Citaat:
Origineel gepost door Chrizlybeer
ik vind een onderzoek gepubliceerd door een wetenschappelijk instituut nog altijd geloofwaardiger dan een stel bij mekaar gegooide rotzooi van ouderstegenadhd.nl
|
Chrizly, ik richt me bijna uitsluitend op wetenschappelijke onderzoeksresultaten.
Ouderstegenadhd? nooit van gehoord, zal eens gaan kijken.
Citaat:
Kom op he, wat voor bord heb jij voor je kop zeg; dieren zijn nodig om medicijnen te testen, een muis is voor mij nog altijd ondergeschikt aan de mens. ....
|
1.Vele onderzoeken zijn tientallen keren opnieuw uitgevoerd wereldwijd zo door de eeuwen heen en nagenoeg onder dezelfde omstandigheden, een verspilling van proefdier-levens dus.
2.Er zijn meestal voldoende alternatieven.
3.De onderzoeken zijn er meestal op gericht op kunstmatige gecreëerde ziekten in stand te houden i.p.v. preventief te voorkomen.
Zeg maar Aids, kanker en Hart- en vaatziekten i.p.v. de pest, de griep en polio.
Big Business!, in Amerika word er alleen al 100 miljard per jaar omgezet door de kanker-maffia!
Maar goed ik had het eigenlijk over de bio-industrie.
Citaat:
Onzin onzin en nog eens onzin, je moest eens weten hoe ontzettend veel mensen baat hebben bij de psychiatrie.
Maar ja, feiten? Die er ontzettend veel in het voordeel van de psychiatrie, maar je kunt ze pas gaan inzien als je er aan toe bent....
|
Ja ,en weet je waarom?
1.Het kortstondige placebo-effect(tijdelijk).
2.De verdoving met chemicaliën(zeer tijdelijk, tot de bijwerkingen het overnemen!).
3.De rust voor de omgeving nadat iemand van straat is geplukt(tijdelijk).
4.Door discipline, routine en dwangmaatregelingen toe te passen op de cliënt(tijdelijk, de mens zit zo niet in elkaar, of hij komt in opstand of hij word een platgespoten zombie).
5.Het manipuleren, indoctrineren, beïnvloeden met de psychiatrie-materie en/of het ontkennen van het bestaan van;
alternatieve genezers zoals orthomoleculairen, vitamine-winkel eigenaren en homeopaten, de media, farmaceuten, de tijd die vanzelf de geestelijke wonden van de cliënt heelt, de eigen genezingskracht van de cliënt, genezingen, de ziel, religieuze instellingen, cliëntenverenigingen, rechtssystemen, familiale- en hulp van vrienden/partner, anti-psychiatrische wetenschappelijke onderzoeksuitslagen, politici, haar eigen pseudowetenschappelijkheid en destructieve uitwerking, verzekaars en huisartsen zodat haar monopoliepositie uiteindelijk (formeel) een feit lijkt(op dit moment nog tijdelijk).
Chrizly, open je ogen toch eens en bekijk het zakelijk...
Hier heeft het bedrijf "de psychiatrie" een toppositie met miljoenen klanten en een omzet van miljarden maar in andere landen krijgt dit bedrijf nauwelijks een voet aan de grond.
Het dus voornamelijk voornamelijk om de centjes en macht!
Of denk eens logisch na.
Waar word je naar toe verwezen door je omgeving als je geestelijke problemen hebt?
...
Juist ja, naar het bedrijf die de meeste frauduleuze en indoctrinerende reclame's heeft gemaakt!