Enkele bericht bekijken
Oud 11 December 2006, 22:14   #625
Spelleider
Guest

Standaard

Biffyclyro en Babydress komen diep in de nacht terug uit de dorpskroeg en giebelen om wat er die avond is gebeurd. “Die Sander probeert sinds zijn vrouw dood is alles waar een gat in zit te versieren!” gniffelt Biffyclyro. “Ja..volgens mij ging het al heel lang niet meer zo goed tussen die twee,” zegt Babydress. “Nee, je dat hebt dat verhaal toch wel gehoord van Sander en AmbyPur?” vraagt Biffyclyro. “Nee?” antwoordt Babydress verbaasd, “Wat is er gebeurd dan?” “Ooh..nouja naar het schijnt hebben zij het een en ander uitgespookt en is Sanne een keer komen binnenwandelen terwijl ze bezig waren!” vertelt Biffyclyro, “Daarom moest ik ook zo lachen toen hij vanavond jou probeerde te versieren!” Babydress giebelt opnieuw “Ja,” zegt ze, “en hij stonk uit z’n mond naar de alcohol…echt niet normaal gewoon! Wat een viespeuk.”
Eenmaal bij de straat van Biffyclyro aangekomen nemen de dames afscheid en geven elkaar een dikke zoen op de wang. “Spreek je morgen wel!” roept Biffyclyro terwijl ze richting haar voordeur loopt. Net als ze de sleutel in het slot steekt hoort ze verderop in de straat gegrom en iets later klinkt er de ijselijke gil van Babydress. Haar gil gaat door merg en been, en Biffyclyro rent verschrikt in de richting die haar vriendin opging. Maar ze is al te laat, Biffyclyro ziet nog net dat een weerwolf de struiken induikt. Op de stoep ligt haar vriendin met een lijkbleek gezicht en een plas bloed om zich heen.

1) Sanne (wolfsbane)
2) Tyskie (tovenaar)
3) Stevie (weerwolf)
4) AmbyPur
5) Biffyclyro
6) Frox (dorpeling)
7) Dunja
8 ) ash-hôôle (dorpeling)
9) Sander
10) Saarah
11) niemand (dorpeling)
12) Babydress (dorpeling)
13) Impressions (dorpeling)
14) anneke01 (dorpeling)
15) Prestige (dorpeling)

Gedood door de dorpelingen
Gedood door de weerwolven

De dorpelingen kunnen tot morgenavond 22.00 stemmen. Zij moeten dit keer weer een weerwolf wegstemmen, anders is het spelletje verloren door de dorpelingen. Succes!

De uitslag komt morgen later want ik ga morgenavond naar Blue Man Group, dus ben pas laat thuis.
  Met citaat antwoorden