|
|||||||
| Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden Bepraat hier de laatste actuele gebeurtenissen, of over alle andere onderwepen die actueel zijn en je interessant lijken! |
|
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
|
#11 | |||||||||
|
Lid
|
ik spreek deze hele post alleen voor mezelf, ff onthouden he
![]() Citaat:
en als ik wil bellen bel ik, en als ik geen btg heb moet ie me trugbellen maar meestal bel ik dan gewoon niet En als de vriendin in kwestie down wordt als je iets verkeerds zegt dan is ze kwetsbaar, en stelt ze zich ook zo op, dan is ze niet gelijk aan het 'zeiken' Citaat:
ik heb ook nooit iemand voor player uitgemaakt, maar ik heb wel eens een meisje voor een jongen gewaarschuwd ![]() Citaat:
hoe bedoel je omgekeerde wereld et maakte mij iig nie uit, ik keek toch wel ![]() Citaat:
Citaat:
onze relatie was dan ook wel heel erg duidelijk gericht op elkaar hoor, alles wat hij deed domineerde ik en alles wat ik deed domineerde hij. dat was sowieso superfout ![]() Citaat:
en dat een vrouw bij het zien van rotzooi (die zij ziet dan) gelijk in actie komt en de man niet eens de kans gunt om er iets aan te doen en dan klagen dat ie niks doet, sjah dat lijkt me niet echt de man zn schuld ![]() Citaat:
en ik schijn ook goed te kunnen keepen maargoed die oplossing is prima, vrouw gaat iets leuks doen buitenshuis als er voetbal is ![]() forza_barca (typ ik dat nou goed ![]() ) had ook een punt te zeggen dat als vrouwen dan wel willen meekijken en roepen dat er lekkere kontjes tussen lopen is et ook nooit goed ![]() Citaat:
en hij mag best hard zolang ie maar weet wat ie doet en als ik echt bang word (al dan niet in een auto) dan huil/gil/schreeuw ik echt niet maar dan wil je me niet meemaken ![]() kan soms best enge buien hebben namelijk, enfin das alles wat ik daarover zeg. Citaat:
en wakkermaken hielp echt niet hoor, toen ben ik maar vanalles gaan doen tegen de verveling en zo rond half 9 smorgens viel ik tijdens het luisteren van muziek eindelijk in slaap ![]() enfin zo vond ik et op zich ni erg dat t uit was maar op de lange termijn hadden we dr echt wel een oplossing voor gevonden neem ik aan ![]() enfin dit is mijn kijk op de zaak ik heb je hele verhaal wel gelezen en ik vond wel dat je t grappig had verwoord er zit overal wel een kern van waarheid in
2-4-04 21:51 Getrouwd met Sandraatje :) |
|||||||||
|
|