Heyzz,
Hoi, ik ben vreselijk verliefd op een meisje op mijn school. Ze is 14 en ik ben 15. Ze had eerst verkering met een andere jongen die niet op onze school zat, maar ze zei tegen mij dat ze het daarmee uitgemaakt had. We zaten elkaar een beetje te versieren enzo, en van het 1 kwam het ander, we hebben al vaak gezoend. Maar nog geen verkering, dat wou ze niet omdat ze het nog moeilijk had dat het uit was met haar vriend. Maar wat blijkt: ik heb een gesprek opgevangen van 1 van haar vriendinnen dat ze het vanmiddag uitzou maken met die vriend??!!!
Dus ze had toch nog met die vriend. Dit doet mij erg pijn, ze weet niet dat ik het weet, en ik ben er erg onzeker van of ik dit aan haar moet vertellen of het wel waar is. Haar msn naam gaat ook altijd nog om die andere jongen. Ze heeft wel al een paar keer gezegd dat ze mij ook leuk vind? Daarom begrijp ik het juist niet. We zijn al een paar keer alleen met elkaar geweest en echt ik was in Heaven

Ik weet echt niet meer wat ik nu moet doen, kan iemand mij AUB helpen? Een wanhopig en verliefd iemand :S