Citaat:
Origineel gepost door Astrada
Je zit er helemaal naast Chrizly,
persoonlijk heb ik nog nooit een dwangbehandeling of opsluiting meegemaakt in de psychiatrie of in welk ander instituut dan ook.
Ik ben juist uitzonderlijk vrij in doen en denken en altijd al geweest!
|
Helaas gedraag je je niet zo....
Citaat:
Feiten, en deze op een realistische en bekwame manier kunnen inzien en begrijpen, daar draait het allemaal om.
En dat is me aardig is gelukt, denk ik.
|
Nee dat denk ik niet aangezien je niet in staat bent feiten van de andere kant te erkennen, ik vind een onderzoek gepubliceerd door een wetenschappelijk instituut nog altijd geloofwaardiger dan een stel bij mekaar gegooide rotzooi van ouderstegenadhd.nl
Citaat:
Daarom maak ik me over de bio-industrie feitelijk nog bozer dan over de psychiatrie, de dieren kunnen helemaal niets terug doen...
En de stichting "pup in nood" valt dan weer in het niets in vergelijking met "wakker dier".
Het aaibaarheidsgehalte waar de één voor strijd tegen de numerieke meerderheid waar de andervoor vecht(450.000.000 dieren).
|
Kom op he, wat voor bord heb jij voor je kop zeg; dieren zijn nodig om medicijnen te testen, een muis is voor mij nog altijd ondergeschikt aan de mens. (daarnaast ben je ook wel overal tegen aan aan het schoppen niet? GL?)
Citaat:
De psychiatrie is weer heel wat anders, maar is wel één van de slechtste invloeden gebleken op de mensheid zeker de afgelopen 200 jaar.
Rekensommetjes Chrizly, allemaal rekensommetjes...
1+1=2 begrijp je?
ps. En feiten? Die zijn er genoeg in het voordeel van de anti-psychiatrie, maar je kunt ze pas gaan inzien als je er aan toe bent.
|
Onzin onzin en nog eens onzin, je moest eens weten hoe ontzettend veel mensen baat hebben bij de psychiatrie.
Maar ja, feiten? Die er ontzettend veel in het voordeel van de psychiatrie, maar je kunt ze pas gaan inzien als je er aan toe bent....