|
Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
![]() |
#1 | |
Guest
|
![]() Citaat:
ik vind bedriegen meer het mentale (de gedachten) dan het fysieke (zoenen, seks hebben, aanraken,...)!! dus als een jongen heel de tijd over een ander meisje droomt enzo dan vind ik dat véél erger dan hij eens met een ander kust wat de meesten hier bedriegen noemen "1 keer zoenen met een ander en het is voor mij gedaan" vind ik gewoon hypocriet en onvolwassen. je mooie leven samen weggooien voor 1 foutje? waarom hem dan niet meteen dumpen als hij het verkeerde soort brood van bij de bakker meebrengt pff... waar gaan we naartoe!! wees wat verdraagzamer en minder jaloers |
|
![]() |
![]() |
#2 | |
Lid
|
![]() Citaat:
oh en jij kan nog niet eens echt van volwassenheid spreken zie ik |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Guest
|
![]() Citaat:
en types zoals mij? wie ben ik? weet jij dat? nee, je kent me helemaal niet... mijn moraal is gewoon: faire et laisser faire (voor als je frans verstaat) |
|
![]() |
![]() |
#4 | ||||
Guest
|
![]() Citaat:
Heel spannend hoor , met een ander iets doen wat je met je partner bijvoorbeeld niet zou kunnen uitproberen... Citaat:
Iets wat jullie altijd met elkaar deelden, geeft hij over op een ander persoon, plus de spannende dingen die hij nooit met jou zou doen en ze hebben van het lichamelijke ontzettend genoten. Het zou dus eigenlijk heel leuk voor jou moeten zijn als het jou niks uit zou maken. Citaat:
Citaat:
" oh met 4 meiden wezen zoenen en met 1 meid naar bed geweest. " " och, zolang het maar lichamelijk was... " ![]() |
||||
![]() |