|
Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop! |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Heej!!
Ken al poosje een leuke jonge en zit ook bij mij in de klas Hij gaat veel met mij om enzow.. kijk veel naar mij en soms beetje sjanse. Op msn zegt die ook veel lieve dingen. Op een dag ginge we uit en ware we samen bij een disco ik kwam hem daar duz toevallig tegen. We hebben eerst beetje gedanst enzo.. en later gingen wij met elkaar zoenen. We zijn die avond ook de hele avond met elkaar omgegaan enzo. Maar toen.. vroeg ik aan hem wat er nauw tussen ons was en wij gingen met elkaar praten. Hij zei tegen mij: Ik vind je echt leuk en heb ook niet zomaar met je gezoent maar ik wil nu liever nog geen vaste verkering. Hij zei ook nog dat hij niet zomaar iemand zou zoenen en hij beloofde mij dat ook niet te doen. Maar toen hij dat vertelde klapte ik dicht en durfde mijn gevoelens niet meer te zeggen. Hij weet ook dat ik niet zomaar met hem gezoent heb enzo. Maar ik durf hem nu mijn echte gevoelens voor hem niet meer te uiten. Maar hij wil nu elke dag met mij na sgool fietse en hij ging ook mee keer gwoon na de stad. Maar nu heb ik het dus zo ver laten komen tenminste dat denk ik... dat hij denkt dat ik niets wil. Want nu doet hij soms best bot tegen mij. Nja ook nie egt bot.. maar ik heb nie het gevoel dat ie lief tege mij doet. Ik weet ook wel dat ik met hem moet gaan praten en mijn gevoelens moet uitleggen maar ik ben bang dat hij me afwijst. Of dat hij gaat zeggen nee ik wil nu niets vast.. Ik weet dus niet zow goed of ik nu wel of niet mijn gevoelens moet vertellen en als ik dat doe of ik der beter van word??? Kan iemand miss wat tips geve.. want de ene keer denk ik ja hij vind mij leuk en andere keer weer niet...?! |
![]() |