Enkele bericht bekijken
Oud 17 May 2003, 16:56   #14
0Vera
Lid

Standaard Re: Stelling: Vrouwen moeten áltijd zeiken op mannen!

ik spreek deze hele post alleen voor mezelf, ff onthouden he
Citaat:
Originally posted by JoY_ARNHEM
SMS en Bellen
*bla*
smsjes zijn leuk maar alleen als et bij 1 of 2 blijft
en als ik wil bellen bel ik, en als ik geen btg heb moet ie me trugbellen maar meestal bel ik dan gewoon niet
En als de vriendin in kwestie down wordt als je iets verkeerds zegt dan is ze kwetsbaar, en stelt ze zich ook zo op, dan is ze niet gelijk aan het 'zeiken'

Citaat:
Uitmaken voor player
ben ik met je eens, meiden kunnen daarin net zo erg zijn als mannen. Ik hou niet van rolpatronen en zo denk ik ook niet dus hierin ben ik et volledig met je eens ik heb ook nooit iemand voor player uitgemaakt, maar ik heb wel eens een meisje voor een jongen gewaarschuwd

Citaat:
Kijken naar andere vrouwen
Et stomme is, ik heb een keer gehad dat ik een meisje zag lopen die een lekker kontje had. Ik vroeg aan mn toenmalige vriend (ex inmiddels) wat ie 'ervan vond'. Heel onschuldig vroeg ie 'waarvan'? toen kregen we bijna ruzie omdat ik zeker meende te weten dat ie wel keek terwijl hij bleef beweren dat ie niet keek hoe bedoel je omgekeerde wereld et maakte mij iig nie uit, ik keek toch wel

Citaat:
Doordrammen
weleens gedaan, maar ik weet mn grens. Ik blijf ni zeuren, ik respecteer het feit dat iedereen een beetje zn eigen gedachten heeft. Vroeger was ik daar nog wel te onzeker voor maar tegenwoordig kan ik dingen beter loslaten.

Citaat:
Joints
Et stomme is, ik heb et zelf ooit aan mn vriend(ex) verboden en nog vind ik dat heel fout van mezelf. Oke hij was een tijd verslaafd en dat wilde ik graag voorkomen omdat die periode em zoveel pijn had gedaan maar nog was het niet mijn taak om hem een halt toe te roepen. Ik deed et overigens zelf wel een heeeeeeeel enkele keer dus had ik echt geen poot om op te staan
onze relatie was dan ook wel heel erg duidelijk gericht op elkaar hoor, alles wat hij deed domineerde ik en alles wat ik deed domineerde hij. dat was sowieso superfout

Citaat:
Dingen doen in huis
ervaring leert dat mannen rommel nu eenmaal minder snel zien dan vrouwen. ALs ze een tijdje op zichzelf wonen komt dat vanzelf goed en dat een vrouw bij het zien van rotzooi (die zij ziet dan) gelijk in actie komt en de man niet eens de kans gunt om er iets aan te doen en dan klagen dat ie niks doet, sjah dat lijkt me niet echt de man zn schuld

Citaat:
Voetbal op TV...
van voetbal houd ik inderdaad niet hoewel ik wel weet wat buitenspel is en ik schijn ook goed te kunnen keepen maargoed die oplossing is prima, vrouw gaat iets leuks doen buitenshuis als er voetbal is

forza_barca (typ ik dat nou goed ) had ook een punt te zeggen dat als vrouwen dan wel willen meekijken en roepen dat er lekkere kontjes tussen lopen is et ook nooit goed

Citaat:
Autorijden
liever rij ik dan hij, maargoed in mijn geval had hij vaak een rijbewijs en ik niet
en hij mag best hard zolang ie maar weet wat ie doet en als ik echt bang word (al dan niet in een auto) dan huil/gil/schreeuw ik echt niet maar dan wil je me niet meemaken
kan soms best enge buien hebben namelijk, enfin das alles wat ik daarover zeg.

Citaat:
Snurken
snurken houdt je als vrouw wakker en zeker als je voor t eerst naast elkaar slaapt kan et je behoorlijk op je slaap korten. Mijn laatste ex heeft me de enige nacht dat wij ooit naast elkaar lagen die hele nacht wakker gehouden en wakkermaken hielp echt niet hoor, toen ben ik maar vanalles gaan doen tegen de verveling en zo rond half 9 smorgens viel ik tijdens het luisteren van muziek eindelijk in slaap
enfin zo vond ik et op zich ni erg dat t uit was maar op de lange termijn hadden we dr echt wel een oplossing voor gevonden neem ik aan

enfin dit is mijn kijk op de zaak ik heb je hele verhaal wel gelezen en ik vond wel dat je t grappig had verwoord er zit overal wel een kern van waarheid in
2-4-04 21:51 Getrouwd met Sandraatje :)
0Vera is offline