Citaat:
Origineel gepost door Mr. Macphisto
Omdat hij een ongeloofelijke nare druk uitoefende op de mensen. Hij liet de mensen voor zich werken en tegen de mensen zei hij dat ze voor de economie werkten. Wat voor vieze huigelaar ben je dan?
|
Maar toch op een of andere manier had hij het gevoel dat hij het land vooruit moest helpen of niet?
Citaat:
Waarom niet? Wordt je van thuiszitten en fantoompijn gelukkig dan? Dan boeit geld je ook niet. Kerel, werken is niet alleen voor de economie zoals jij dat ziet. Net zo min voor het geld. Het gaat erom dat jij je werk leuk vindt en dat je sociale contacten opdoet. Weet je wat dat zijn en hoe belangrijk dat is? Wss niet want al die communisten horen de hele dag een muziekje in hun hoofd terwijl ze naar een lopende band kijken.
|
Werken is voor iedereen. Werken is gezond en bevoordelijk voor de Economie. Collectieve arbeidsplaatsen zijn een goeie plek voor ontmoeting en arbeid.
Citaat:
Eerder laf van die Russen. Het zijn net kinderen die stiekem in de koektrommel graaien terwijl hun moeder niet kijkt. Zo zie ik dat. Lafaards en achterbakse lijer die het achter de ellebogen hebben.
|
Gelijk heb je maar, het westen kan er niks over zeggen. Simple as that.
Citaat:
Ik hoef niets aan haiti te geven en dat heb ik ook niet gedaan omdat ze het verdubbelden met ons belastinggeld. Dat heb ik al 2x eerder gezegd dus je geheugen is vet aangetast door de wodka volgens mij. Leer lezen en kweek brains.
|
Hmmm, dus jij zit er niet mee als ze zomaar zonder jou te consulteren al je geld wegschenken? Als het in Nederland zelf word geïnvesteerd is het een ander verhaal. Dan is het ook bevoordelijk voor jou en voor de rest van de gemeenschap.
Citaat:
Voedselbanken? Opvangtehuizen? Ken je die? Ik heb nog nooit gehoord van gezinnen op straat. Hooguit zwervers. In Nederland is altijd een manier om een dak boven je hoofd te krijgen dus lul niet. In Rusland heb je ook zwervers en geloof me, dat zijn er nog meer dan hier. Als ik hard werk voor mijn geld mag ik het houden. Ik wil best mensen helpen maar lui die er geen poot voor uitstekken krijgen van mij geen ene euro.
|
Nogal logisch dat er meer zwervers zijn in het grootste land ter Wereld. In Amerika zijn ook veel zwervers hoor

. In Nederland meer dan je denkt. opvangtehuizen en voedselbanken? Leuk grapje, geloof me maar dat de meeste opvangtehuizen overvol zitten en er meestal geen plek is voor meer mensen. Voedselbanken is dan weer wel een goed idee aangezien mensen geven aan mensen die het nodig hebben.
Citaat:
Zie je ook is wat ze doen met jouw geld. Dan heb je nog niet eens gezien waar ze het belastinggeld aan verbruien. Bijv. iemand rookt kapotveel wiet en heeft een plantage ergens. Die plantage is op een dag ontdekt en die kerel krijgt een geld/ vrijheidsstraf. Zodra dat voorbij is gaat hij naar de dokter met een of andere kutsmoes zodat hij marihuana op recept kan krijgen om het te roken tegen de pijn. Dat soort kansloze dingen worden gesponsord. Want die geldboete kon hij vast ook niet betalen omdat hij nog niet kon oogsten. Hij werkt ook niet dus van een kale kip kan je niet plukken.
Dus wie draaien op voor de kosten van het ruimen en vernietigen van die rommel? Juist, wij twee.
Voor spek en bonen dus.
|
Dit zijn gewoon de mazen in de wet. Legale drugs zou gelijk afgeschaft moeten worden en keihard ertegen opgetreden worden. Drugs is voor niemand goed en is schadelijk voor iedereen en voor de samenleving in het geheel.
Ik ben er tegen om hem te sponseren dat hij zijn medicinale wiet kan kopen. Wel zou ik willen sponseren dat hij naar een afkickcentrum gaat en een opleidingscentrum zodat hij weer iets voor onze maatschappij kan betekenen.