Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Aan de Bar...
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan!

Antwoord

Onderwerpopties Waardering: Onderwerp waardering: 2 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergavemodus
Oud 11 December 2006, 22:14   #1
Spelleider
Guest

Standaard

Biffyclyro en Babydress komen diep in de nacht terug uit de dorpskroeg en giebelen om wat er die avond is gebeurd. “Die Sander probeert sinds zijn vrouw dood is alles waar een gat in zit te versieren!” gniffelt Biffyclyro. “Ja..volgens mij ging het al heel lang niet meer zo goed tussen die twee,” zegt Babydress. “Nee, je dat hebt dat verhaal toch wel gehoord van Sander en AmbyPur?” vraagt Biffyclyro. “Nee?” antwoordt Babydress verbaasd, “Wat is er gebeurd dan?” “Ooh..nouja naar het schijnt hebben zij het een en ander uitgespookt en is Sanne een keer komen binnenwandelen terwijl ze bezig waren!” vertelt Biffyclyro, “Daarom moest ik ook zo lachen toen hij vanavond jou probeerde te versieren!” Babydress giebelt opnieuw “Ja,” zegt ze, “en hij stonk uit z’n mond naar de alcohol…echt niet normaal gewoon! Wat een viespeuk.”
Eenmaal bij de straat van Biffyclyro aangekomen nemen de dames afscheid en geven elkaar een dikke zoen op de wang. “Spreek je morgen wel!” roept Biffyclyro terwijl ze richting haar voordeur loopt. Net als ze de sleutel in het slot steekt hoort ze verderop in de straat gegrom en iets later klinkt er de ijselijke gil van Babydress. Haar gil gaat door merg en been, en Biffyclyro rent verschrikt in de richting die haar vriendin opging. Maar ze is al te laat, Biffyclyro ziet nog net dat een weerwolf de struiken induikt. Op de stoep ligt haar vriendin met een lijkbleek gezicht en een plas bloed om zich heen.

1) Sanne (wolfsbane)
2) Tyskie (tovenaar)
3) Stevie (weerwolf)
4) AmbyPur
5) Biffyclyro
6) Frox (dorpeling)
7) Dunja
8 ) ash-hôôle (dorpeling)
9) Sander
10) Saarah
11) niemand (dorpeling)
12) Babydress (dorpeling)
13) Impressions (dorpeling)
14) anneke01 (dorpeling)
15) Prestige (dorpeling)

Gedood door de dorpelingen
Gedood door de weerwolven

De dorpelingen kunnen tot morgenavond 22.00 stemmen. Zij moeten dit keer weer een weerwolf wegstemmen, anders is het spelletje verloren door de dorpelingen. Succes!

De uitslag komt morgen later want ik ga morgenavond naar Blue Man Group, dus ben pas laat thuis.
  Met citaat antwoorden
Oud 12 December 2006, 23:15   #2
Spelleider
Guest

Standaard

De dorpelingen hebben wederom een juiste keuze gemaakt, Saarah is opgehangen door de dorpelingen.

1) Sanne (wolfsbane)
2) Tyskie (tovenaar)
3) Stevie (weerwolf)
4) AmbyPur
5) Biffyclyro
6) Frox (dorpeling)
7) Dunja
9) Sander
10) Saarah (weerwolf)
11) niemand (dorpeling)
14) anneke01 (dorpeling)
15) Prestige (dorpeling)

Het overgebleven wolfje mag mij morgen voor 22.00 laten weten wie hij of zij wil oppeuzelen! De ziener mag een functie opvragen
  Met citaat antwoorden
Oud 13 December 2006, 20:45   #3
Spelleider
Guest

Standaard

Dunja de dorpsheks is de hele dag al onrustig. Haar kikkerbillensoep is mislukt, de kruidenthee smaakt niet zoals hij hoort te smaken en in haar glazen bol ziet ze niet meer dan af en toe een lichtflits. Misschien ligt het aan het feit dat het vannacht volle maan wordt. Die nacht moest ze maar eens vroeg naar bed gaan, waarschijnlijk zal ze zich morgen een stuk beter voelen. Voordat ze gaat slapen loopt Dunja nog even naar buiten om een spreuk uit te spreken over de planten in haar tuintje. Als ze weer binnen is kruipt ze direct haar lekkere warme bedje in. Ze is alleen vergeten de deur op slot te doen, en al snel staat deze op een kiertje door de harde wind die erop staat. Dunja slaapt overal doorheen…
Rond middernacht klinkt er gerommel aan de deur, en een zacht gegrom. Dunja opent even haar ogen, denkt dat het de wind is, en slaapt lekker verder. Nog geen tien minuten later wordt de buurt opgeschrikt door een ijselijke gil…

1) Sanne (wolfsbane)
2) Tyskie (tovenaar)
3) Stevie (weerwolf)
4) AmbyPur
5) Biffyclyro
6) Frox (dorpeling)
7) Dunja (dorpeling)
9) Sander
10) Saarah (weerwolf)
11) niemand (dorpeling)
14) anneke01 (dorpeling)
15) Prestige (dorpeling)

De overgebleven dorpelingen mogen mij voor morgenavond 22.00 een pm sturen. Ik moet morgenavond werken dus misschien is de uitslag iets later
  Met citaat antwoorden
Oud 14 December 2006, 21:37   #4
Spelleider
Guest

Standaard

1) Sanne (wolfsbane)
2) Tyskie (tovenaar)
3) Stevie (weerwolf)
4) AmbyPur (weerwolf)
5) Biffyclyro (dorpeling)
6) Frox (dorpeling)
7) Dunja (dorpeling)
9) Sander (ziener)
10) Saarah (weerwolf)
11) niemand (dorpeling)
14) anneke01 (dorpeling)
15) Prestige (dorpeling)

Gefeliciteerd dorpelingen! Jullie hebben het spel gewonnen
  Met citaat antwoorden
Oud 14 December 2006, 21:39   #5
Spelleider
Guest

Standaard

Verder, het weerwolfspel gaat 2 weken de koelkast in, om te zorgen dat de lol er niet vanaf gaat. 28dec mag er dus weer een nieuw spel van start gaan

In dit topic kan nagepraat worden. De deelnemerslijst mag dus ook pas op 28dec gemaakt worden, voor die tijd mag je je niet inschrijven.
  Met citaat antwoorden
Oud 14 December 2006, 21:40   #6
biffyclyro
Lid

biffyclyro's Avatar

Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Spelleider Bekijk Bericht
Verder, het weerwolfspel gaat 2 weken de koelkast in, om te zorgen dat de lol er niet vanaf gaat. 28dec mag er dus weer een nieuw spel van start gaan
hé en dat bepaal jij maar even?!
ik heb niks anders te doen dan spelleidertje te spelen

nou ja dan ga ik maar verhaaltjes typen en posten als aparte topics hè
Oud 15 December 2006, 11:36   #7
Saarah
Girls JustWannaHave Fun

Saarah's Avatar

Standaard

Citaat:

In dit topic kan nagepraat worden. De deelnemerslijst mag dus ook pas op 28dec gemaakt worden, voor die tijd mag je je niet inschrijven.
Oh, ik had dit niet gezien. Oké dan.
Saarah is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 December 2006, 23:19   #8
AmbyPur
Lid

Standaard

Citaat:
1) Sanne (wolfsbane)
2) Tyskie (tovenaar)
3) Stevie (weerwolf)
4) AmbyPur (weerwolf)
5) Biffyclyro (dorpeling)
6) Frox (dorpeling)
7) Dunja (dorpeling)
9) Sander (ziener)
10) Saarah (weerwolf)
11) niemand (dorpeling)
14) anneke01 (dorpeling)
15) Prestige (dorpeling)

Gefeliciteerd dorpelingen! Jullie hebben het spel gewonnen
Gefeliciteerd hoor

Ik moet zeggen dat ik zelf een domme fout heb gemaakt toen ik Dunja heb opgegeten (smaakte wel trouwens ). Ik ging er van uit dat jullie al wel zeker wisten dat ik de weerwolf was (omdat Sander de ziener zou zijn en Biffy's correcte theorie). En als ik moest verliezen wilde ik het liefst verliezen van Sander en Biffy Maar toen ik terug kwam van m'n werk en las dat Biffy dus nog helemaal niet zeker wist wie ze als wolf moest zien besefte ik dat ik beter Sander op had kunnen eten en er voor had kunnen zorgen dat Biffy Dunja eruit zou hebben gestemd, dan had ik gewonnen Maarja een les om van te leren op naar de volgende, ik ben ook vóór een nieuwe als er tenminste genoeg mensen willen meedoen
AmbyPur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 December 2006, 15:10   #9
biffyclyro
Lid

biffyclyro's Avatar

Standaard

Citaat:
Origineel gepost door AmbyPur Bekijk Bericht
Gefeliciteerd hoor

Ik moet zeggen dat ik zelf een domme fout heb gemaakt toen ik Dunja heb opgegeten (smaakte wel trouwens ). Ik ging er van uit dat jullie al wel zeker wisten dat ik de weerwolf was (omdat Sander de ziener zou zijn en Biffy's correcte theorie). En als ik moest verliezen wilde ik het liefst verliezen van Sander en Biffy Maar toen ik terug kwam van m'n werk en las dat Biffy dus nog helemaal niet zeker wist wie ze als wolf moest zien besefte ik dat ik beter Sander op had kunnen eten en er voor had kunnen zorgen dat Biffy Dunja eruit zou hebben gestemd, dan had ik gewonnen Maarja een les om van te leren op naar de volgende, ik ben ook vóór een nieuwe als er tenminste genoeg mensen willen meedoen
nou ik had sowieso jou opgehangen hoor
zei alleen dat dunja net iets minder te vertrouwen was dan sander

Berichting Regels