|
Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
![]() |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
|
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
- ik terug ben!
- het superleuk was in Las Palmas - ik Bon en Rem dank voor de smsjes ![]() - het een heel groot en mooi olympisch buitenzwembad was - ik volgende week ofzo wel wat fotootjes zal posten - ik vet bruin ben geworden - het echt een paradiseje was wat betreft de gespierde en gebruinde sporty jongens ![]() - er daar ook echt te veel enge lastige figuren rondlopen die van blonde meisjes houden ![]() - Bianca en ik met synchroonspringen 3e zijn geworden ![]() - we daar onwijs blij mee zijn - de nrs 1, 2 en 4 allemaal Spaanse koppels waren - het ons toch allemaal erg opviel dat de Spanjaarden hogere punten krege nin verhouding (groot deel van de jury was Spaans) - dat altijd jammer is - daar helaas weinig aan te doen is - ik eindelijk de famous German guy met het zogenaamd lekkerste kontje van het internationale schoonspringen heb mogen ontmoeten ![]() - dat op zic h best ok was ![]() - er verder een hoop leuke Engelsen Zweden Italianen andere Duitsers en veeeel Spanjaarden waren - mijn 3meter wedstrijd individueel ook erg goed ging - ik daar mijn PR met ruim 30 punten heb verbeterd - dat erg veel is - terwijl ik nog nooit eerder een wedstrijd buiten had gesprongen en het erg hard waaide en de zon in mn oogies scheen ![]() - de 1meter niet zo goed ging - het toen enorm warm was en laat en iedereen moe was - er toen veel fouten werden gemaakt - gisteren na ff te hebben geslapen na de reis koninginnedag in A'dam heb doorgebracht - dat ook heel gezellig was - wij precies het museumplein op wilden toen jamai kwam - dat very bad timing was - we toen half op de grond pleurden door het gedauw - het daarna wel relaxed was - ik op de terugweg in de trein naast 2 limbogozers uit Maastreech zat die dachten dat ik ze vast niet kon verstaan en een boeiend gesprek over mij begonnen - ik erg gelachen heb omdat ik het (met dank aan mijn limburgse pappie en mammie) uiteraard zeer goed kon volgen - ze me wel scheuun/schon (whatever ![]() - ik de hele reis me bek dichthield en bij t uitstappen in Utreg ff meldde dat ik 18 was uit zoetermeer kom en het erg gezellig vond -tessa toen hard moest lachen en die jongens zich kapot schaamden - ik me nu maar es ga douchen en aankleden en daarna lekker ga trainen adios! ![]() |
![]() |