|
Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 | |
pudiecat
|
![]()
Ik stond dus op de trein te wachten op DenHaah HS om 17:14. DE bedoeling was dat de intercity naar rotterdam om 17:16 (sppor 4) zou vertrekken waarmee ik zou meereizen. MAAAR! dr was een verdacht pakkie gevonden ergens. Dus reden er geen treinen meer van en naar DenHaag HS
![]() Citaat:
![]() Maar ik ben nog steeds een nederlander. dus ik dacht: ik ga terug! (waarom weet ik ook niet) dus ik stond te kijken hoe al die mensen aan de andere kant van het spoor met zn alle in de trein stroomden. ( ![]() ![]() ![]() Dus ik sta eindelijk ook tussen de mensen massa ( ![]() ![]() ![]() "Wat zegt je?" "DAN LAAT IK JE DOOR DE POLITIE UIT DE TREIN VERWIJDEREN, MOET JE MEE NAAR HET BUREAU, EN MOET JE 250 EURO BOETTE BETALEN" "OOHww... ![]() jaa.. daar sta je dan met je mond vol tanden ![]() Die machinist klonk wel overtuigend dus ben ik maar gaan wachten op de volgende trein ![]() weer een ervaring erbij ![]()
zuurkool ≠ koolzuur Dat je het weet. Laatst aangepast door frox : 26 September 2006 om 22:17 |
|
![]() |
![]() |