Enkele bericht bekijken
Oud 1 May 2003, 12:45   #11
bruggi
Guest

Standaard

- ik terug ben!
- het superleuk was in Las Palmas
- ik Bon en Rem dank voor de smsjes
- het een heel groot en mooi olympisch buitenzwembad was
- ik volgende week ofzo wel wat fotootjes zal posten
- ik vet bruin ben geworden
- het echt een paradiseje was wat betreft de gespierde en gebruinde sporty jongens hehe
- er daar ook echt te veel enge lastige figuren rondlopen die van blonde meisjes houden
- Bianca en ik met synchroonspringen 3e zijn geworden
- we daar onwijs blij mee zijn
- de nrs 1, 2 en 4 allemaal Spaanse koppels waren
- het ons toch allemaal erg opviel dat de Spanjaarden hogere punten krege nin verhouding (groot deel van de jury was Spaans)
- dat altijd jammer is
- daar helaas weinig aan te doen is
- ik eindelijk de famous German guy met het zogenaamd lekkerste kontje van het internationale schoonspringen heb mogen ontmoeten

- dat op zic h best ok was

- er verder een hoop leuke Engelsen Zweden Italianen andere Duitsers en veeeel Spanjaarden waren
- mijn 3meter wedstrijd individueel ook erg goed ging
- ik daar mijn PR met ruim 30 punten heb verbeterd
- dat erg veel is
- terwijl ik nog nooit eerder een wedstrijd buiten had gesprongen en het erg hard waaide en de zon in mn oogies scheen
- de 1meter niet zo goed ging
- het toen enorm warm was en laat en iedereen moe was
- er toen veel fouten werden gemaakt

- gisteren na ff te hebben geslapen na de reis koninginnedag in A'dam heb doorgebracht
- dat ook heel gezellig was
- wij precies het museumplein op wilden toen jamai kwam
- dat very bad timing was
- we toen half op de grond pleurden door het gedauw
- het daarna wel relaxed was

- ik op de terugweg in de trein naast 2 limbogozers uit Maastreech zat die dachten dat ik ze vast niet kon verstaan en een boeiend gesprek over mij begonnen
- ik erg gelachen heb omdat ik het (met dank aan mijn limburgse pappie en mammie) uiteraard zeer goed kon volgen
- ze me wel scheuun/schon (whatever ) vonden en zich afvroegen hoe oud ik zou zijn en waar ik vandaan kwam
- ik de hele reis me bek dichthield en bij t uitstappen in Utreg ff meldde dat ik 18 was uit zoetermeer kom en het erg gezellig vond
-tessa toen hard moest lachen en die jongens zich kapot schaamden

- ik me nu maar es ga douchen en aankleden en daarna lekker ga trainen

adios!
  Met citaat antwoorden