Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Aan de Bar... (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=26)
-   -   boze machinist (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=59923)

frox 26 September 2006 22:05

boze machinist

Ik stond dus op de trein te wachten op DenHaah HS om 17:14. DE bedoeling was dat de intercity naar rotterdam om 17:16 (sppor 4) zou vertrekken waarmee ik zou meereizen. MAAAR! dr was een verdacht pakkie gevonden ergens. Dus reden er geen treinen meer van en naar DenHaag HS :( Gelukkig stonden er nog twee treinen op HS die richting Amsterredam zouden moeten gaan. Die werden later getransformeer tot treinen richting Rotturdam. Maar het was inmeiddels al 17:27 en er werd luidkeels omgeroepen:

Citaat:

de eerst volgende trein richting rotterdam is de sneltrein van 17:29 die zal vertrekken van spoor 5
En je weet hoe nederlanders zijn die willen met zn allen tegelijk die trein in ( :D ) MAAR! ik ben ook een nederlander dus ik dacht ik ben dr eerder! (en je moet dan door een tunneltje van spoor 4 naar 5) Dat feestje ging dus mooi niet door... stonden al zeker 100 mensen voor me die nog de trap op moesten om bij spoor 5 te komen. En daar boven op t perron stond het óók nog helmaal volgeladen.
Maar ik ben nog steeds een nederlander. dus ik dacht: ik ga terug! (waarom weet ik ook niet) dus ik stond te kijken hoe al die mensen aan de andere kant van het spoor met zn alle in de trein stroomden. ( :[ ) Dus ik dacht ik loopt gewoon dat stukje over t spoor ( :] ) Voor de trein langs :D
Dus ik sta eindelijk ook tussen de mensen massa ( 8-) ) Komt die machinist zn hokje uit! "hee jij daar!" ( ik: :huh: ) "ja jij" "voel jij je wel lekker!?" "jij gaat dus mooi niet met deze trein mee!!" "hou me maar tegen (ik heb gister oo kde mask zitten kijken ja!) " "IK ZEI!: JIJ GAAT NIET DEZE TREIN IN" "En als ik dat wel doe ( 8) )" met ligt geirriteerde stem: "Dan laat ik de plitie rijden, en dan zo, andere route!" ( Ál die mensen om me heen verstond dr dus geen woord van!)
"Wat zegt je?" "DAN LAAT IK JE DOOR DE POLITIE UIT DE TREIN VERWIJDEREN, MOET JE MEE NAAR HET BUREAU, EN MOET JE 250 EURO BOETTE BETALEN" "OOHww... :{ "
jaa.. daar sta je dan met je mond vol tanden :')
Die machinist klonk wel overtuigend dus ben ik maar gaan wachten op de volgende trein :+ die overigens 5 minuten later reed, dat was een intercity, sneller als een sneltrein dus... En daarmee was ik er waarschijnlijk net zo laat aangekomen op Rotturdam centraal als ik met die sneltrein was meegegaan...

weer een ervaring erbij :D

niemand 26 September 2006 22:08

Ik heb echt respect voor jou

AMF 26 September 2006 22:10

:d randdebiel

frox 26 September 2006 22:18

Citaat:

Origineel gepost door niemand
Ik heb echt respect voor jou

danku :love:

Prestige 26 September 2006 22:30

Je bent een baas.

al had je gewoon kunnen instappen, die klote machinisten denken ook dat ze alles kunnen maken :')

niemand 26 September 2006 22:30

Citaat:

Origineel gepost door frox
danku :love:

je weet toch vriendje

PFP 26 September 2006 22:57

ik stond laatst op lelylaan, was iemand gaan schijten in de trein op het perron ofzo, ging echt over mn nek vieze diarree

moet weer kokken

AmbyPur 26 September 2006 22:58

waar smilies al niet goed voor zijn

leuk verteld 8-)

AMF 26 September 2006 23:10

Citaat:

Origineel gepost door PFP
ik stond laatst op lelylaan, was iemand gaan schijten in de trein op het perron ofzo, ging echt over mn nek vieze diarree

moet weer kokken

gadverredamme :D

PFP 26 September 2006 23:15

Citaat:

Origineel gepost door AMF
gadverredamme :D

ja moet vast een dikke surinamer zijn geweest die 10 kilo roti naar buiten heeft gedrukt.

Echt dat sommige mensen zo enorm kunnen stinken

aaah ik ga echt bijna weer over mn nek :kots:

bartje518 27 September 2006 08:50

Een boefje ben je ook hé :)

The6thgate 27 September 2006 08:58

ik ben ook n keer tussen slagbomen doorgelopen om een trein te halen (stonden 2 treinen stil) en dat soort zaken worden inderdaad totaal niet gewaardeerd door ns personeel :P

n0sf3ratu 27 September 2006 09:32

nee die lui hebbe dikke trauma's aan zelfmoordacties en dergelijke. Sommige lui zijn daardoor zelf arbeidsongeschikt geworden en jij steekt dat gewoon de gek aan. Maar je verteld het leuk. Mask blijft ook leuk om te zien.

3rd boetah 27 September 2006 09:57

als de spoorwegpolitie dat ziet ben je iets van 150 doekoes achteruit. Kijken of je dan nog zo blijt je verhaaltje doet :z

chica 27 September 2006 10:55

Geweldig:d

Zoiets zou ik dus echt nooit doen.. Ik zie al helemaal voor me dat ik met mijn getrainde lijf dat perron niet meer op kan komen:+

3rd boetah 27 September 2006 11:58

In Uitgeest flikten ze dat gezeik trouwens ook aldoor. Dan ging iedereen dus lekker over het spoor lopen ipv een tering end om.

biffyclyro 27 September 2006 14:05

Ik vind zulke dingen toch echt niet grappig.. Ik snap niet dat mensen zo het spoor oversteken, waar dan ook..

frox 27 September 2006 14:38

Citaat:

Origineel gepost door 3rd boetah
als de spoorwegpolitie dat ziet ben je iets van 150 doekoes achteruit. Kijken of je dan nog zo blijt je verhaaltje doet :z

ik ben bang van niet :')
meer van oke meneer, ja meneer, ik zal het nooit meer doen meneer...

@karina: dat ligt bij jou denk ik ook wel anders...

3rd boetah 27 September 2006 15:24

Citaat:

Origineel gepost door biffyclyro
Ik vind zulke dingen toch echt niet grappig.. Ik snap niet dat mensen zo het spoor oversteken, waar dan ook..

najaaaaa, hier kun je niet onder het spoor door, dus als ik naar de andere kant van mijn plaatsje wil moet ik helemaal via Castricum of Alkmaar? :( Als het aan jou ligt dus. :z

Stevie 27 September 2006 21:25

mafkeez

Kolkie 28 September 2006 08:22

cool

biffyclyro 28 September 2006 13:40

Citaat:

Origineel gepost door 3rd boetah
najaaaaa, hier kun je niet onder het spoor door, dus als ik naar de andere kant van mijn plaatsje wil moet ik helemaal via Castricum of Alkmaar? :( Als het aan jou ligt dus. :z

Maar ik neem aan dat je wel op een 'legale' manier over het spoor kunt

Pakspul 28 September 2006 14:01

Citaat:

Origineel gepost door chica
Geweldig:d

Zoiets zou ik dus echt nooit doen.. Ik zie al helemaal voor me dat ik met mijn getrainde lijf dat perron niet meer op kan komen:+

Wedstrijd eten getraind lichaam?

chica 28 September 2006 15:47

Citaat:

Origineel gepost door Pakspul
Wedstrijd eten getraind lichaam?

Eerder Wedstrijd wie het slechtste is in gymnastiek lichaam:+

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 21:55.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.