Enkele bericht bekijken
Oud 13 December 2006, 16:37   #9
Tyskie
Lid

Tyskie's Avatar

Standaard

Citaat:
Origineel gepost door biffyclyro Bekijk Bericht
weet het niet 100% zeker want heb ff gezocht maar kan het nu niet vinden..
anyway, daar gaat het nu niet om.
ik vind het allemaal wel best. ben dan wel fanatiek enzo maarre het blijft een spelletje hè?
en volgens mij maakt het nog geen fuck uit of sander of babydress er nou uitgestuurd zou zijn want sander geeft de laatste ziener-info toch niet (tenminste: heb het nog nergens zien staan )
Mja.. hij heeft het druk he. Misschien had-ie ook wel de functie van Saarah opgevraagd.

En naar mijn idee maakt het wel iets uit. Op het moment dat Stevie er uit gestemd werd, was dat met name na aanleiding van het roepen van Babydress. Je weet niet of Stevie op dat moment er anders ook uit zou gaan.. Jij ging al voor Sander, de rest is nogal volgzaam...
Dus het maakt zeker wel uit, namelijk winst of verlies in het spel!

En het is inderdaad een spelletje, maar regels zijn er niet voor niets. De meest fundamentele regel in het spel is dat je NIET openbaar maakt welke functie je hebt. Door een screenshot te versturen ga je 100% tegen deze regel in. Dan kun je beter niet meedoen, want dan snap je de lol van de kern van het spelletje gewoon niet. Als je op msn je functie vertelt, idem!
Door aanwijzingen in dit topic moet je mensen zo ver krijgen dat ze op een bepaalde manier stemmen.. niet door je functie te verraden.

Maar nogmaals.. ik weet niet op welke wijze babydress en sander hebben gehandeld. Maar ik vind de manier waarop het gegaan is gewoon niet zuiver klinken. Maar misschien heeft-ie zich per ongeluk verluld. Nog steeds niet netjes. Maar ik geloof echt niet dat Babydress puur op basis van wat in dit topic staat heeft gehandeld.