Citaat:
Origineel gepost door drunken_munkey
Damn man ik dacht respect voor jou te hebben. Jij bent echt compleet blind voor alle andere wegen dan de jouwe. Hij vind zichzelf heel speciaal? Weet je wie zichzelf heel speciaal vinden Moslims. Ik heb niks tegen Moslims ik ben tolerant tegenover mensen met een andere cultuur. Maar één ding wat zeker is voor mij: Het grootste gebrek aan de gehele moslimcultuur is het ontbreken van zelfkritiek. Het is altijd maar verwijzen naar onderdrukking en discriminatie. Weet je waar vooroordelen vandaan komen? Van daden die vragen om een oordeel. En jou laatste opmerking vraagt om een oordeel. Namelijk het oordeel die zegt dat jij sympathiseert met een Mohammed B. Een vuile moordenaar die denkt eigen rechter te mogen spreken omdat iemand zijn geloof zou beledigen? Als ik jou en gelijkgestemde één tip mag geven is het: kweek in godsnaam een beetje een ruggengraat. Altijd maar die trots. Je woont nou eenmaal in een land waar bepaalde delen uit jou cultuur niet samengaan met de aanwezige cultuur. Dan moet je maar accepteren dat je zo af en toe een discussie krijgt te voeren. En zolang je normaal zonder je zelf in een slachtofferrol te plaatsen blijft communiceren is er heus wel begrip, en is niet elke nederlander een intolerante Geert Wilders 
|
hulde hulde hulde, helaas is de Europese cultuur al lang verkwanseld en uitgeleverd aan dit multiculturele drama.