Citaat:
Origineel gepost door Joey1994
Maar toch op een of andere manier had hij het gevoel dat hij het land vooruit moest helpen of niet?
|
Dat is niet de manier en dat weet jij ook.
Citaat:
Werken is voor iedereen. Werken is gezond en bevoordelijk voor de Economie. Collectieve arbeidsplaatsen zijn een goeie plek voor ontmoeting en arbeid.
Gelijk heb je maar, het westen kan er niks over zeggen. Simple as that.
|
Omdat iedereen gehandicapten heeft of je nu in het Oosten of Westen woont.
Citaat:
Hmmm, dus jij zit er niet mee als ze zomaar zonder jou te consulteren al je geld wegschenken? Als het in Nederland zelf word geïnvesteerd is het een ander verhaal. Dan is het ook bevoordelijk voor jou en voor de rest van de gemeenschap.
|
Wat een communist ben jij zeg. Vanaf de zijlijn roeptoeteren dat iedereen gelijk kan zijn en dan gewoon keihard afhaken als het buitenland hulp nodig heeft. Dat zegt niet iets over wat ik met Haiti aanmoet maar over het falende systeem wat jij aanhangt. Dat is behoorlijk nep op die manier.
Citaat:
Nogal logisch dat er meer zwervers zijn in het grootste land ter Wereld. In Amerika zijn ook veel zwervers hoor .
|
Ja huh.
Citaat:
In Nederland meer dan je denkt. opvangtehuizen en voedselbanken? Leuk grapje, geloof me maar dat de meeste opvangtehuizen overvol zitten en er meestal geen plek is voor meer mensen. Voedselbanken is dan weer wel een goed idee aangezien mensen geven aan mensen die het nodig hebben.
|
Geen voedselbanken hier?
Nou die zijn er zeker wel hoor maat. Weet je hoe ze dat mooi kunnen doen? Het afschot van de wilde zwijnen op de Veluwe daarnaartoe brengen. Heeft iedereen 'savonds rollade op brood. En aangezien er toch een zooi huizen leegstaan door die verrotte huizenmarkt kunnen ze eindelijk een paar van die krakers eruit trappen en daar al dioe zwervers inzetten. Zijn we daar ook weer mee klaar.
Citaat:
Ik ben er tegen om hem te sponseren dat hij zijn medicinale wiet kan kopen. Wel zou ik willen sponseren dat hij naar een afkickcentrum gaat en een opleidingscentrum zodat hij weer iets voor onze maatschappij kan betekenen.
|
En dat is dus hetgeen waar je niet voor kan kiezen. De overheid bepaald waar jouw geld naartoe gaat dus dan helpt het nog niets als het voor de verkeerde doeleinden gebruikt wordt.