Enkele bericht bekijken
Oud 25 July 2006, 19:39   #90
Mieketjeuh
Guest

Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Jamiel
ik vind dat je relatie al apot is als je partner met iemand anders gaat zoenen. Zoenen/seks is iets intiems als je een relatie hebt, je kan dat gevoel met niemand anders delen omdat het dan anders voelt: het is een ander persoon.

Meestal is het alleen de spanning als men vreemdgaat.
Hoeveel mensen voelen zich gigantisch kut achteraf?
Er is gewoon altijd een reden waarom iemand binnen een relatie vreemdgaat. Alcohol zorgt ervoor dat je ware gevoelens naar boven komen. Als mijn vriend vreemd zou gaan en hij zou zeggen : " ik was aangeschoten " dan is dat bullshit, een vette smoes.
het punt van mij is: als je nix voor die ander persoon voelt, is die seks/zoenen niet intiem waardoor je dat gevoel ook niet hoeft te delen en al dat romantisch gedoe. ik heb m'n vriend bedrogen (ik was dronken, had m'n vriend 2 weken niet gezien, was op vakantie, bla bla bla) maar achteraf wilde ik geen msn van die jongen, geen gsm nr, geen adres, gewoon nix. OMDAT ik nix voelde voor die persoon en nix deelde met hem en nix wou met hem.

ik vind bedriegen meer het mentale (de gedachten) dan het fysieke (zoenen, seks hebben, aanraken,...)!! dus als een jongen heel de tijd over een ander meisje droomt enzo dan vind ik dat véél erger dan hij eens met een ander kust

wat de meesten hier bedriegen noemen "1 keer zoenen met een ander en het is voor mij gedaan" vind ik gewoon hypocriet en onvolwassen. je mooie leven samen weggooien voor 1 foutje? waarom hem dan niet meteen dumpen als hij het verkeerde soort brood van bij de bakker meebrengt

pff... waar gaan we naartoe!! wees wat verdraagzamer en minder jaloers
  Met citaat antwoorden