Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Liefde & Relaties (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=11)
-   -   wel of niet?! (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=57692)

malin 6 March 2006 18:56

wel of niet?!

Heej!!
Ken al poosje een leuke jonge en zit ook bij mij in de klas
Hij gaat veel met mij om enzow.. kijk veel naar mij en soms beetje sjanse. Op msn zegt die ook veel lieve dingen. Op een dag ginge we uit en ware we samen bij een disco ik kwam hem daar duz toevallig tegen.
We hebben eerst beetje gedanst enzo.. en later gingen wij met elkaar zoenen. We zijn die avond ook de hele avond met elkaar omgegaan enzo.
Maar toen.. vroeg ik aan hem wat er nauw tussen ons was en wij gingen met elkaar praten. Hij zei tegen mij: Ik vind je echt leuk en heb ook niet zomaar met je gezoent maar ik wil nu liever nog geen vaste verkering. Hij zei ook nog dat hij niet zomaar iemand zou zoenen en hij beloofde mij dat ook niet te doen.
Maar toen hij dat vertelde klapte ik dicht en durfde mijn gevoelens niet meer te zeggen. Hij weet ook dat ik niet zomaar met hem gezoent heb enzo. Maar ik durf hem nu mijn echte gevoelens voor hem niet meer te uiten. Maar hij wil nu elke dag met mij na sgool fietse en hij ging ook mee keer gwoon na de stad.
Maar nu heb ik het dus zo ver laten komen tenminste dat denk ik... dat hij denkt dat ik niets wil. Want nu doet hij soms best bot tegen mij.
Nja ook nie egt bot.. maar ik heb nie het gevoel dat ie lief tege mij doet.
Ik weet ook wel dat ik met hem moet gaan praten en mijn gevoelens moet uitleggen maar ik ben bang dat hij me afwijst. Of dat hij gaat zeggen nee ik wil nu niets vast.. Ik weet dus niet zow goed of ik nu wel of niet mijn gevoelens moet vertellen en als ik dat doe of ik der beter van word???
Kan iemand miss wat tips geve.. want de ene keer denk ik ja hij vind mij leuk en andere keer weer niet...?!

PFP 6 March 2006 20:24

misschien kan je in een serieus gesprek plotseling iets zeggen zoals, ik vind je leuk , met een stilte erachter zodat de boodschap wel overkomt

Ertje 6 March 2006 20:49

tsja, wat mij over de streep heeft geholpen is dat ze recht in mn ogen keek en zei dat ze me heel leuk vond... mss... probeer t! GOOD LUCK!!

Chrizlybeer 7 March 2006 13:19

Re: wel of niet?!

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door malin
Maar toen.. vroeg ik aan hem wat er nauw tussen ons was
Ik denk dat ik wel weet wat er dan nauw is
:z

MrInsane 7 March 2006 13:45

Gewoon alsnog vertellen wat je van hem vind, en wellicht kun je relatie beginnen of "verkering" of weet ik veel wanneer hij er ook klaar voor is

patriesje 7 March 2006 13:59

je hoeft ook niet gelijk en vaste relatie te beginnen gewoon 'verkering' zeg maar die vaste relatie komt ooit wel en het zou vast niet gelijk met hem zijn maar met een ander. en als hij wilt wachten moet je het wel accepteren. en leg toch je gevoelens op tafel en zeg dat je hem ook meer dan gewoon aardig vind....het is moeilijk maar je moet het toch een keer zeggen hoelang je wacht hoe moelijker het word :yes:

Daegron 15 March 2006 12:43

je moet gewoon je gevoelens op tafel gooien maar wel accepteren dat hij nog wilt wachten.. het is idd zo hoe langer je wacht hoe moeilijker het word, ik zou ook wel proberen uit te zoeken wanneer hij iets zou wille beginne met je maar niet te opdringerig zijn... en laat je niet aan het lijntjj houden als hij zegt dat hij egt niks wilt want kan ook gewoon zijn dat hij goede vrienden met je wilt zijn,,

en als hij echt wat voor je voelt komt een vaste relatie van zelf :)

X_vn_mii 17 March 2006 18:48

iC ben for dat iC met mij vriendj kreeg eerst gwo0n met hem uitgegaan en met hem gepraat ens als je dat lang vol houd dan k0mt ut waarschijnlijk vanself wel goed als jullie elkaar allebei leuk vindee:yes:

Chrizlybeer 17 March 2006 19:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door X_vn_mii
iC ben for dat iC met mij vriendj kreeg eerst gwo0n met hem uitgegaan en met hem gepraat ens als je dat lang vol houd dan k0mt ut waarschijnlijk vanself wel goed als jullie elkaar allebei leuk vindee:yes:
Wat heb jij met intensive care?

Eefje18 17 March 2006 22:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Chrizlybeer
Wat heb jij met intensive care?
Hahhahahaahahaha:thumbsup:

Eefje18 17 March 2006 22:54

Je moet rustig aan m vragen wat hem tegenhoudt om een vast relatie te beginnen, wat de reden is..... Omdat jij namelijk heel veel voor m voelt en niet echt duidelijkheid van m krijgt en het daar heel moielijk mee hebt. En dan zal ie precies uitleggen wat en hoezo enz, doet ie dat niet dan vraag je door en leg je je gevoelens uit, zegt ie dan weer niks dan moet je m maar laten

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 01:58.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.