|
|||||||
| Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
![]() |
|
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
|
|
|
#1 |
|
Lid
|
Dat van baby klopt volgens mij niet helemaal. volgens mij heeft ze wel op dit forum gepost, maar niet in dit topic.
Maar ook AMF zie ik vrij regelmatig bv op msn online staan.. Ik snap dat niet zo.. je geeft je toch niet voor niets op voor dit spel? Speel dan fatsoenlijk mee... Of hebben ze een reden om zich afwezig uit dit topic te houden?
|
|
|
#2 | |
|
Super Lid
|
Citaat:
Dan kan het zijn dat ze het excuse van pcverbod gewoon ook gebruikt nu om op de achter grond te blijven. van AMF weet ik niet waar ze druk mee is, maar ik weet wel van haar dat als ze druk is voor school, vrijwel altijd online is qua msn. (ben ik ook, toch handig communicatie middel wat betreft overleggen) Maar ik begrijp ook niet dat je je inschrijft voor dit om verlvolgens niets van je te laten weten.
Last edited by niemand; Vandaag at 01:19. |
|
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Guest
|
Citaat:
Klopt, mijn 'pcverbod' is alweer voorbij. En ik ben hier zeker niet veel aanwezig, dat spijt me. Ik voeg idd niet veel waarde hieraan toe, Ik wil wel proberen mee te denken en dat doe ik ook wel, maar ik post gewoon amper. Anyway, als jullie dat een reden vinden om me eruit te stemmen: Je doet maar, maar je hebt dan weer een dorpeling minder. Ach, voor zover ik 'r nog in zit ga ik meer hierop reageren, wat Saarah ook al beloofde .
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Super Lid
|
Citaat:
Ik ben écht écht een dorpeling maar ik heb het echt heel druk, en moet een aantal opdrachten maken voor school die ik inderdaad met mijn werkgroepmensen via msn voorbereid. Ja en je hebt gelijk, ik dacht dat ik het deze weken minder druk zou gaan krijgen maar helaas Dus wat dat betreft, als je er een 'stille' uit wil stemmen, stem gerust op mij, maar dan stem je er serieus waar een dorpeling uit.
|
|