ik dacht altijd dat een leven van onschatbare waarde was?
|
|
|
|
#17 |
|
Guest
|
in wording, want ik kijk verschrikkelijk hard uit naar het einde van de examens en donderdag een avondje heerlijk stappen en doorzakkenmaar nu voel ik mij eigelijk nog altijd want morgen wacht weer een dagje vol wiskunde...
|
|
|
|
#18 |
|
Guest
|
omdat ik vreselijk verkouden ben omdat ik net een chocolade reep heb gespot omdat ik van mn vriendje hou omdat ik hem mis |
|
|
|
#19 |
|
Über Mensch
|
nog beetje raar gevoel in me hoofd van gistere nog een beetje moe van gistere nog een beetje de gaarheid heb honger hehe mooi meisje vorige week ontmoet, zin om der weer te zien het zonnetje schijn weer eens sinds lang |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Amanda
|
Niek Dadelijk wedstrijd handballen waar ik helemaal geen zin in heb omdat ik liever ff naar de stad was gegaan Lekker geslapen vanacht Morgen weer naar school en straks nog heel was huiswerk maken
|
|
|
#21 |
|
FORE!!!
|
Amanda ik Amanda mis ik overheerlijk heb uitgeslapen ik dadelijk moet werken waar ik totaal geen zin in heb
|
|
|
#22 |
|
Bianca
|
omdat mijn vriendje zo lief voor me is omdat ik gisteren bij hem ben blijven slapen omdat ik nu super moe ben
|
|
|
#23 |
|
Meest gerespecteerde forummer
|
doordat ik vannacht wakker gehouden werd door het bezoek omdat ik niet kon leren door tsja
|
|
|
#24 |
|
Nerd
|
![]() omdat ik gisteravond en vannacht naar een leuke feest ben geweest omdat ik m'n vriendin vrijdagavond heb gezien en hopelijk aankomende week weer
|
|
|
#25 |
|
Guest
|
Neutraal |
|
|
|
#26 |
|
LuisterNietNaarJeMoeder
|
brakjes..
|
|
|
#27 |
|
Guest
|
kreeg net een lief mailtje. morgen weer school. zin in woensag.
|
|
|
|
#28 |
|
Super Lid
|
ik voel me wakker
Omdak vannacht een heeeeel knap meisje het ontmoet omdak me zelf niet snap
Last edited by niemand; Vandaag at 01:19. |
|
|
|
|
|
#29 | |
|
Guest
|
Citaat:
dat bij jullie in de schuur bijvoorbeeld
|
|
|
|
|
#30 |
|
Lid
|
![]() Verrot |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Über Mensch
|
kort dagje vandaag, mooi weer, heerlijk
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Ja?
|
omdat ik geen zin heb in huiswerk omdat ik een lief vriendje heb omdat het lekker weer is, en ff lekker buiten gelopen met m'n hond + kerstkaartjes op de bus gedaan ;p.
|
|
|
#33 | |
|
Guest
|
Citaat:
![]() geen zin om mn wiskunde te maken/leren. omdat ik weet dat ik nu een onvoldoende ga halen. omdat ik het toch wel ophaal omdat we zo gaan eten zin in woensdag!
|
|
|
|
|
#34 |
|
pudiecat
|
heerlijk weer ik ken een leuk meisje wel 2 en ik vind er 1 meer dan leuk, maar ik weet t niet zeker
|
|
|
#35 | |
|
LuisterNietNaarJeMoeder
|
Citaat:
|
|
|
|
#36 | |
|
pudiecat
|
Citaat:
|
|
|
|
#37 |
|
Guest
|
omdat ..... me sexy vindt :@ omdat de ggz pimps zijn omdat ik vandaag in een -bui ben
|
|
|
|
#38 |
|
FORE!!!
|
Amanda omdat ik slecht geslapen heb omdat ik Amanda mis omdat ik geen herkansingen heb en dus niet hoef te leren
|
|
|
#39 |
|
Guest
|
omdat ik nie heb geslapen omdat ik nu nie op school zit
|
|
|
|
#40 |
|
Guest
|
want de examens zijn gedaan ! omdat ik van m'n lieverd hou
|
|
|
|
#41 | |
|
Guest
|
Citaat:
examens in de winter.... kheb medelij met je
|
|
|
|
|
#42 | |
|
Guest
|
Citaat:
ik heb ze goed gekunnen en nu zijn toch gedaan
|
|
|
|
|
#43 |
|
Guest
|
omdat ik moet studeren en 't is werkelijk waar slaapverwekkend omdat ik morgen laatste examen heb
|
|