Enkele bericht bekijken
Oud 8 August 2003, 11:21   #14
bartje518
Aachen TSV

bartje518's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by maupstar

komt ook bij dat ajax ook een groot aantal van de spelers die jij opnoemde wou hebben, maar psv heeft ze allemaal voor de neus van ajax heeft weggekaapt. toen zagen de talenten(ouders van de talenten) psv als betere keus. net zoals ik nu denk dat veel talenten ajax zien als betere keus, omdat er nu zo n grote jonge groep op het veld staat met zeer veel ambitie.

dus nogmaals echt zeggen ajax geeft talent geen kans of doet er niks aan mmm. er zijn meerdere factoren in het spel zoals andere clubs zoals psv die het WEL beter heeft gedaan en dus de talenten kreeg

maar moet ajax ook een compliment geven. tis dan wel geen nederlands talent,maar de nieuwste aankopen grygera en SQD, gewilligd door meerdere zeer grote clubs zijn uit eindelijk toch aangetrokken door ajax.

en ik zie ook het liefst allemaal nederlandse spelers, maar ik zie ook graag dat fey psv en ajax zwaar ver komen in de championleague of dat nou met 2 zuidkoreanen is of met een japanner dan wel met 3 extra nederlanders tsjaa...
Feyenoord heeft geeneens Champions League

Verder, zo bijzonder is het toch niet dat je je eigen club in compliment maakt? Daarnaast kan ik me ooit de geweldige talenten Bennedict McCarthy, en Froylan Ledezma herinneren. Daarvoor stonden Paris St. Germain, AC Milan, Barcelona en Bayern München in de rij. Daar heeft Ajax toch maar mooi profijt van getrokken dat ze naar Amsterdam kwamen! Zelfde geldt voor Mariano Juan en nog zo'n flapdrol.

Ik denk dat de talenten nog steeds liever naar PSV gaan. Aangezien die club heeft bewezen nederlands talent kansen te geven, daar waar ajax jongens als Sikora na 2 slechte wedstrijden meteen afserveert. Bij PSV heeft Robben een jaar de kans gehad, en voilà, die jongen hoort al thuis in het Nederlands XI-tal. Daarnaast is PSV gewoon de beste club van Nederland, dus ook dat is een reden daarvoor te kiezen.
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden