|
Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
![]() |
#9 | |
Lid
|
![]() Citaat:
En naar mijn idee maakt het wel iets uit. Op het moment dat Stevie er uit gestemd werd, was dat met name na aanleiding van het roepen van Babydress. Je weet niet of Stevie op dat moment er anders ook uit zou gaan.. Jij ging al voor Sander, de rest is nogal volgzaam... Dus het maakt zeker wel uit, namelijk winst of verlies in het spel! En het is inderdaad een spelletje, maar regels zijn er niet voor niets. De meest fundamentele regel in het spel is dat je NIET openbaar maakt welke functie je hebt. Door een screenshot te versturen ga je 100% tegen deze regel in. Dan kun je beter niet meedoen, want dan snap je de lol van de kern van het spelletje gewoon niet. Als je op msn je functie vertelt, idem! Door aanwijzingen in dit topic moet je mensen zo ver krijgen dat ze op een bepaalde manier stemmen.. niet door je functie te verraden. Maar nogmaals.. ik weet niet op welke wijze babydress en sander hebben gehandeld. Maar ik vind de manier waarop het gegaan is gewoon niet zuiver klinken. Maar misschien heeft-ie zich per ongeluk verluld. Nog steeds niet netjes. Maar ik geloof echt niet dat Babydress puur op basis van wat in dit topic staat heeft gehandeld.
![]() |