Citaat:
Origineel gepost door Tyskie
Het zelfde verhaal geldt in feite voor Headliner en Saarah...
|
Hé, daar ben ik het even niet mee eens. Over appelshampoo enzo heb ik gepost dat ik op haar stemde en waarom. In het begin postte ik heel weinig, maarja, toen waren er amper mensen gedood en dus voor mij amper aanknopingspunten.
Zo actief als jullie ben ik niet nee, maar dat kan ik gewoon niet.
Dan nu even mijn voorlopige verdenkingen. (Voorlopig omdat de wolvenronde nog moet komen en die kan natuurlijk dingen veranderen).
Biffy en Tyskie vertrouw ik nu wel. Natuurlijk kán het zijn dat ze een medewolf opgeofferd hebben, maar daar geloof ik niet zo in.
Citaat:
ik vind wel dat bobba ietsje veel de nadruk legt op tyskie&mij, maar dat is natuurlijk niet verdacht hè?
|
Ik weet niet goed wat ik ervan moet denken. Het is ook de eerste keer dat hij meespeelt (toch?). Mja, het is wel raar dat hij jullie zo verdenkt, terwijl daar eigenlijk geen redenen voor zijn.
Headliner vertrouw ik ook, aangezien hij als eerste de naam van appelshampoo naar voor bracht. Maar anderzijds schoot me iets te binnen terwijl ik dit typte.
Hij zei gewoon:
Citaat:
appelshampoo
zij is een wolf
|
Natuurlijk kan dit gewoon toeval geweest zijn... Maar hij zegt het met zoveel zekerheid, én het is nog juist ook. Terwijl hij het op dat moment helemaal niet kon weten, TENZIJ... hij een wolf is.
Ja, nu ik er beter over nadenk, klinkt dit wel aannemelijk. Misschien pastte hij wel de tactiek toe van 'medewolf wegstemmen & zelf niet verdacht worden'.
Mja, ik weet het niet goed, wat denken jullie?
Impressions is ook wel verdacht, omdat hij de uitspraak van Headliner negeerde en voorstelde op insanity te stemmen.
En Niemand... Ik vind hem niet bijzonder verdacht, hoewel hij soms inderdaad wel raar post.
Wat zijn jullie redenen dat jullie hem verdenken?