Enkele bericht bekijken
Oud 31 March 2008, 00:06   #961
blabla1993
Super Lid

blabla1993's Avatar

Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Apollo Bekijk Bericht
dat is er genoeg, maar zo gauw het er is gaan weer allemaal mensen roepen dat het nep is en dat het goochel trucs zijn. ik heb een vriend wiens been 2 cm is gegroeid bij een gebedsgenezing. hij was scheef aan het groeien omdat zijn ene been 2 cm korter was en in een paar seconde is dit been aangegroeid onder het gebed, dit was gewoon te zien. zo zijn er heel veel genezingen verricht.
En ik heb iemand een mens doormidden zien zagen met een kettingzaag. Dat mens liep daarna op z'n handen met alleen z'n romp en hoofd.

Citaat:
bovendien heet het ook geloof. dus zo gauw er harde bewijzen komen is t geen geloof meer
Dus je geeft toe dat wat jij gelooft nergens op gebaseerd is.

Citaat:
opnieuw: het heet niet voor niks geloven, als hij ons tot apparaten had gemaakt die alleen maar in hem konden geloven was er geen geloof. ik geloof persoonlijk bovendien dat alle godsdiensten uiteindelijk dezelfde god vereren, alleen af en toe op een wat verschillende manier.
Zie mijn vorige post.

Citaat:
- Waarom is de wereld zo oneerlijk verdeeld?

de eerste 2 pagina's staat dat al, vlak na het scheppings verhaal.
eerst was de wereld perfect zonder kwaad, maar toen adam en eva het kwaad toelieten in hun leven (een hap namen van de appel van de verbode boom) werden ze verbannen uit die perfecte wereld en kwamen ze op de aarde waar we nu zitten, in de bijbel word beloofd dat we uiteindelijk allemaal weer in die ene wereld komen.
Waarom heeft die mongool die boom daar dan neergezet?

Citaat:
als je niet geloofd voel je ook al die liefde van god niet, als je dit wel voelt dan weet je hoe geweldig hij eigenlijk is en dat er helemaal geen bewijzen nodig zijn.
Als je niet schizofreen bent hoor je ook geen stemmetjes in je hoofd. Als je wel stemmetjes in je hoofd hoort weet je hoe fucking eng dat is.

Citaat:
Er is geen enkele christen die alles begrijpt, daarom staat er ook "geloof als een kind" stel geen vragen bij alles, je hoeft niet altijd alles te weten
Kinderen stellen juist wel vragen bij alles. Anders zouden ze dom blijven en niks te weten komen. ZOALS CHRISTENEN DUS. Mooie vergelijking om jezelf mee onderuit te halen.
Wat zit je allemaal debiel te doen met die schuingedrukte letters, btw?
blabla1993 is offline