|
Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
![]() |
#11 |
Lid
|
![]()
Dat denk ik niet.. denk dat de name-dropping-strategy van Anneke dit keer per toeval juist was.. Verder voegt ze echt helemaal niets toe aan het topic.
Wat me verder opviel tijdens het lezen van dit topic was dat jij echt het ophangen van Amber hebt voorkomen.. In plaats daarvan ging je vrij stellig over op Sanne. Ik vertrouw je wel, maar het is wel zonde.. want anders was Amber er nu al uitgeweest en waren de wolven wellicht wel op wolfsbane Sanne gestuit. Ik snapte de Sanne-verdenkingen op dat moment ook niet echt, aangezien ze weliswaar stil was, maar ik vond haar behoorlijk oprecht. En in die fase van het spel vond ik enkel stil zijn geen reden an sich om iemand op te hangen. Maar watskeburt, iskeburt... En ik wilde bij deze wat kritisch tegenwicht bieden aan je prachtige vondst over Saarah. ![]() Ook opvallend was dat Saarah direct insprong toen jij overschakelde van Amber naar Sanne. Kwam haar natuurlijk erg goed uit om een medewolf te beschermen? Op basis van posts en gedrag is Amber voor mij nog steeds verdachte nummer 1 trouwens. Enige andere optie is volgens mij Dunja. Sander = ziener. Biffy is te vertrouwen volgens ziener. Dus als de ziener informatie over Dunja of Amber heeft opgevraagd kan het gedaan zijn. Met dat sutkje kom ik bij mijn laatste punt.. Hoe zit het nou met het gedrag van Babydress?? De enige verklaring die ik kan bedenken is de volgende: Babydress en Sander zijn redelijk close/ bevriend/ whatever. Hebben elkaar ook op msn volgens mij, Sander noemde haar ook bij haar voornaam (Lisa) in dit topic. Ik denk (!) dus dat Sander teveel gezegd heeft op msn tegen Babydress.. Dat hij haar functie had opgevraagd (?) en zo wist dat zij een dorpeling was. Hij zou haar kunnen hebben verteld wat hij al wist. Namelijk dat Biffy en ik geen wolven waren, maar Stevie wel. Als reactie daarop kwam Babydress plots in dit topic over als de ziener, door zeer stellig te zeggen dat Stevie wolf was... Terwijl Sander al langer gereserveerder met zijn bevindingen kwam, waardoor hij niet altijd als ziener gezien werd (wat niet erg was, want zodra hij opgegeten zou worden zouden wij het weten). De smilie-post vind ik nog steeds geen discutabele opmerking van Sander over zijn rol, want die paste in de context (de directe vraag van Stevie). Wel denk ik dus dat hij te loslippig is geweest tegenover Babydress, wat nadelige invloed heeft gehad voor de weerwolven... Maar dit is slechts, geheel in lijn van dit topic, een theorie.. hoor natuurlijk graag van Sander en/of Babydress hoe het nou echt zat. Want dat gedrag van Babydress in dit topic klopt van geen kanten in mijn ogen, en daar doet haar 'verklaring' niets aan af.