Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Aan de Bar...
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan!

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Prev Vorige Bericht   Volgende Bericht Next
Oud 26 September 2006, 22:05   #1
frox
pudiecat

frox's Avatar

Red face boze machinist

Ik stond dus op de trein te wachten op DenHaah HS om 17:14. DE bedoeling was dat de intercity naar rotterdam om 17:16 (sppor 4) zou vertrekken waarmee ik zou meereizen. MAAAR! dr was een verdacht pakkie gevonden ergens. Dus reden er geen treinen meer van en naar DenHaag HS Gelukkig stonden er nog twee treinen op HS die richting Amsterredam zouden moeten gaan. Die werden later getransformeer tot treinen richting Rotturdam. Maar het was inmeiddels al 17:27 en er werd luidkeels omgeroepen:

Citaat:
de eerst volgende trein richting rotterdam is de sneltrein van 17:29 die zal vertrekken van spoor 5
En je weet hoe nederlanders zijn die willen met zn allen tegelijk die trein in ( ) MAAR! ik ben ook een nederlander dus ik dacht ik ben dr eerder! (en je moet dan door een tunneltje van spoor 4 naar 5) Dat feestje ging dus mooi niet door... stonden al zeker 100 mensen voor me die nog de trap op moesten om bij spoor 5 te komen. En daar boven op t perron stond het óók nog helmaal volgeladen.
Maar ik ben nog steeds een nederlander. dus ik dacht: ik ga terug! (waarom weet ik ook niet) dus ik stond te kijken hoe al die mensen aan de andere kant van het spoor met zn alle in de trein stroomden. ( ) Dus ik dacht ik loopt gewoon dat stukje over t spoor ( ) Voor de trein langs
Dus ik sta eindelijk ook tussen de mensen massa ( ) Komt die machinist zn hokje uit! "hee jij daar!" ( ik: ) "ja jij" "voel jij je wel lekker!?" "jij gaat dus mooi niet met deze trein mee!!" "hou me maar tegen (ik heb gister oo kde mask zitten kijken ja!) " "IK ZEI!: JIJ GAAT NIET DEZE TREIN IN" "En als ik dat wel doe ( )" met ligt geirriteerde stem: "Dan laat ik de plitie rijden, en dan zo, andere route!" ( Ál die mensen om me heen verstond dr dus geen woord van!)
"Wat zegt je?" "DAN LAAT IK JE DOOR DE POLITIE UIT DE TREIN VERWIJDEREN, MOET JE MEE NAAR HET BUREAU, EN MOET JE 250 EURO BOETTE BETALEN" "OOHww... "
jaa.. daar sta je dan met je mond vol tanden
Die machinist klonk wel overtuigend dus ben ik maar gaan wachten op de volgende trein die overigens 5 minuten later reed, dat was een intercity, sneller als een sneltrein dus... En daarmee was ik er waarschijnlijk net zo laat aangekomen op Rotturdam centraal als ik met die sneltrein was meegegaan...

weer een ervaring erbij

Laatst aangepast door frox : 26 September 2006 om 22:17
frox is offline   Met citaat antwoorden

Berichting Regels