Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

Antwoord

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 13 March 2006, 18:42   #1
somebody_15
Guest

Standaard Hopeloos geval

Heyzz,

Hoi, ik ben vreselijk verliefd op een meisje op mijn school. Ze is 14 en ik ben 15. Ze had eerst verkering met een andere jongen die niet op onze school zat, maar ze zei tegen mij dat ze het daarmee uitgemaakt had. We zaten elkaar een beetje te versieren enzo, en van het 1 kwam het ander, we hebben al vaak gezoend. Maar nog geen verkering, dat wou ze niet omdat ze het nog moeilijk had dat het uit was met haar vriend. Maar wat blijkt: ik heb een gesprek opgevangen van 1 van haar vriendinnen dat ze het vanmiddag uitzou maken met die vriend??!!!
Dus ze had toch nog met die vriend. Dit doet mij erg pijn, ze weet niet dat ik het weet, en ik ben er erg onzeker van of ik dit aan haar moet vertellen of het wel waar is. Haar msn naam gaat ook altijd nog om die andere jongen. Ze heeft wel al een paar keer gezegd dat ze mij ook leuk vind? Daarom begrijp ik het juist niet. We zijn al een paar keer alleen met elkaar geweest en echt ik was in Heaven Ik weet echt niet meer wat ik nu moet doen, kan iemand mij AUB helpen? Een wanhopig en verliefd iemand :S
  Met citaat antwoorden
Oud 13 March 2006, 19:09   #2
ash-hôôle
Super Lid

ash-hôôle's Avatar

Standaard

Niet achterna lopen in ieder geval..ze houdt je aan het lijntje.. en dat pik je natuurlijk niet..!
I never would have loaded up a 44 and put myself behind a jail house door if it hadn't been for love. Four cold walls against my will but at least I know she's lying still. Four cold walls without parole, Lord have mercy on my soul.
ash-hôôle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 March 2006, 20:55   #3
somebody_15
Guest

Standaard

Ja inderdaad, dat gevoel krijg ik ook elke keer als ik weer thuis ben van school... maarja dan kom ik de volgende dag weer op school en zie ik haar weer in de pauze, loop ik naar haar toe. En dan hebben we weer een leuk gesprek al weten we vaak niet wat we moeten zeggen. Ik vind haar gewoon zoo leuk en ik kan haar niet uit mijn hoofd zetten. Ik weet gewoon dat zij ook wat voor mij voelt.
  Met citaat antwoorden
Oud 13 March 2006, 21:01   #4
somebody_15
Guest

Standaard

En ik moet er nog even bijzeggen dat ze me laatst ook een smsje gestuurd heeft, dat ze wat meer contact met me wil
  Met citaat antwoorden
Oud 14 March 2006, 15:51   #5
ash-hôôle
Super Lid

ash-hôôle's Avatar

Standaard

Als ik jouw was zou ik haar achter jouw aan laten gaan.. want ze probeert niet echt het alleen bij jouw te laten.
Probeer haar te versieren, maar blijf niet aan haar plakken.
I never would have loaded up a 44 and put myself behind a jail house door if it hadn't been for love. Four cold walls against my will but at least I know she's lying still. Four cold walls without parole, Lord have mercy on my soul.
ash-hôôle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 March 2006, 21:39   #6
somebody_15
Guest

Standaard

oke thanks, . Zal ik doen. Ik heb haar vanmiddag nog gesproken en gevraagt of ze nog met die jongen had. Ze zei: nee, ik heb niet meer met hem, maar hij beld me nog vaak om wat te gaan doen. Ik geloof haar wel. Maarja verder misschien iemand nog een tip ???? Alvast bedankt,,
  Met citaat antwoorden
Oud 15 March 2006, 07:37   #7
MrInsane
Guest

Standaard

Die meid is wel slim, ze pikt verdomme onze mannelijke trucjes af door van twee walletjes te eten

Nee maar even serieus, je wordt aan het lijntje gehouden en als ik jouw was zou ik er niet meer op ingaan en op zoek gaan naar een lekkere chick.
  Met citaat antwoorden
Oud 15 March 2006, 07:42   #8
Sander
Medewerker

Sander's Avatar

Standaard

Maar zoals de topic titel al zegt, hij is een hopeloos geval.
Dus hoogstwaarschijnlijk blijft hij gewoon achter haar aan lopen, tot ze genoeg van hem heeft en een andere jongen gaat gebruiken.

Berichting Regels