|
Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#11 | ||
Girls JustWannaHave Fun
|
![]()
Hé, daar ben ik het even niet mee eens. Over appelshampoo enzo heb ik gepost dat ik op haar stemde en waarom. In het begin postte ik heel weinig, maarja, toen waren er amper mensen gedood en dus voor mij amper aanknopingspunten.
Zo actief als jullie ben ik niet nee, maar dat kan ik gewoon niet. ![]() Dan nu even mijn voorlopige verdenkingen. (Voorlopig omdat de wolvenronde nog moet komen en die kan natuurlijk dingen veranderen). Biffy en Tyskie vertrouw ik nu wel. Natuurlijk kán het zijn dat ze een medewolf opgeofferd hebben, maar daar geloof ik niet zo in. Citaat:
Headliner vertrouw ik ook, aangezien hij als eerste de naam van appelshampoo naar voor bracht. Maar anderzijds schoot me iets te binnen terwijl ik dit typte. Hij zei gewoon: Citaat:
Ja, nu ik er beter over nadenk, klinkt dit wel aannemelijk. Misschien pastte hij wel de tactiek toe van 'medewolf wegstemmen & zelf niet verdacht worden'. Mja, ik weet het niet goed, wat denken jullie? Impressions is ook wel verdacht, omdat hij de uitspraak van Headliner negeerde en voorstelde op insanity te stemmen. En Niemand... Ik vind hem niet bijzonder verdacht, hoewel hij soms inderdaad wel raar post. Wat zijn jullie redenen dat jullie hem verdenken?
![]() |